Keskenmenon jälkeen uusi raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarnila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jarnila

Vieras

Hei!

Millaisia kokemuksia on keskenmenon jälkeen uudesta raskaudesta? Kuinka nopeasti onnistui?

Meillä on yksi lapsi ja toivoisimme sisaruksia...jännittää vaan jatko.

Mulla oli keskenmeno elokuun alussa vk 9+4. Nyt raskaana 7+3 ja toistaiseksi kaikki mennyt ihan ok. Mutta toisaalta... ei sitä voi tässä vaiheessa vielä sanoa, kuinka tämä tästä jatkuu... :(.

Mulla ensimmäinen km helmikuussa vkolla 12+. Tulin uudelleen raskaaksi vissiin kolmannesta kierrosta, mutta taas meni kesken (kesä-heinäkuun vaihteessa) viikolla 11+. Nyt tärppäsi taas vissiin toisesta kierrosta ja nyt on viikkoja jo yli 15, eli aika hyvältä näyttää. Koko ajan tähän asti on pelottanut, että taas käy huonosti, mutta nyt alkaa jo vähän helpottaa..

Tsemppiä ap:lle uuden yritykseen! Pekut on pystyssä, että kaikki menee tällä kertaa hyvin! Myös meillä muilla!

Hei!
Mulla oli esikoispojan jälkeen kaksi keskemenoa (jo alkuraskaudesta) mutta sen jälkeen oli enää yhdet kuukautiset ja sitten ihana, reipas tyttösemme sai alkunsa. Koko raskaus ja jopa synnytyskin oli helppoa.
Kyllä muistelisin että alku oli jännittävää/pelottavaa mutta onneksi kaikki sujui hyvin.

Moi!
Meillä yritys alkoi 8/2004 ja syyskuussa 2005 oli Km rv 8+4. Välissä oli 2 kiertoa, jolloin yritettiin myös, ja sitten tärppäsi. Tänään alkoi rv 6, joten jännäämistä vielä riittää kuinka käy. Toivotaan että nyt onnistaisi...

Mulla aikoinaan keskenmeno viikolla 7+ ja sen jälkeen kolmet kuukautiset, kunnes poitsumme sai alkunsa. Raskaus meni todella hyvin vaikka alussa olikin kipuja. Nyt taas keskenmeno alla ja ekat menkat loppumaisillaan, eli saapi nähdä, koska nyt tärppää...

Tärppäsi aikanaan kaksi kuukautta keskenmenon jälkeen, helpon raskauden ja synnytyksen jälkeen syntyi terve tyttö :)
Kohdunulkoisen raskauden jälkeen meni yli kaksi vuotta ennen kuin uskalsi edes yrittää uudestaan...Tärppäsi neljän kuukauden yrityksen jälkeen. Hankala raskaus, nopea ja kivulias synnytys, mutta lopputuloksena terve poika =) Onneksi uskalsimme yrittää!!

Yhteistyössä