keskenmenon pelko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täti monika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täti monika

Vieras
olen 9 vkolla ja odotan kolmatta. edellisen lapsen syntymän jälkeen terveydessä oli huolta, ihan ohimenevää mutta jäljen jätti.
nyt pelkään hirveästi keskenmenoa, kehityshäiriöitä jne. olin pari päivää sitte ultrassa, kaikki kai ok, mutta nyt tsiigaan ultrakuvaa ja olen näkevinani siinä jo jotain ylimääräistä,epämääräistä,jotain mitä ei varmaan sinne kuulu...vertaan aiempien lasten ultrakuviin samana aikana ja on muka niin erilainen kuva että mietin jo rakennevikoja...huoh. ja se keskenmeno pelottaa. millon sitä uskaltais nauttia...

Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:
eihän noin alussa voi edes rakennevikoja tai paljon muutakaan nähdä. Ei kai se kannata liikaa stressata etukäteen? Suurin osa keskenmenoista tapahtuu ennen 8 rv. Koita jaksaa :hug:

no näin olen itsekin järkeillyt mutta mutta...
tälläseks mä oon tullut...

:hug:
nauti vaan, joka hetkestä.
Milloin tahansa voi tapahtua ikäviä asioita vaikka olisikin päässyt jo tiettyyn "turvalliseen" vaiheeseen raskautta. Tai sen jälkeen kun lapsi syntyy.
Koskaan ei voi tietää...nauti siis tästä hetkestä.
Helpommin sanottu kun tehty, en osaa itsekään oikein tuota taitoa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
jos siinä kuvassa ois jotain epämäärästä ollut, niin kaippa ultraaja olis maininnu. Ei niistä kuvista aina ihan varmaks maallikko ota selvää!

no niin ois varmaan sanonut jos se nyt edes asiansa osas... oli niin tympeen oloinen...

Yhteistyössä