Keskenmenosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miimi"

Vieras
Keskenmeno 2vkoa sitten, nyt muutamana päivänä oli kuumetta, menin sairaalaan jossa totesivat ettei kohtu ole tyhjentynyt kokonaan. Antoivat antibiootit ja sanoivat että pitää odottaa ensi viikkoon jotta kohtu tyhjentyy. Tänään sitten ollut tosi kipee alavatsa, mä kun luulin et se keskenmeno olis mennyt ns. Kerralla, eikä olis tarvinnut kahteen otteeseen istua vessassa tuntitolkulla kauheiden kipujen kanssa... Plus siihen tietty vielä se henkinen kipu... :,(

Totesivat että keskenmeno on kesken edelleen että odotetaan ensi viikkoon jos tyhjenisi itsestään, jota se ilmeisesti nyt sit tekee kun on kivut kuin silloin kun se meni kesken. Olin vkolla 12.

Oho, mulla kaikista keskenmenoista on tehty suoraan kaavinta tai noh ne on olleet keskenjäänneitä keskenmenoja.
Mutta kyllä nyt soittaisin kuiten ja kysyisin, että miten toimia.
Ja etenkin un kipuilet nyt tuosta kuurista huolimatta.

Siis sieltä tulee ulos kaiken maailman klönttejä... Samallalailla kun 2vkoa sitten. Kai se nyt sit tyhjenee..vaikka toissapäivänä jälkivuoto oli jo melkein loppu. Huomenna meen sairaalaan tsekkaamaan miltä se näyttää, täähän on kuin 2 keskenmenoa 1.n hinnalla...

Soita ihmeessä nyt päivystykseen ja kysy et mitä tehdä, toi runsas vuotohan ei oo hyväksi.
Jo ihan oman mielenrauhan säilyttämiseksi soita ja onhan tuossa jo paljon menetty varmaan vertakin, olo käy huonoksi sulla itelläs

Moi, Mun ensimmäisellä keskenmenolla kävi samalla lailla (lähes 10 vuotta sitten). Tosin jouduin vielä molemmilla kerroilla kaavintaan.. Eivät siis saaneet kaavittua ensimäisellä kerralla kaikkea ja parin viikon päästä alkoi taas hurja vuoto ja kivut :-(!! Sitten kaiken hyvän lisäksi UNOHTIVAT antaa toisen kaavinnan yhteydessä antibiotit suoneen niin olin taas viikon päästä kolmannen kerran sairaalassa, kun iski jokin tulehdus päälle.

Viimeisin keskenmeno mulla oli noin kaksi kuukautta sitten (Rv 8+), ottivat sisään sairaalaan heti.. Seillä sitten odottelin pari päivää kipuja joita ei koskaan tullut.. Kahden päivän odottelun jälkeen pyysin ultraamaan.. Eikä siellä enää mitään ollut. Kuinkakohan monta lääkettä olin syönyt turhaan?

Mutta siis keskenmenot ovat muutenkin aivan helkuttia joten nyt soitat sinne sairaalaan ja sanot ettet kestä niitä kipuja ja tulehdusriski on aikaimoinen..

TSemppiä!

Yhteistyössä