Keskeytetty yhdyntä

  • Viestiketjun aloittaja Piuke
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelen vaan..
Miksi pitää harrastaa keskeytettyä yhdyntää jos ei halua tulla raskaaksi? Tai vielä enemmän ihmettelen miksi sitä harrastetaan jos haluaa tulla raskaaksi? Eikö lapsen hankinnasta pitäisi päättää miehen kanssa, eikä harrastaa keskeytettyä yhdyntää ja salaa toivoa raskautumista? Miettikää vaikka niin päin, että oisko kivaa jos et haluis lapsia, ja mies ottais aina salaa kumin pois just ennen kuin laukeaa??
 
vieras
No se EI ole ehkäisykeino joten kyllä on mahdollista tulla raskaaksi! Aina on pieni mahis kun on yhdynnässä,mut ehkäisyä kun käyttää OIKEIN niin raskauden mahdollisuus pienenee....
 
:wave:

Meillä eka sai alkunsa YHDESTÄ keskeytetystä yhdynnästä jonka seurauksena mies ei päässyt loppuun saakka...eli ihan varmasti lapsi lähti liikenteeseen touhutippojen mukana.

Kolmonen sai alkunsa myös keskeytetystä yhdynnästä...tällä kertaa mies unohti (himojensa vallassa :whistle: ) keskeyttää ajoissa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan..:
Miksi pitää harrastaa keskeytettyä yhdyntää jos ei halua tulla raskaaksi? Tai vielä enemmän ihmettelen miksi sitä harrastetaan jos haluaa tulla raskaaksi? Eikö lapsen hankinnasta pitäisi päättää miehen kanssa, eikä harrastaa keskeytettyä yhdyntää ja salaa toivoa raskautumista? Miettikää vaikka niin päin, että oisko kivaa jos et haluis lapsia, ja mies ottais aina salaa kumin pois just ennen kuin laukeaa??
Me ei oltu ajateltu, että emme halua tulla raskaaksi, mutta emme ajatelleet asiaa myöskään niin että haluamme tulla.

Me haluttiin vielä se kolmas lapsi, mutta ei osattu oikein päättää että koska. Keskeytettyä yhdyntää käyttämällä meidän ei oikeastaan tarvinnut sitä aikatauluasiaa päättää itse, vaan se ns. päätettiin meidän puolesta.

Ja kun taustalla oli pitkä yritys saada pikkukakkonen aikaan, niin tuntui ihan ok:lta lähteä vähän kepillä jäätä koittamaan.

Kyllä me molemmat oltiin vähän äimän käkenä, kun kolmonen ilmoitti tulostaan heti, mutta mä en nyt sitä käsitä että miten sä väännät tän nyt niin, että mä olen toivonut salaa raskautumista ja mies ei. Eikö se mies ole voinut salaa toivoa sitä raskautumista ja minä en?

Tai voiko mitenkään olla että ollaan sitä molemmat toisaalta toivoneet, mutta toisaalta asia on vähän jännittänyt, eikä olla haluttu tehdä mitään ns. päätöstä vauvan yrittämisestä tjtn.
Meille se yrittäminen kun oli henkisesti aika rankkaa, kun ei vauvaa kuulunut vaikka miten yritettiin.

Me osataankin näköjän paremmin tehdä vauvoja suunnittelematta, kuin suunnitellen
:saint:
 
varma konsti..
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan..:
Miksi pitää harrastaa keskeytettyä yhdyntää jos ei halua tulla raskaaksi? Tai vielä enemmän ihmettelen miksi sitä harrastetaan jos haluaa tulla raskaaksi? Eikö lapsen hankinnasta pitäisi päättää miehen kanssa, eikä harrastaa keskeytettyä yhdyntää ja salaa toivoa raskautumista? Miettikää vaikka niin päin, että oisko kivaa jos et haluis lapsia, ja mies ottais aina salaa kumin pois just ennen kuin laukeaa??
Kyllä noi ukotkin varmaan tajuaa, että keskeytetyssä on riskinsä...hankala se on salaa ukon tietämättä keskeytettyä harrastaa...paitsi jos sitä tekee jonkun muun kuin oman ukon kanssa :D
 
4 sho'
Alkuperäinen kirjoittaja varma konsti..:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen vaan..:
Miksi pitää harrastaa keskeytettyä yhdyntää jos ei halua tulla raskaaksi? Tai vielä enemmän ihmettelen miksi sitä harrastetaan jos haluaa tulla raskaaksi? Eikö lapsen hankinnasta pitäisi päättää miehen kanssa, eikä harrastaa keskeytettyä yhdyntää ja salaa toivoa raskautumista? Miettikää vaikka niin päin, että oisko kivaa jos et haluis lapsia, ja mies ottais aina salaa kumin pois just ennen kuin laukeaa??
Kyllä noi ukotkin varmaan tajuaa, että keskeytetyssä on riskinsä...hankala se on salaa ukon tietämättä keskeytettyä harrastaa...paitsi jos sitä tekee jonkun muun kuin oman ukon kanssa :D
haha, usko mua, suurin osa miehistä uskoo, että keskeytetty yhdyntä on varma ehkäisykeino.
 
no
meillä ollut käytössä nyt 2v ja ei raskautta. Lapsi on tervetullut jos niin kävisi, mutta venytämme vaan väliä kahden nuorimman välillä. Tai voi olla että joku kaunis päivä haen kunnon ehkäisyn. Pillerit ei sovi, kierukkaa en saa, joten tällä ollaan taaplattu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 4 sho':
haha, usko mua, suurin osa miehistä uskoo, että keskeytetty yhdyntä on varma ehkäisykeino.
Tuskinpa sentään. Tai sitten sinun tuttavapiiriisi kuuluu vain pönttöjä miehiä. Minä en tunne yhtäkään miestä, joka kuvittelisi keskeytyksen olevan ehkäisykeino!
 
annetaan nuorille terveyskasvatusta.
Alkuperäinen kirjoittaja ensano:
Alkuperäinen kirjoittaja Angel:
Se on saletti
Touhutipoissa ei ole siittiöitä.

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
joo o.. tutkimus tehty jopa 12 miehelle.. uskotko joulupukkiin?
Ja aborttiluvut nousee..
 
Tinii harmaa
Ensimmäinen raskaus alkoi keskeytetyn yhdynnän seurauksena mutta meni kesken koko raskaus jo alussa :'(
toisen yritys lähti sitten käyntiin samantien ja raskautta odoteltiin melkein vuosi.
 
Simparei
Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä ollut käytössä nyt 2v ja ei raskautta. Lapsi on tervetullut jos niin kävisi, mutta venytämme vaan väliä kahden nuorimman välillä. Tai voi olla että joku kaunis päivä haen kunnon ehkäisyn. Pillerit ei sovi, kierukkaa en saa, joten tällä ollaan taaplattu.
Häh miksi vanha kunnon kortonki ei ole vaihtoehto?
Jos vähän käytät mielikuvitusta ja opettelet laittamaan sen ukolle kivasti osana alkulämmittelyitä, ei pitäisi olla paha äijällekään.

Kukaan aivoillaan ajatteleva mies ei kuvittele keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinoksi, ei tod!
 

Yhteistyössä