Keskenmenon jälkeen plussanneet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Utelias"

Vieras
Montako viikkoa/päivää keskenmenosta kerkesi kulua kunnes plussasitte? Kyselen siis heiltä jotka ovat plussanneet pian km:n jälkeen. :)

Itsellä kummallisia oireita,kovia kipujakin alle kk keskenmenon jälkeen. Km sujui hyvin,kaikki tuli itsestään ulos ja alle viikossa. Lääkärissä sanoi että kaikki ok,uutta saa lähtee yrittämään heti kun itsestä siltä tuntuu. ja näin siis olemme myöskin tehneet. Lääkäri ei nähnyt estettä.

Ja toivon ettei tänne tulla heittämään kommentteja "kyllä täytyy yhdet menkat odottaa" tai että "jos tulet heti raskaaksi niin sekin menee ihan varmasti kesken" ja blaa blaa. ;D Kiitos!

Mie tulin heti keskenmenon jälkeen raskaaksi, mutta sekin meni valitettavasti kesken, sitten tuli yhdet menkat väliin ja uudelleen raskaana. Tästä raskaudesta sain vauvan syliin asti. Oli kummallista kokea nuo kaksi keskenmenoa, kun sitä ennen olin saanut kolme lasta ilman yhtään keskenmenoa tai ongelmaa.

ja siis kyselen siksi että oireeni ovat minulle uusia,en tiedä mistä johtuu,menkkojen alkamisesta,oviksesta(aika kova kipu) vai mahdollisesta raskaudesta. Mutta r-testit kuitenkin negaa ja sitä odotinkin koska km:sta kuitenkin sen verran vähän aikaa. Pahoinvointia iltaisin ollut kahtena iltana peräkkäin,hiukset rasvoittuu ihan parissa päivässä joka ei ole normia,edes näillä helteillä minulle. Kasvoille alkaa hiipimään taas näppyjä,ei finnejä niinkään vaan sellaisia hormoninäppyjä kenties. Nännit arat..

Tosiaan itsellekkin oli pienoinen järkytys tuo ensimmäinen km. Kaksi lasta minulla on ennestään eikä ikinä ole käynyt edes mielessä että km voisi ihan oikeasti käydä minulle. Toki ainahan se oli mielessä mutta sitä vaan ei halua uskoa tosissaan..ennen kuin sen joutuu kokemaan. Mutta nämä on niitä asioita joille ei itse mahda mitään. :/

Yhteistyössä