keskenmenosta,miten hoitohenkilökunta suhtautui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia

Vieras
Miten hoitohenkilökunta suhtautui keskenmenon saatuasi?Mulla meni kuudes raskaus kesken ja olin kuin ilmaa osastolla tyhjennysvuotoa odotellessa(lääkkeellinen tyhjennys),mietin vain olisko kohtelu ollu mahdollisesti muuta jos ei lapsia olis ennestään "näin montaa"...Keskenmenosta oon suurinpiirtein päässy yli,mutta se kohtelu saikulla mietityttää edelleen=(

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
siis onko sulla siiten montakin lasta??

5 lasta(iältään 6kk-8,5v) on ja tuo kuudes raskaus meni kesken.Kaikki oletti automaattisesti että tuo oli "vahinkovauva" ja tosiaan minkäänlaisia pahoitteluja tmv ei saatu..."näitä sattuu aina välillä" oli yhden lääkärin kommentti.

Kätilö kysyi mitä itken..
Lääkäri kysyi tarvitsemmeko hetken kahdestaan mieheni kanssa...
Lääkäri sanoi leikkaussalissa, etä tämähän on sinulle valitettavasti tuttua--

Sellasia ainakin ja saikkua on tullut aina viikko.

Vaihtelevasti.. Osa oli hyvinkin sympaattisia, toisia ei kiinnostanut yhtään. Mulla siis yksi keskenmeno, mutta kaksi eri kertaa jouduin sairaalaan... Kaikkein ihanin oli työterveystarkastuksessa (ihan rutiini, ei liittynyt km:n) hoitaja joka todella puhu mun kans siitä mitä oli tapahtunut. Muilta tuli just näitä legendaarisia voivotteluja "luonto hoitaa huonot yksilöt","voitte yrittää uutta","näitä nyt sattuu" jne... Mut tää työterveyshoitaja jopa kyseli miten mieheni jaksaa ja miten suhteemme voi.. Jäi hyvä mieli.

Yhteistyössä