Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Imoen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voih,onpas täällä monilla paha mieli,mulla myös.. :hug: Mua siis taitaa oikeesti masentaa ja todellakin ajatukset kiertää kehää. Ja missä mun menkat on?????? Nyt "kp" 27..Pieni tippa tuhrua/päivä ja thats it? Enkä oo testannu,en usko nyt mihinkään raskauteen..-kai? Tissit on kipeet ja yököttää,lämmötkin siinä 37 tietämissä..Mutta mitään ei tapahdu. pitää varmaan tuota ukkelia lämmitellä,josko sitten vaikka hanat aukeis..:p

Palailen taas! Koitetaan jaksaa!

Neiti :hug:

Neiti81: :hug: Tiedän tuon tunteen.. lohduttavia sanoja ei oikein löydy.. ainakaan itseäni ei ole paljon lohduttaneet.
Ehkä eniten minuun kolahti ystäväni lause kun hän tuli, halasi ja sanoikin että ei varmasti pysty tuskaa helpottamaan mutta hän auttaa jos pystyy vain olla avuksi/tarvitsen apua.. edes kuuntelijaa. Silloin tuntui että joku ihan oikeasti välittää. Tuntuu että suurin osa ajattelee että kun km on ohi niin thats it.. "onhan teillä jo kuitenkin kaksi" jne... totta.. on kaksi ihanaa ja rakasta lasta, mutta yhtä rakas olisi ollut seuraavakin.
Miehen kans ollaan myös puhuttu viime aikoina jonkun verran ja joka kk kun menkat alkaa, tulee itku, viikon kestävä masennus ja alakuloisuus.. Onkin sanonut että hän ei tiedä miten auttaa minua.. näkee vaan että mulla on kamalan paha olla. Olenkin sanonut että kunhan vaan on vierellä ja tukena.. ja jaksaa minun itkut.
tuntuu että kaikille muille tulee vauva. Paljon on sukuun syntynyt vauvoja ja olen oikeasti vilpittömän iloinen ja onnellinen heidän puolestaan.. eihän se minulta ole pois.. siltikin kova kaipuu on omaan vauvaan, enkä voi ymmärtää miksi juuri meitä koetellaan :headwall:

Mutta toivottavasti ensi viikolla selviäisi, jos on jotain mikä keskenmenot aiheuttaa.. saisitte sen kuntoon sitten ja vauvan syliin asti!

Tipetsulle myös :hug: Eihän se pois suljettu ole että siellä pieni matkalainen olisi kyydissä =)

Itselle ei mitn uutta.. ovistestejä tilasin.. katotaan tapahtuuko tosiaan ees mitään.. jos ensi viikolla alkais kokeilla..

no ni, intouduttii sit miehen kans vähä touhuilemaan ja rehellisesti pitää sanoa ettei kumpikaan edes tullu ajatelleeksi et ai niin, se ehkäisy :saint: katotaan nyt sit miten käy. mies totesi ettei harmita yhtää:p:whistle: Voipi olla että tammikuun tutkimukset siirtyy....
Mutta onneks ens vkolla otetaan ne kilpparikokeet ja verenkuva, jospa sieltä jo selviäisi jotain :) eipä ne varmaan sen kummempia juttuja naistenpolillakaan ota.....

mä sanoin kyl miehelle et en mä nyt taatusti heti kerrasta (ok, toisesta....:saint: ) raskaudu, mutta isäntä katto mua vienosti hymyillen et no kylläpä sitä nyt ennenki on nopeesti napsahtanu:laugh: Muuten ollaan kyl pysytty ruodussa ehkäisyn suhteen:saint:
No, tuleee jos on tullakseen.:heart:

TIPETSU: testiä kehiin! Hyvinhän siellä voi olla pikkuinen itämässä kun menkkoja ei kuulu! :heart: iso peukutus!

T:Neiti, kp 12/24 (jep, taisi olla melkoinen ajoitus unohtaa ehkäisy.....:saint:)

Neiti Kiva kun olet hyvillä mielin.

Täällä on ihan selkeet menkka-olot,ollu jo ööh 3 pvää ja ihan pientä tippaa vaan tulee lähinnä veskireisuilla. Mitä ihmettä tää on? En mä kyllä testiä tarvii,nyt on tissitki ihan normaalit jne.
Mutta mikeis se vuoto ala. Mullahan jäi se limakalvo kohtuun paksuksi,joten luulis aika rytinällä vuotavan,mutta ei. Millä saan vuodon alkamaan,ideoita?? Miehen kanssa kyllä innostuttiin illalla,muyttei sekään avannu hanoja..Inhottavaa ja kun tietää että ne on tulossa,niin voisivat jo tulla ja pääsis taas clomeja vetämään.

Itse aion vaatia kanssa tuon kilpirauhaskokeen ensi käynnillä naistentautienpolilla. Mulla aika paljon oireita,jotka vois johtu kilpparista. Hiukset lähtee,masentaa,ummetusta jne..

Neiti-81 mä en oikein osaa sanoa mitä oireita mulla on kilppariin liittyen mut se allergiapolin lääkäri meinas et aika paljon mun oireista selkiytys jos niissä olis jotain. Mut lähinä se et tarviin aivan hillittömästi unta tai en pysy pystyssä, urtikariataipumus (ei kuulemma ole allergiaa vaan yleensä siinä on jotain muuta taustalla), sormet ja jalat turvoksissa (se oli osasyy reumapolilähetteeseen), alakuloisuus, palelen koko ajan, hengenahdistusta (joka tosin taitaa liittyä astmaan), sydämen liikalyöntejä (tms. mut ilkeitä kun henki salpaantuu hetkeks) ja ripulia ja janottaa koko ajan. Mut noi voi olla ihan jotain muutakin esim. se keliakia selvitellään nyt varmuudeksi. EN halua liikaa toivoo et noissa olis jotain vaikkakin se helpottas elämää kummasti. En ole varma onko noi kilpparikokeet joskus otettu multa mut jos on niin ainaskin ne on olleet normaalit..

Neiti81: ymmärrän ton tunteen! vaikka mulla on ollu vaan yks km, niin se raivoominen oli kamalaa. Se tuli niin yllättäen ja sit vaan itkin ja paiskoin tavaroita - mä en oo oikeesti yhtään sellanen! se oli pelottavaa. Tunteet menee ihan sekasin. Toivottavasti sulla löydetään joku syy, ja saat apua pian. Mä en voi sanoa, että jatka vaan toivomista, kun en itsekään jaksa uskoa parempaan - monessa muussa asiassa siis, mutta en jaksa uskoa vauvankaan tuloon. Mieli on niin maassa kun terveys reistailee, en tiedä miten tästä selviän. Eli en voi muuta sanoa kuin, että et ole yksin, ja paljon paljon halauksia ja voimia vaikeassa elämänvaiheessa - tämä on vain vaihe, eikö niin, uskotaan niin... :hug: :hug:

Korallikin siitä puhui... km saa aikaan sen, ettei enää voi olla iloinen raskaudesta samalla tavalla. Jotenkin väärin, ettei meille anneta sitä mahdollisuutta, että voisimme olla raskaana ja iloita siitä täysin sinisilmäisesti. Kesällä kun olin raskaana, niin pelkäsin kauhesti että vauvalla todettaisiin joku sairaus, mutta en minä keskenmenoa osannut pelätä. Tulevaisuudessa meille ei enää suoda sitä viatonta raskauden iloa... :( No, kun nyt suotaisiin edes se raskaus... tai ensin edes yritystä, tämä jatkuva sairastelu estää täysin yrittämisen, sekin masentaa entisestään... :(

Helinäkeijulle onnellista odotusta!!!!! :heart:

Neiti -81 Kuinka tutulta nuo sun fiilikset kuullostikaan. Mä olen ainakin jäänyt ihan hysteeriseksi keskenmenon jälkeen. Vaikka tapahtuneesta on jo ½ voutta vieläkin se pyörii mielessä vähän väliä. Ehkä se jotenkin järkyttää ihmisen perusturvallisuutta, kykyä tehdä lapsia kun pidetään lähes itsestäänselvänä. Ja itse ei voi vaikuttaa tuleeko se vai ei, sekin lisää avuttomuutta ja pelkoa ja kun ei ole edes tahoa jolle vois olla vihainen ja raivota niin ne kaikki tunteet jää kuin ilmaan leijumaan.

Itse olen ollut ihan kauhuissani näistä reaktioista ja tunteita mitä tämä ikävä tapahtuma sai aikaan. En edes kehtaa tähän kirjoittaa mitä hirveyksiä ajattelin kun näin raskaanaolevia. Nyt rupee pikkasen helpottamaan ehkä sen takia kun on lupa toivoa uutta raskautta. Tämmöselle hätähousulle kun minä ½ vuoden toipumisaika on ollut pitkä kun nälkävuosi. Jos aika on lastensyntymän jälkeen hurahtanut nopeasti niin nyt ollaan menty hitaasti. Kädet on kyynerpäitä myöten ristissä että tärppäis nopeasti ja että se mukula nyt ymmärtäis olla oikeassa paikassa. No joka tapauksesse tulevassa raskaudessa varmistetaan heti alussa että on oikeassa paikassa. No parempi ruveta touhailemaan päivän touhuja ettei liikaa murehdi näitä juttuja..

Mulla onjokku ihme pilleritaukomenkat meneillään.. Oon ottanut maanantaina vikan pillerin ja vuoto on ollut niukkaa tiputtelua koko ajan.. Mulla on jo kerran pettänyt pillerit tosin sillon se johtui antibiooteista ja toivon kyllä et nyt olisi ihan kunnossa ehkäsypuoli vaikka hysteeriseksi tuleekin kun ei ihan luota näiden tehoon. Mun käskettiin syödä 3 laattaa putkeen ja kun toisen laatan lopulla alkoi tiputteluvuoto niin päätin pitää kuiteskin taukoviikon mut eipä tuo ole tiputtelua kummempaa tulosta saanut aikaan. Ylihuomenna pitäis jo alkaa uusi laatta.. Noh eiköhän sit selkiydy joulukuussa laparoskopian ensikäynnillä et mikä tuolla mahassa tilanne kun enemmän raskautta pelkään et siellä on jotain jäänyt sisään kun sen elokuun keskenmenon jälkeen ei ole kertaakaan tullut kunnon vuotoa! Noh kait se tästä.. On mulla ainakin lieviä menkkakipuja ja vasemmalle muniksiin sattuu välillä eli ihan menkkoihin kuuluvaa ainakin meneillään.

Mulla on taas sellainen päivä etten halua kolmatta lasta. Me on tehty noi aiemmat lapset periaatteella et tulee kun tulee ja katotaan sit mitä tapahtuu mut nyt on jotenkin järki peleissä. Niin IHANA kun se vauva onkin mut ei hitsi jaksaako sitä yövalvomista taas pahimmassa tapauksessa yli kolme vuotta kuten kuopuksen kohdalla. Muutenkin kun tiedän et toi mies tekee sen vauvan mun kans vaan koska mä haluan, se on sanonut pärjäävänsä ilmankin ja toivoisi että keskityttäisiin toisiimme nyt vaan kun elämä alkaa olla helppoa ja matkusteltais perheenä nyt kun se on helppoa kahden isomman lapsen kanssa. Mä en osaa kuvailla tätä ristiriitaista fiilistä. Koko kroppa huutaa vauvaa mut mieli koittaa puhua järkeä.. Pahinta tässä on se et mies on oikeassa.. Meillä on lasten syntymän jälkeen ollut nyt ensimmäinen helppo ja mukava vuosi takana ja kesäkin oli niin mahtava kun noi muksut oli kavereiden kans paljon, käytiin uimassa ja mä sain palvoo aurinkoa ihan rauhassa mitä rakastan! En ymmärrä miksi mä haluan pilata tän kaiken sillä vauvalla. Voi kun mä voisin kääntää jonkun vauvakuumemittarin nolliin ainakin pariksi vuodeksi ja voitais nauttia nyt vaan siitä et elämä on jossain määrin rauhallista..

SUNNUNTAI 28.11

HAAVEISSA ESIKOINEN

durasel....................KM 3/10, 10/10..................KP 5/24-28
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 15/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 16/30-75
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 16/?
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 19/32
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 25/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 48/25-30
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 52/
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10

HAAVEISSA TOINEN

Mariel85..............KM 12/09, 08/10...................KP 2/?
Huikkis.................KM 09/10.............................KP 8/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 12/26-32
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09, 11/10

HAAVEISSA KOLMAS

äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10........KP 16/28
Ruttuinen Rusina KM 07/10...............................KP 23/28-32
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10...........KP 25/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10................KP 31/29-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 56/35-50
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06/10, 10/10, 11/10
Sandemar........KM 04/01, 11/10

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 5/31
Vaavimasu..........KM 8/10....................................KP 11/25-29
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 23/26-30
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 27/31
Maximilian..........KM 06/10

HAAVEISSA VIIDES

mamakone...............KM 06/10............................KP 5/27-28

HAAVEISSA KUUDES

Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 38/35

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2009

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, Sanmar82, HelinäKeiju10

Tervehdys!!

Hyppäänpä tännekin listalle mukaan. Kolme lasta ennestään, ei ikinä ole ollut keskenmenoja ja nyt kun nelkkua yritellään niin eka oli kesäkuussa 9 + viikolla ja toka just nyt parhaillaan 5+6 viikolla. Tossa selaillessani tekstejänne tuli itselle kanssa mieleen nyt nuo kilppariarvot... täytyypä tingata nekin otettavaksi, kun huomenna soittelen neuvolaan.

Viulu

Vuoto alkaa hiljalleen loppua ja toivo nousta, ehkä tästä keskenmenosta taas toipuu! Käsittelen asiaa tuulimunana (voipi päivittää tietoihin) ja se helpottaa jotenkin, mitään vauvaa ei koskaan ollutkaan. Silti pelko tämän toistumisesta piinaa, hyvä että isännän sain suostumaan uuteen yritykseen...kaksi pieleen mennyttä raskauttakin jo tuntuu, en osaa teidän tuskaa edes ajatella, joilla takana niitä useampia. Itkin itkuni ja tuskani ulos perjantaina, tuntui, että kuolen siihen ahistukseen, mut se helpotti. Nyt uudella innolla uuteen yritykseen :)

Minut saa laittaa plussanneisiin, sillä viiva on kuin onkin vahvistunut perjantaisesta! Mutta edelleen varovaisin mielin edetään ja toivon ettei tänne tarvitse maitojunalla palailla... :| Jaksamista ja plussatuulia kaikille palstailijoille ja toivottavasti seuraatte pian tuonne odotuspuolelle! :heart:

KENGUMAMMA: Mullakin oviksen tuntee aika hyvin, olin huomaavinani nyt viikonloppuna oireilua. En ole kyl varma, niin lieviä tuntemuksia oli..
Mulla on aina jatkunu säännöllinen kierto km:n jälkeen (eli n. 24 pvää KM:stä menkat tullu heti) niin siitä on tietty helppo arvella että millon alkaa... ku aina menee samalla kaavalla..

Voihan venäjä sentään:ashamed:
katotaas miten niiden tutkimusten kans nyt sit käy:ashamed:
Oli lauantaina pikkujoulut ja lapset oli pois yön ja sunnuntai aamupäivän ja se koko hiton päivä meni kyl sellaseks peittojen heilutukseksi et jestas sentään.:laugh:
Kun isäntä oli viidettä kertaa mun kimpussa niin lopetin laskemisen:D Se herätteli mua yölläkin varmaan 2 tunnin välein.
ja juu, ei ehkästy:headwall: Ollaanpas me hyviä tälläsessä ruodussa pysymisessä:headwall:
Mut juu, kivaa oli. Koko yö, aamu ja päivä :D ja vähäuninen :p:whistle:

Mut joo.. sen näkee sit, voihan se tietty olla etten edes ovuloi tässä kierrossa tai ei muuten vaan tärppää.... vaik olishan se tietenkin hienoa (jos vaan kestäis loppuun asti...)

keskiviikkona alkaa treenaus :heart:

T.Neiti, kp 14/24?

MAANANTAI 29.11

HAAVEISSA ESIKOINEN

Tipetsu....................KM 08/10, 10/10................KP 3/27
durasel....................KM 3/10, 10/10..................KP 6/24-28
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 16/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 17/30-75
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 17/?
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 20/32
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 26/28
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 49/25-30
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 53/
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10

HAAVEISSA TOINEN

Mariel85..............KM 12/09, 08/10...................KP 3/?
Huikkis.................KM 09/10.............................KP 9/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 13/26-32
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Kengumamma......KM 03/04, 11/09, 11/10

HAAVEISSA KOLMAS

Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 14/24?
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10.........KP 17/28
Ruttuinen Rusina KM 07/10................................KP 24/28-32
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10............KP 26/25-28
Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 57/35-50
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
Sandemar........KM 04/01, TM 11/10

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 6/31
Vaavimasu..........KM 8/10....................................KP 12/25-29
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 24/26-30
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 28/31
Maximilian..........KM 06/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10

HAAVEISSA VIIDES

mamakone...............KM 06/10............................KP 6/27-28

HAAVEISSA KUUDES

Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 39/35

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2009

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, Sanmar82, HelinäKeiju10, Blanco

Viimeksi muokattu:
Äh, mun kirjottama teksti hävisi johonkin, huoh :headwall:

Mutta joka tapauksessa onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin runtelemille ja muillekin, joilla on ongelmia kierron kanssa jn jne :hug:

Niin ja Viululle tervetuloa ja pahoittelut keskenmenoista..

Neiti-81, teillepä on ollut mukavan kuuloinen viikonloppu ;) Täytyy sanoa, etten varmaan itekään enää edes muistaisi mitään ehkäisyä :D Viimeks ei ois ainakaa tullu mieleenkään vaikka ei mitenkään edes "lasta tehty"..

Täällä ei mitään ihmeitä.. Perus alkukiertoa.. tai näyttäishän se olevan jo kp9.. Mulla oli tosi runsaat menkat ja kestikin paljon normaalia pidempään.. Taitaa se keskenmeno vielä vaikuttaa?? Oviksen pitäis sit osua näillä näkymin viikonlopulle, eli hommia riittää toivottavasti sitten.. Vaikka onhan tuo jumppaaminen jo aloitettu ;)

Heips

Mut vois ehkä jo siirtää plussanneisiin. En ole ollenkaan vielä varma, onko tämä pysyvä plussa enkä tiedä olenko vielä hetkeen odotuspuolellekaan siirtymässä, mutta kyllä tässä kumminkin selvästi raskaana ollaan, kestää tämä raskaus sit vaan muutaman päivän tai viikon tai sen n. 9kk. Toivottavasti ei tarttis enää uutta km-lukemaa tuohon mun nimimerkin perään laittaa, mut jos niin käy niin se on sen ajan murhe. Toistaiseksi on testiviivat tummentuneet ok.

Taustailen varmaan tässä ketjussa vielä, en tosiaan odotuspuolelle kumminkaan vielä tohdi siirtyä, mutta yritän nyt nauttia edes hitusen tästä plussasta mikä on tullut.

täällä ei mitään uutta mullistavaa, huomenna olisi se lääkäri joka toivottavasti vihdoin alkais selvittelee noita mun kiertoja... vaikka tosin tästä kierrosta nyt sit kuitenki näyttäis tulevan ok pituinen jos se tosiaan oli se ovis silloin kp11 tai mikä lie päivä sit olikaan... miehen pikkujoulut oli ja kieltämättä kävi aika paha mieli hetken siellä kun näin et yks n. 40 vee nainen oli viime kerran näkemisen jälkeen saanut vatsa-asukin ja puolessa välissä oli menossa... joku täällä sitä juuri purkikin että tuntuu niin pahalta ku monet saa jo toisia ja kolmansia mut itselle ei helpolla suoda sitä ensimmäistäkään! Sitä on aika vaikea olla stressaamatta vaikka kaikki lääkärit käskee niin tehdä, vaikka kuinka ollaan vielä sopivassa iässä siihen hommaan ja kuinka oltais vasta reilun vuoden verran yritetty niin ei se silti helpota yhtään. ja varsinkin kun sitä miettii väkisin että jos silloin viime tammikuussa alkanut kunnon raskaus ei olisi mennyt kesken niin olisi meilläkin tällä hetkellä ensimmäinen joulu oman nyytin kanssa... sit kuitenkin ei näin pitkässä ajassa ole edes uutta raskautta vielä alkanut. voisin veikata et joulusta ei riemukasta tule tänä vuonna...

Moro pitkästä aikaa..

Täällä taitaa ovis alkaa lähestyä.. JA lapset olis menossa anoppilaan yöksi tänään... Arvatkaas kutkuttaisko unohtaa se välikierto ja hyödyntää tilaisuus...
Pakko kait kuitenkin koittaa malttaa...

Minttu81
Toivotaan että kuitenkin teillekkin pienoinen suodaan!!!
Tuosta tosin että ei se ole meillekkään mitään nannaa kun on jo mullakin kolme lasta jotka kaikki saaneet alkunsa alle 4kk yrityksellä eikä minkäänlaista häikkää ole ollut ennen ja nyt yhtäkkiä ensin keskenmeno 12vkolla(lääk tyhj. sikiö vastas 9+5vkoa) sitten kaksi kertaa kemiallinen raskaus ja sitten vielä tuli yks varhainen keskenmeno 4+6... Väkisinkin miettii että mikä ihme nyt on,mutta uskon että se on vain siitä että milloin on oikea hetki. itsellä elämässä nyt niin paljon kaikenlaista mietittävää jne..
Myöskin ne keskenmenot täytyy vain oppia "hyväksymään" ennenkuin voi jatkaa eteenpäin.
Vaikka sekin on vaikeaa niin tiedän että niin se on.. Ja Ihan varmasti teillekkin vielä pieni suodaan kun sen aika on. Jos kuitenkin raskaudut niin tuntuis ettei kovin huonosti asiat voi olla! Malttia ja voimia toivotan teille!!!!
Isoveli yritti ensimmäistä lastaan yli2v kunnes tärppäs..Tutkituttivat molemmat eikä kummassakaan ollut mitään vikaa.. se vain ei tullut. Olen joltakin kuullut että jopa 7vuotta ovat yrittäneet ja naapurille oli sanottu että ei voi saada lapsia, mutta keskenmenon sai samaan aikaan kuin minä.. Nyt ovat sitten jo paremmilla mielin yrittämässä omaa! Eli sinniä se vaatii ja voimia! Minä aina ennen sanoinkin että jos vain minun yksi yrityskerta enemmän voisi taata jollekkin kauan yrittäneelle vauvan,niin mielelläni yrittäisin muutaman kuukauden pitempään lasta. Meillä kun pienin ja keskenmennyt saivat alkunsa yhdestä ainoasta touhuilukerrasta! keskimmäinen oli pisin yritys ja neljännellä kierrolla tärppäs. Ekasta oli yhdet menkat välissä ja sitten tulin raskaaksi! Nyt kyllä masentaa kun tekee testin ja näyttää plussaa mutta sitten vuotaa heti kohta pois... Mutta kuten sanoin, itseltäni uskon että ei ole vielä aika.. nyt pitää malttaa se välikuukausi pitää että on vähän muuallakin ajatukset välillä,ja sais noita muita asioita selvitettyä..

Tulipas taas sepostus...

Kannattaiskohan mun varmuudeksi sitten tän kierron jälk tehä raskaustesti et näkee että ois puhdas nega??

Kyllä mun tekis mieli tehä jo nyt ja sitte alottaa jo tänään se uus yrityskerta kun on kerran kahdenkeskistä aikaaki... ;)
Mulla kuitenkin ne ns menkat tullut ihan muuten ajallaan mitä nyt tämä edellinen vuoto..
Ja hei.. Lima varoitus..
Eilen tuli joku ihme limaklöntti oikein ja ajattelin jo etteihän se vaan voinut olla mitään.. siinä oli selvästi pari veriviiruakin.. ja valkkarin seassa tullut ihan aavistuksen punertavaa välillä..?

Mutta nyt taitaa lapsoset heräillä joten pakko lopettaa..

Tsempitykset kaikille!!!!

Yhteistyössä