KESKI-SUOMEN ÄIPÄT PINOUTUKAA;)

Asustelen täällä K-Suomen korvessa Äänekosken kupeessa,ja olen kotiäippänä,jotenkas olen jo alkanut mökkihöperöityä...Sinä ihana ihminen,pelasta minut tuolta karmealta kohtalolta:)
En ole mikään bilehile ollut ikinä,joten baariin en seuraa hae,mutta jotain muuta mukavaa olis kiva tehrä :whistle:
Rakastan kirppareilla kiertelyä,ja eläimet ovat myöskin lähellä sydäntäni (meil ompi 2riiviökoiraa & 1kissa,joka tosin tais ottaa hatkat/kosioreissu pitkittynyt...). Perheeseen kuuluupi myöskin 3-kymppinen ukontekele & 1-v. poitsu =)
Sellaiset "IIK!IIK!-kanat" eivät ole mun mieleen,eli järkeä pitääpi löytyä,ja sitä myöskin osata käyttää,eikä saa olla liian hienohelmainen/nirppanokkainen,sori,en ossoo selittää mitä tarkoitan :\| Huumorintajua pitääpi löytyä,sitä ilman tästä maailmasta ei selviä hengissä! ;)
Painoakin löytyypi vaikka muille jakaa,jotenkas jos olet sitä mieltä,että läskit pysyköön koloissaan,niin pysy sinä sitten siellä omassasi... ;)

Pistäkääpäs K-Suomen äipät omat viestinne tähän,niin ollaan sitten kaikki samassa pinossa;D

Ja mulle saapi mailailla jos siltä tuntuupi:)

 
Wilpuri
Heipsan!!

Täällä on yksi mamma joka pitää pesueineen majaa Laukaassa. Meidän porukkaan kuuluu itseni(27v) lisäksi pieni neiti 1vee, viikonloppu isosisko 11v, mies 38v ja kaksi alati äidin hermoromahduksen partaalle saavaa terrieri narttua (4v ja 2v).
Niin ja porukkamme lisääntyy helmikuussa -06 ulos putkahtavalla vauvalla.
 
Täällä myös yksi keski-suomessa asuva äiti. Ikää mulla 23v, perheeseen kuuluu myös aviomies 27v. Tyttö reilun vuoden ja koiruus joka 4v. Asustellaan täällä kangasvuoressa. Auto kyllä päivittääin käytössä joten päästään kulkemaan vaikka vähän kauemmaksikin :)

 
Me asutaan miehen ja lapsen 4-v kanssa täällä Mäyrämäen suunnalla,auto on meilläkin joten emme ihan jumiudu kotiin :)
Meillä on tällä hetkellä oikea kissapesue joka vilkastuttaa kummasti arkea,kovasti yritetään lisää lapsia saada.Tähän pinoon laitan siis
itseni :D
 

Yhteistyössä