Keskeytetty yhdyntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nanna

Vieras
Vauvakuume olisi jo kova ja sitä on jatkunut jo pitkään joten ei taida olla ohimenevää :-)

Suurin ongelma on että mieheni ei ole mielestään valmis isäksi ja turha sitä on painostaakkaan.

Olen käyttänyt 10-vuotta e-pillereitä ja kuukausi sitten lopetin. Olemma harrastaneet keskeytettyä yhdyntää sillä riskillä että jos tärppää niin sitten tärppää ja tällä linjalla varmaan jatketaan niin kauan kunnes mieheni on valmis yrittämään tosissaan jälikikasvua.
Eli miten on arvoisat ellit oletteko harrastaneet keskeytettyä yhdyntää ja millä seurauksella?
Minä' jo tietenkin ""salaa"" toivon että tulisin raskaaksi mutta taitaa olla aika pieni todennäköisyys....

Olet noin puolen vuoden kuluttua paksuna. Aina niitä pikku siimahäntiä karkailee, ja kyllä se muutaman kerran laskee sisäänkin kun arvelee että on varmat päivät tms.

Pidä vaan huoli että se saa usein...

Olen harrastanut puoli vuotta keskeytettyjä yhdyntöjä ja varmoina päivinä on laskettu sisäänkin, mutten ole vielä raskaana. Johtuu ehkä siitäkin, että olen jo nelikymppinen, tässä iässä raskaaksi tulon mahdollisuus on enää noin 20% siitä kuin puolta nuoremmilla. Toivottavasti siimahännät pysyvät loitolla.

Umpihullu pariskunta olette. Keskeytettya yhdyntaa ehkaisyna kayttavia kutsutaan yleisesti isiksi ja aideiksi.

Jos miehesi ei koe olevansa valmis isaksi, niin mitas siita seuraa? Oletko henkisesti valmistautunut ottamaan yksin vastuun lapsesta? Vastentahtoinen isa kun tuskin sita kanssasi jakaa. Vai oletko sina niita naisia, jotka uskovat miehen kehityskelpoisuuteen?

Edellisen miesystävän kannsa keskeytettyä kuusi vuotta ja nykyisen kanssa ilma edes sitä ehkäisyä puoli vuotta, ei mitään ole tapahtunut, mutta olen 45 v. Minulla on lapsia ennestään ja nuorena tärppäsi heti. Eli hedelmällisyys kyllä todella laskee.

Mitäs te 40 ja 45 -vuotiaat teette, jos tärppää?

Teettekö abortin vai pidättekö iltatähden?

Vai mietittekö vasta sitten, kun se on ajankohtaista?

Minä luultavasti siinä vaiheessa, kun tiedän, etten enää halua lapsia, hankkisin sterilisaation, ellei mies sitä ennen olisi jo sitä tehnyt...

En haluaisi joka kuukausi jännittää, että onko joku siimahäntä karannut :)

Ja kyllä niitä siittiöitä karkaa keskeytetyssäkin yhdynnässä, kun välillä niitä lähtee liikkeelle jo ennen varsinaista siemensyöksiä...

tässä kohtaa olen kyllä inhorealistin kanssa samaa mieltä, eli mitä sitten jos miehestä tulee vastentahtoisesti isä. Ihan satavarmasti tulee kiistaa siitä kuka tänään vaihtaa vaipat, kuka ensi yönä saa nukkua, kuka syöttää, pukee, pesee, hoitaa. Voi että löytyy aina näitä naisia, jotka uskovat, että mies muuttuu isäksi kun saa nyytin kainaloon. Jos on jo alun alkaen lapsentekoa vastaan, niin aivan varmasti saa nainen kuulla vahingon synnyttyä, että sinähän tätä niin kovasti halusit, niin hoida sitten. Mies jatkaa menojaan kuten ennenkin ja nainen on nalkissa kotona. Siinäpä sitä onkin sitten avioeron ainekset sopivasti kasassa.

Pitäisi suosiolla uskoa, että toisista miehistä ei vain ole isäksi, ei vaikka voissa paistaisi. Vastentahoisen miehen muuttuminen innokkaaksi isäksi on yhtä todennäköistä kuin lottovoiton saaminen.

Juu,totta on että niitä siimahäntiä voi luiskahdella jo ennen siemensyöksyäkin.Eli keskeytetty yhdyntä ei kyllä ole mikään ehkäisykeino...kyllä silläkin keinolla voi tärpätä...

Olkoot hullua tai ei, meidän parisuhteessa ainoa ehkäisy on keskeytetty yhdyntä. Sitä on harrastettu jo lähes pari vuotta ja vahinkoa ei ole tapahtunut... vielä ainakaan. Jos tapahtuu, kannan kyllä vastuuni. Raskaus olis varmasti suurempi järkytys miehelle, mutta eipä hän kortsujakaan halua käyttää. Huom. en suosittele ehkäisymuodoksi kenellekään.

Asiahan on aika yksinkertainen. Jos mies kerran suostuu ja haluaa käyttää keskeytettyä yhdyntää, on hän jo suostunut mahdollisen ja todennäköisen lapsen isäksi. Voi hyvinkin olla, että mies ei uskalla tehdä päätöstä lapsen hankkimiseksi, mutta ajattelee alitajuntaisesti, että antaa luonnon hoitaa ja päättää asiasta. Suostumuksen mies on kuitenkin jo antanut, siitä on turha kiistellä.

Meillä on tuota keskeytettyä yhdyntää käytetty "ehkäisynä" jo puoli vuotta ja mitään ei ole vielä tapahtunut. Ihan ovulaation aikaankin. On siinä kuitenkin omat haittapuolensa, kun saa joka kuukausi jännätä onko raskaana vai ei.

Minulla on lotossa kyllä niin surkea tuuri, että mitenkähän kävisi tuollaisessa ehkäisyssä? Pitäisiköhän sitä alkaa harrastamaan???? =) Saattaisin saada sen vauvankin...tai sitten en.. =(

Lottoamistahan se juuri onkin. Vaikka kuinka yrittäisi ja haluaisi, niin silti joutuu jännittämään tärppäsikö. Vai väitätkö, että jokainen raskaaksi haluava on saman tien raskaana, kun sen päätöksen tekee, että haluaa lapsia?

No, ap:n mies ja joku muukin e i v ä t halunneet lasta. Eli, vastuutonta. Ei lastenteon pitäisi olla noin heppoisissa kantimissa. Sujuukohan kasvatuskin samalla tyylillä?

Luultavasti siinä kävisi juuri niin kuin lotossakin...jos kovasti haluaisin sitä lasta(niin kuin haluan) niin todennäköisesti en sitä saisi. =( Ja jos taas toivoisin että en tulisi raskaaksi niin kaiken järjen mukaan silloin tärppäisi.
Kyllä se olisi rasittavaa koko ajan luulotella ja kuulostella että miten on? Väsyttävää.

Käytin parikymppisenä 3-4 vuotta e-pillereitä. Sain niistä päänsärkyä, kiukkuisuutta/masennusta, hirvittävää aknea ja lopulta haluttomuutta (= ehkäisyteho 100 %...). Sain tarpeekseni ja sanoin miehelleni, että en käytä enää ikinä pillereitä, joten hän saa päättää, mitä ehkäisyä HÄN käyttää, kunhan minun ei tarvitse myrkkyjä työntää kehooni enää lainkaan. Vauvan halusimme joskus, muttei mielellään ihan vielä.

Käytimme pari vuotta kondomia onnistuneesti. Kun halusimme vauvan, kondomi jätettiin pois ja heti tärppäsi. Vauvan synnyttyä päätimme, että käytetään keskeytettyä yhdyntää. Käytimme sitä pari vuotta, kunnes halusimme vauvan ja sen jälkeen taas onnistui raskaaksi tulo.

Toisen vauvan synnyttyä olemme ajatelleet, että lapsilukumme on täynnä. Ovulaation aikaan käytämme kondomia, mikäli haluamme vaginayhdyntää. Meillä systeemi on toiminut emmekä koe sitä vaivalloiseksi. Tosin se vaatii vahvaa parisuhdetta ja kummaltakin sitoutumista. Tosin meillä seksielämä kattaa myös muutakin kuin perinteistä vaginaa.

Keskeytetty yhdyntä on kuin venäläinen ruletti.

Onhan siitä todisteina ympäri suomenmaata noita touhutippoja, jotka juoksentelee äitin ja isin helmoissa.
Joko käyttää ehkäisyä tai sitte ei harrasta seksiä ollenkaan. Ei se oo sen haastavampaa. Keskeytetty yhdyntä kun ei tosiaankaan oo mikään ehkäisykeino. Se on kyllä ihan tuuria vaan, jos ei ole vahinkoa vielä sattunut. Niissä touhutipoissakin kun uiskentelee siittiöitä, väittäkööt muut mitä tykkäävät, mutta näin on (tunnen kaveripiirissäkin näitä jotka väitti, ettei voi raskaaksi tulla, ja kas vain, nyt on kakaroita juoksentelemassa jaloissa).

Ja niin totta, mitä nautintoa jostain keskeytetystä yhdynnästä saa? Loppuun asti sen mennä pitää.