Hei, olen jokusen viikon lukenut ketjua ja nyt ajattelin itsekin kirjoittaa ajatuksiani tänne..
Meillä reilu 2kk sitten todettiin rv 19 normi lääkärineuvolassa tytön kehityksen pysähtyneen jostain syystä n. muutamaa päivää / max. viikkoa ennen. No siitä sitten tayssiin ja synnytin pienen enkeli tyttömme

Nää kuukaudet on mennyt välillä melkoisessa sumussa, onneksi on ennestään lapsia jo talossa kolme kappaletta
Mutta heti alusta oli selvää, että vauvan me edelleen tahdomme kaikesta huolimatta

Ensimmäiset kuukautiset alkoi vasta 7vk päästä ja nyt on kp10 menossa.
Meille myös sanottiin, että yrityksen sai alottaa heti jälkivuodon loputtua.
No se kestikin melkein 4vk
Itse kärsin pitkistä kierroista ja ovuloimattomuudesta, joten alotan heti tässä kierrossa terolutit jotta kierto pysyisi tasaisena. 3kk päästä lääkäri aika jos ei uutta raskautta kuulu. Ja katsotaan veri kokeet ym. Ja niiden perusteella katsotaan miten jatketaan.
Meillä kaikki lapset saaneet kuopusta lukuun ottamatta alkunsa lääkityksillä.
Joten tapaus kohtaistakin varmaan tuo, joutuuko odottamaan keskenmenon jälkeen vuoden ennen hoitoihin pääsyä.
Mikä on mun mielestä kyllä kohtuutonta, johan tässä jokainen meistä on tarpeeksi kovia kokenut
Olen alkanut pelkäämään, että mitä jos en tulekaan uudestaan raskaaksi kovinkaan pian ja sitten olen alkanut jo pelkäämään sitä että jos raskaudun pian, niin kuinka paljon pelkään koko raskaus ajan, kun mihinkään "virstanpylväisiin" en uskalla enää luottaa..
Mutta haluan uskoa siihen, ettei näin voi käydä kahta kertaa peräkkäin. Tämä oli kolmas keskenmenoni (rv 9 ja rv 12 aikaisemmat) mutta näiden jälkeen on ollut onnistuneet raskaudet.
Joten ei auta kuin katsoa eteenpäin..