keskenmenovuoto - voiko loppua näinkin pian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
mulla alkoi viime ma keskenmenovuoto tai ma ja ti tuli vähän rusehtavaa vuotoa, keskiviikkona ja torstaina tuli vuotoa reilummin, perjantaina taas sitten vähän. Sen jälkeen ei ole tullut kuin pari kertaa tuhrua.

Voiko vuoto loppua noin pian vai eikö tyhjennys onnistunut? Sain siis torstaina cytotecit ja ne ei pahemmin ainakaan kipua aiheuttanut.

Raskaus oli mennyt kesken n. 7 viikolla ja alkoi siis vuotamaan 10+ viikolla.

Puoli vuotta sitten mulla oli samantapainen keskenmeno, mutta sitä ei hoidettu lääkkeillä ja vuoto kesti viisi viikkoa.

Polilta sain ohjeet, että viiden viikon päästä hcg tarkastukseen, mutta kiva odottaa niin kauan, jos tyhjennys ei ole onnistunutkaan...

itsellä ollut 3 keskenmenoa ja vuoto ollut jokaisessa todella runsasta, km tapahtuneet vkolla 6-9. aika niukalta mielestäni vaikuttaa. onko kipuja minkä verran? itse kyllä kävisin lääkärissä että katsosivat ultralla.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
itsellä ollut 3 keskenmenoa ja vuoto ollut jokaisessa todella runsasta, km tapahtuneet vkolla 6-9. aika niukalta mielestäni vaikuttaa. onko kipuja minkä verran? itse kyllä kävisin lääkärissä että katsosivat ultralla.

ei ole ollut kipua kuin keskiviikkoaamuna (tuntui supistuksilta) ja torstaina ajoittain menkkamaista kipua.

Pitänee soitella tk:hon...

miksi niin pitkän ajan päästä hcg tutkimukeen? Minä menin ainakin lääkärin neuvoista 2vkon päästä jolloin hcg oli jo laskenut, keskenmeno tapahtui 8+6 rv.
Vuoto kesti runsaana 2 viikkoa, luulisin että pitäis kyllä kestää kauemmin kuin pari päivää ja runsaammin että on onnistunut, menisit itsekin ultrattavaksi (tääläpäin ainakin neuvolalääkärille pääsee) koska voi olla vaarallistakin jos jää tavaraa sisään.

Yhteistyössä