Mulla on näköjään mennyt ovis ihan huomaamatta ohi.

Nyt en kyllä yhtään tiedä milloin menkkojen sitten pitäisi alkaa... Kp 12 tuli pyyhkiessä kirkkaita veriviiruja, joita ei ennen ole ikinä tullut.

Olisiko se sitten voinut olla jo niin aikaisin? Normaalisti ovistesti näyttää ovista kp 14 tai 15. Nyt ovistestit vain haamuilevat. Kp 14 oli hiukan vahvempi viiva, muttei lähellekään plussaa. Limailukin on jo loppunut. Enkä siitäkään oikein saanut selvyyttä kunnolla. Tissikipu oli ainut selkeämpi oire. Muttei sekään päivää kerro

No, jos olisi vähemmän stressiä menkoista, kun on tietämättömämpi omasta kierrosta.
@Eowyn82 paljon onnea!

Onpa ihania uutisia sinulla kerrottavana!
@Mammuli82 mä pääsin verikokeisiin tk:n kautta, kun sanoin ettei niitä ole pitkään aikaan otettu. En edes maininnut miksi niihin kokeisiin halusin

Jotain ympäripyöreää selittelin.

Eikö sitä aukiolotutkimusta voisi kuitenkin kokeilla vielä uudestaan kerran munanjohtimesi ovat tuolla tolalla?
@ipanassu hienoa, että km alkaa olla käsitelty fyysisesti loppuun.

Olihan sulla kyllä vähän turhan paljon vuotoa ja liian pitkään, ettei kuulostanut ihan normaalilta.
@RUSKA82 pahoittelut keskenmenostasi!!!

Itse en odotellut ekoja menkkoja uudelleen yrityksen aloittamiseen, vaan heti jatkui kun tuhruilu loppui.

Henkisesti se oli kyllä aika raskasta ja turhaa toivoa ja isoja pettymyksiä kuukaudesta toiseen. Onneksi aika on tehnyt tehtävänsä, eikä enää tunnu niin pahalta.

Vaikka pitkään tässä on jo ehditty odottaakin, kun km oli helmikuussa.
@Keijukuningatar vähän kuulostaisi, että onkohan sieltä tulossa jo uusi tulokas?!

Itse olisin varmaan jo käyttänyt digin sinun tilanteessasi!
@Ellen88 ja
@Emppuelkku tästä kierrosta sitten plussat ruutuun!

Niin kuin muillekin ja itsellenikin