Moro pitkästä aikaa..
Täällä taitaa ovis alkaa lähestyä.. JA lapset olis menossa anoppilaan yöksi tänään... Arvatkaas kutkuttaisko unohtaa se välikierto ja hyödyntää tilaisuus...
Pakko kait kuitenkin koittaa malttaa...
Minttu81
Toivotaan että kuitenkin teillekkin pienoinen suodaan!!!
Tuosta tosin että ei se ole meillekkään mitään nannaa kun on jo mullakin kolme lasta jotka kaikki saaneet alkunsa alle 4kk yrityksellä eikä minkäänlaista häikkää ole ollut ennen ja nyt yhtäkkiä ensin keskenmeno 12vkolla(lääk tyhj. sikiö vastas 9+5vkoa) sitten kaksi kertaa kemiallinen raskaus ja sitten vielä tuli yks varhainen keskenmeno 4+6... Väkisinkin miettii että mikä ihme nyt on,mutta uskon että se on vain siitä että milloin on oikea hetki. itsellä elämässä nyt niin paljon kaikenlaista mietittävää jne..
Myöskin ne keskenmenot täytyy vain oppia "hyväksymään" ennenkuin voi jatkaa eteenpäin.
Vaikka sekin on vaikeaa niin tiedän että niin se on.. Ja Ihan varmasti teillekkin vielä pieni suodaan kun sen aika on. Jos kuitenkin raskaudut niin tuntuis ettei kovin huonosti asiat voi olla! Malttia ja voimia toivotan teille!!!!
Isoveli yritti ensimmäistä lastaan yli2v kunnes tärppäs..Tutkituttivat molemmat eikä kummassakaan ollut mitään vikaa.. se vain ei tullut. Olen joltakin kuullut että jopa 7vuotta ovat yrittäneet ja naapurille oli sanottu että ei voi saada lapsia, mutta keskenmenon sai samaan aikaan kuin minä.. Nyt ovat sitten jo paremmilla mielin yrittämässä omaa! Eli sinniä se vaatii ja voimia! Minä aina ennen sanoinkin että jos vain minun yksi yrityskerta enemmän voisi taata jollekkin kauan yrittäneelle vauvan,niin mielelläni yrittäisin muutaman kuukauden pitempään lasta. Meillä kun pienin ja keskenmennyt saivat alkunsa yhdestä ainoasta touhuilukerrasta! keskimmäinen oli pisin yritys ja neljännellä kierrolla tärppäs. Ekasta oli yhdet menkat välissä ja sitten tulin raskaaksi! Nyt kyllä masentaa kun tekee testin ja näyttää plussaa mutta sitten vuotaa heti kohta pois... Mutta kuten sanoin, itseltäni uskon että ei ole vielä aika.. nyt pitää malttaa se välikuukausi pitää että on vähän muuallakin ajatukset välillä,ja sais noita muita asioita selvitettyä..
Tulipas taas sepostus...
Kannattaiskohan mun varmuudeksi sitten tän kierron jälk tehä raskaustesti et näkee että ois puhdas nega??
Kyllä mun tekis mieli tehä jo nyt ja sitte alottaa jo tänään se uus yrityskerta kun on kerran kahdenkeskistä aikaaki...

Mulla kuitenkin ne ns menkat tullut ihan muuten ajallaan mitä nyt tämä edellinen vuoto..
Ja hei.. Lima varoitus..
Eilen tuli joku ihme limaklöntti oikein ja ajattelin jo etteihän se vaan voinut olla mitään.. siinä oli selvästi pari veriviiruakin.. ja valkkarin seassa tullut ihan aavistuksen punertavaa välillä..?
Mutta nyt taitaa lapsoset heräillä joten pakko lopettaa..
Tsempitykset kaikille!!!!