keski-suomen kuumeilijat!


keskiviikko 5.11.2008

päärynärouva..............26/28-32........yk 4...........kolmas haaveissa
soikku-83
Hensku00....................7/8.................yk4............ esikoinen haaveiss
mum84........................16/29-35........yk1.............
 
Mä kanssa! Kp 26/28 ja oisko yk3... Pikkukakkonen olisi haaveissa, esikoinen 08/07. Vauvakuumetta ollut jo pidempään, mutta ehkäisystä luovuttiin vasta kesällä ja silloin mieskin alkoi pikku hiljaa lämpenemään ajatukselle.
 
torstai 6.11.2008

päärynärouva..............27/28-32........yk 4...........kolmas haaveissa
soikku-83
Hensku00....................8/8.................yk4...........esikoinen haaveissa
mum84........................17/29-35........yk1.............kolmas haaveissa
marleena-84...........27/28......yk3........pikkukakkonen haaveissa




PLUSSANNEET :heart:



 
torstai 6.11.2008

päärynärouva..............27/28-32........yk 4...........kolmas haaveissa
soikku-83
Hensku00................8/28.................yk4...........esikoinen haaveissa
mum84.....................17/29-35........yk1.............kolmas haaveissa
marleena-84...........27/28......yk3........pikkukakkonen haaveissa
wippii......................21/28-34....yk3......esikoinen haaveissa



PLUSSANNEET :heart:



[/quote]

 
Täällä kidutaan näitä viimeisiä päivä ja odotetaan... Alkaa olemaan epätoivoinen olo, menkkakipuja on ollut jo parina päivänä, mutta vain hetkellisesti. Alkavat yllättäen ja loppuvat ihan yhtä yllättäen. Sellaista ikävää paineen tunnetta ja häpyluutakin on tuntunut vihlovan... Viiltäviä kipuja ei vielä ole tullut, mutta ei niiden menkkojenkaan pitäisi alkaa ennen kuin lauantaina, että eiköhän tässä ehdi vielä kipuilla... Mietin että pitäisikö alkaa jo nyt syömään rautatabletteja jos ne menkat alkaa. Viime tädin vierailun aikaan oli pakko aloittaa niiden syöminen kun olin valkoinen kuin lakana, paitsi silmän ympärystät oli mustat/tummat, siis ihan pandan näköinen. Lisäksi heikotti ja huimasi ja kivut oli mitä kaameimmat, samoin vuoto. Juu anteeksi näinkin yksityiskohtainen kuvailu...

Täällä siis ei mitään ihmeellistä, tätä normaalia vikojen päivien kitumista ja tuntemusten kuulostelemista...
 
Kiva että meitä on täällä jo näinkin paljon!! :flower: Mitäs teidän päivään? päärynärouvalla kyllä ollut aikainen herätys! Mäkin pyrin laittaan kännykkää äänettömälle, ja sit kun se unohtuu laittaa, niin sit se takuulla soi ja unet keskeytyy :LOL:
Täällä on kierto siinä vaiheessa että pupuilut on aloitettu, jospa se tärppi tässä kierrossa kävis, ja kiva ois jos mä sen oviksenkin onnistuisin bongaamaan =)

marleena-84 sulla onkin jännät paikat menossa! Toivotaan että menkat pysyis poissa ja plussa tulis!! :heart:

Mistäs päin keskisuomea te muut muutes ootte? Ei tartte kertoa jos tuntuu et paljastaa liikaa. Me asustellaan täällä Jyväskylässä :wave:
 
Oon sortunut jo tekemään pari testiä tässä kierrossa....puhtaat negat saanu, ei ees haaleeta roskishaamua ole tullut vaikka kuinka ois tihrustanut. Toivotaan nyt ettei menkat ala niin koitan pimittää vikan testin teon tuonne isänpäivälle. Olisi kyllä ihana isänpäivä ylläri! Jos ei tästä kierrosta tärppää niin seuraavan kerran testaillaan sitten itsenäisyyspäivänä... Jos seuraavasta kierrosta tärppää niin silloin kyllä täytyy sanoa että olen joko todella taloudellinen tai läpeeni pihi ihminen, koska silloin pikku kakkosen laskettuaika olisi sama kuin esikoisenikin LA... :LOL: ja ikäero tulisi se 2 vuotta... Ja taas karkasi ajatusleikin puolelle koko homma. Toivotaan nyt sitä tärppiä jo tälle kierrolle kuitenkin!

Me asutaan Keuruulla.
 
Mäkin voisin liittyä..

Eli toista kuumeillaan (tai voidaan kai sanoa että kolmatta). Esikoinen 07 ja enkelivauva 16.10.08 rv:llä 18+0.

Kp:stä ei mitään hajua, mutta näillä mennään. Ja nyt jos ei tätä enkelivauvaa oteta laskuihin ni yritystä vuos eli viime vuonna näihin aikoihin annettin toiselle lupa tulla ja nyt ollaan TAAS samassa pisteessa, alussa. :'(

Mutta näillä siis mennään. :)
 
torstai 6.11.2008

päärynärouva..............27/28-32........yk 4...........kolmas haaveissa
soikku-83
Hensku00................8/28.................yk4...........esikoinen haaveissa
mum84.....................17/29-35........yk1.............kolmas haaveissa
marleena-84...........27/28......yk3........pikkukakkonen haaveissa
wippii......................21/28-34....yk3......esikoinen haaveissa
nöttiäinen...............?/?..........................


PLUSSANNEET :heart:



 
nöttiäinen: tervetuloa, en nyt laittanu sulle monetta toivot ku saat päättää itse.
otan osaa enkelivauvasta :'(

täällää ollaan oltu koko pvä jyväskylässä, ostettiin lapsille talvikengät ja herkuteltiin miehen kanssa.

marleena: mehän voidaan jopa tuntea ku olen myös keuruulta ( asun haapamäellä, mut sehän kuuluu keuruuseen =) )

päivittelen tuon listan illalla tai aamulla jos joku ei halua tehdä jo aikaisemmin.
nyt mie teen kotihommat et saadaan lapset parin tunnin päästä nukkuun.
menkoista ei viel tietoakaan, mut kipuilua on eli niitä odotellessa.

 

Yhteistyössä