Keskeytynyt keskenmeno

Minulla kävi niin että raskausoireet olivat loppuivat samoihin aikoihin kun sikiön kasvukin oli lakannut (rv 8-9). Ultrassa todettiin pysähtynyt keskenmeno 11+1 ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.

moi
Raskaushormoni ei poistu ennen kun tyhjennys tehdään. Raskausoireista ei voi päätellä miten asia on. Oireet voi vähentyä, mutta voi olla hyvinkin voimakkaana siihen asti kun raskaushormoni alkaa laskemaan eli se rupee laskemaan vasta tyhjennyksen jälkeen.

Tiedän monia jotka ovat np-ultrassa rv 13 saaneet kuulla että alkio kuollut/kehitys pysähtynyt, eikä näillä ihmisillä oo ollu aavistustakaan asiasta etukäteen, koska kaikki oireet on ollu.
Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno rv 10, kehitys pysähtynyt jo 6+3, mulla ei raskausoireita ollu ollenkaan, mutta ei ollut myös esikoisen raskausaikana, vaikka kaikki meni hyvin ja terve poika syntyi.

Mulla todettiin kesällä keskeytynyt keskenmeno rv10,alkio oli menehtynyt rv7.Oikeestaan tiesin et kaikki ei oo hyvin sillä multa katos raskausoireet tuolloin samoihin aikoihin rv7-8,ja sit lopulta rv10alko ihan pienesti vuoteleen verilimaa,vuotoa oli neljättä päivää kun neuvolasta kehottivat meneen ultraan ja seur.päivänä olinkin jo kaavinnassa.Nyt menossa rv 9,kyllä mietityttää miten tässä käy tällä kertaa :/

meijän äippä
:hug: :hug: :hug: Kierukka poistettiin,17pv.n kuluttua pahoinvointi alkoi.
Testi +,2vko päästä tunne ettei kaikki ok.Rv 10 ultra ei täsmännyt vkoja.
Järkytys valtava....onneksi mies mukana.Tarjosivat uutta ultraa 2 vko päähän,mut huomasivat järkytyksen,seur pv sairaalaan tarkempaan ultraan.Tuomiona,et korkeintaan 5rv.Kokeita,uus aika 2 vkon päähän.Ei tarvinnut mennä,kun 7pv päästä alkoi supistelut ja sikiö syntyi kotona.Eivät ota sairaalaan kuin äidin tilan heiketessä.Nyt odotan kolmatta lastamme,välissä 1 keskenmeno.
Voimia käydä kokemus läpi.
"keskenmenon kokenut"

Yhteistyössä