Keski-iän kriisissä oleva nainen tahtoo etelään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomakuume

Vieras
Lähetään siitä, että mä oon kohta nelikymppinen, enkä koskaan oo käyny ulkomailla (ruotsia ei lasketa) :)

Tällä hetkellä oon eronnu, neljän lapsen yyhoo. Tulipa mieleeni, että mitäs jos läksisin ihan yksin jonnekin etelään! Tuntuu, että olisin niin sellaisen matkan tarpeessa.

Sitten se ongelma: Mulla ei oo hajuakaan, mistä kannattaa se matka varata, minne kannattais lähteä ja kuinka paljon rahaa se maksaa. En oo ikinä reissannu missään yksin, pelottaa osaanko kulkea tai ylipäänsä lähteä minnekään.

Neuvokaas nyt tyhmää, mistä lähteä liikkeelle. Loma vois olla ihan vaan joku rantaloma jossain ihanassa paikassa, ja voisi kestää viikon.

Kiitos neuvoista! :)

Matkatoimistoista voit varata, siellä osaavat suositella ihan naamatusten sulle sopivaa paikkaa.
Jos kuitenkin nettiä käytät sujuvasti niin mee vaikka rantapallo.fi ja etsi sieltä sopivaa matkakohdetta --->äkkilähdöistä, jos oot nyt vaikka tänä keväänä menossa.
Ensin kannattaa miettiä matkabudjetti, jos ihan yksin meet niin joudut pulittamaan luultavasti jotain extraa kun huoneet aina kahden hlön.
Suosittelen lämpimästi jotain Kreikan saaria tossa toukokuussa.
Kivempi ku Turkki alotteljijalle, mun mielestä.
Ja siellä pärjää ihan hyvin vaikka ei olis ennen käynytkään.
Ja tutustu kohteeseen etukäteen niin saat siitä enemmän sit irti.

Miksi takerruitte tuohon keski-iän kriisiin? Mä vaan yhtenä kauniina päivänä totesin eläväni jatkuvasti sitten-kun-elämää ja odotellessa se elämä vaan menee ohi huomaamatta. Mulla on paljon haaveita, joita oon aatellu toteuttaa sitten joskus. Sitä päivää ei vaan koskaan tule, jos en ala järjestelmällisesti tekemään työtä asioiden eteen.

Ja mä ny vaan aattelin alottaa "tylsästä" rantalomasta jossain "tylsässä" etelän lomakohteessa. :D

Kiitos asiallisesti vastanneille!

Varaat vaikka jonkun pakettimatkan ja toivot että olisi matkassa muitakin joista voisi saada vähän seuraa tai sitten menet yksin, järjestetty matka niin tarvii mennä ja tehdä niinkuin opas sanoo.

[QUOTE="aloittaja";27988508]Miksi takerruitte tuohon keski-iän kriisiin? Mä vaan yhtenä kauniina päivänä totesin eläväni jatkuvasti sitten-kun-elämää ja odotellessa se elämä vaan menee ohi huomaamatta. Mulla on paljon haaveita, joita oon aatellu toteuttaa sitten joskus. Sitä päivää ei vaan koskaan tule, jos en ala järjestelmällisesti tekemään työtä asioiden eteen.

Ja mä ny vaan aattelin alottaa "tylsästä" rantalomasta jossain "tylsässä" etelän lomakohteessa. :D

Kiitos asiallisesti vastanneille![/QUOTE]

Rantaloma kuulostaa ihan hyvältä ensimatkalta :) Kreikan saaria joku ehdotti, minustakin ihan kelpo vinkki. Ei ekan loman tartte olla mikään madventure ;)

Pakettimatkalla saattaa hyvällä säkällä löytyä hauskaa seuraakin, ja järjestelyt hoituu puolesta. Lähtiskö joku kaveri sun kanssa?

Yhteistyössä