Keskiraskauden keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen päivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen päivä

Vieras
Kohta kuudennella kuulla mennään. Viikko sitten tehty punktio jonka jälkeen on supistellut, vähän jo ennen sitäkin. Tänä aamuna pyyhkiessä tuli hieman verta ja maha on oudon tuntuinen. Tiedän, että punktion jälkeen 2 viikkoa on suuri keskenmenoriski. Millaisia oireita tuntemuksia teillä on ollut ennen keskenmenoa?
TIedoista kiitollinen

Mulla meni siinä 20vk kesken, ei ollut mitään tuntemuksia. Toivottavasti selviät säikähdyksellä! Voihan pieni verenvuoto olla ihan normaaliakin ja oudot tuntemukset ovat osa raskautta. :) Jos siis halutaan oikein positiivisesta ajatella. Mutta lääkäriin marssisin minäkin.

Tulethan kertomaan (hyvät?) uutiset! tsemppiä!

Jos veri on vanhaa verta eli tummempaa niin yleensä hätää ei ole. Kirkas veri on hälyttävämpää ja siinäkin siis määrä ratkaisee. Tarkkaile tilannetta ja mene polille jos epäilyttää.

Hei vaan. Soitin silloin äitiyspolille ja sanoivat, että jos ei muutu vereksi tai määrä lisäänny ja jos ei ole kipuja jotka välillä häipyvät niin ei tarvitse mennä näytille. Toki olisin silloinkin voinut mennä ja varmasti olisinkin mennyt jos tilanne olisi pahentunut. Lepäilin koko viikonlopun ja nyt tuntuisi kaikki olevan kunnossa. Rakenneultra piakkoin joten siellä sitten viimeistään selviää vaavelin kunto. Kiitos tsemppauksesta :)

Mä olen kyllä omasta kokemuksesta, ja myös muilta kuullut, että vaikka soittaisi päivystykseen oikeasti vakavasta asiasta, niin vastaus on aina, että ei tarvitse tulla näytille. Itse olen tehnyt niin, että jos siltä tuntuu, niin olen marssinut suoraan päivystykseen jolloin on aina päässyt ultraan tarkistuttamaan heti tilanteen. Koskaan ei ole ovelta käännytetty vaikka puhelimessa aina sanotaan, että odottele vielä jonkun aikaa kotona. Keskenmeno kun voi tulla vaikkei vuotoa runsaasti vielä olisikaan. Tai kovia kipuja. Oma keskenmenoni todettiin, kun marssin päivystykseen pienen ruskean limaisen tuhruttelun takia. Eikä ollut mitään kouristuksia tai kipuja vatsassa.

Yhteistyössä