Keskiviikon ja torstain välisenä yönä

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
tulin kotia ja totesin että mulla ei oo avaimia. No prkl, ukkoki helsingissä, puhelimesta akku loppu ettei voinu ees soittaa huoltomiehelle. Mie sitte siinä kiipesin ränniä ja parvekkeita pitkin omalle parvekkeelle, tosin siitäki erehyin kerran ja poliisit tuli pihaan. Huusin niille että oon menosa kotia, nämä vaan tuijottaa sielä alhaalla. Käskivät päästää sisälle kunha pääsen kotia. :laugh: Ja kun pääsin omalle parvekkeelle, rojahin siitä kaiteelta lattialle ja nauroin varmaan vartin, tajusin nimittäin että mullahan oli korkeanpaikan kammo, en tiä missä se tuolla hetkellä oli... :D
Joo, päästin koppalakit käymään rapussa, ne vaan tiedusteli oonko ihan järjissäin, juu, oonhan mie. Kotia ku pitää päästä, oli mikä oli.
En enää unoha avaimia, en. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hei, ole kiltti, älä toiste kiipeä.

tuttavaperheen tytär pääsi hengestään tipahtamalla siitä rännistä...

En juu, ainakaan mikäli kammooni on luottamista. :kieh: Meinasin kyllä ihan muutenki päästä hengestäni viikko sitte. Ja maanantaina minun autossa oli sisällä pulu. Seki oli oikeastaan aika vaarallinen tapaus, ei ollu hyvällä tuulella. Ainaki viikonlopun ollu sielä, auto meinaan oli ollu parkissa koko viikonlopun.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
onneksi mun ei tarvinnu ku kiivetä kännissä ikkunasta sisään, asutaan ykkösessä... mut tarvitsin siihenkin naapurimiehen apua :ashamed:

Pitäis varmaan muuttaa maan tasalle. :snotty: Jostain parin metrin korkeudesta tipahin alas, selälleen vieläpä, mut lähin uudestaan kiikkumaan. Kaikki varmaan tietää sen pakottavan tarpeen totetuttaa typeriä suunnitelmia aamuyön tunneilla... :whistle:

Ai niin ja lisättäköön että isännöitsijältä tuli lappu postiluukusta, parvekkeilla kiipeily on kielletty. Ja puhelinnumero, että hällekki voi soittaa jos avaimet unohtuu. :xmas:
En ole vielä paikantanu missä kämpässä se isännöitsijä asuu, että vois sitte mennä ens kerralla nakkoon lumipalloja/kiviä sen ikkunaan, koska tottakai näissä tilanteissa on aina puhelin käyttökelvoton.

Yhteistyössä