Mä olen yllättynyt kuinka voimakkaasti tämä raskauden toivominen ja odottaminen on imaissut mut mukaansa. Mä syynään kroppaani jatkuvalla syötöllä ja laskeskelen milloin LA olisi jos nyt tulisin raskaaksi. Netistä selaile poppaskonsteja ja artikkeleita hedelmällisyydestä. Millä te saatte vauva-ajatukset pysymään kurissa? Vai olenko ainut "höyrypää"
Heh, et todellakaan ole ainoa höyrypää

Täälä on ainakin yksi höyrypää lisää! Mietin tässä just yks päivä, että mulla pyörii vauvat ja raskautumisajatukset päässä melkein 24/7... ja tässä pitäis muka ottaa rauhallisesti ja olla stressaamatta, jos lääkärin ohjetta noudattaisin. Kysynpähän vaan, että miten se on mahollista?? Miten vois olla yhden kierron ajattelematta koko asiaa, miettimättä oviksen ajankohtaa tai olla kattomatta nettilaskurista "tämän kierron" mukaista LA:ta

Ei mitenkään!!
viena tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave: Ja tosi kiva saada vähän vanhoja tuttuja taas mukaan, eli tervetuloa
Champion takaisin :wave:
Kiva kuulla myös
Vaavimasun kuulumisia. Just yks päivä mietin, että susta ei oo aikoihin kuulunu
Cappucino ihana kuulla sieltä hyviä uutisia :heart: Tuntuu, että vastahan säkin plussasit, mutta tässä sen taas näkee kuinka nopeasti aika menee, kun oot jo noin ihanan pitkällä! Antaa tosissaan toivoa, että sullakin kolmen km:n jälkeen näyttää käyvän onnellisesti. Toivottavasti sama hyvä onni osuisi omallekin kohdalle seuraavassa plussassa

Onnellista loppuodotusta sinne :heart:
Mango86 lupaavia oireita sulla edelleen! Hurjasti plussatuulia sinne, että pääsisit feikkaamaan juhlissasi hyvästä syystä
kultakimpale ihan kun jotain haliua tuossa pystyviivan kohdalla näkyisi. Mutta ihan vain varoituksen sanana, en luottais noihin Clearbluen viivoihin yhtään, jos ne ei ole ns. kunnollisia, tasapaksuja vaakaviivan kanssa ja selvästi sinisiä. Noista on niin paljon kirjoitettu tälälä Kaksplussan keskusteluissakin, että antaa mitä ihmeellisimpiä toiveita herättäviä viivoja ja lopulta on tullu kuitenkin täti. Myös itse saanut noilla viivoja, vaikka muut testit negaa. Eli mars ostamaan jotain muita testejä! Toivottavasti niihin pärähtää komea plussa

Ainakin oireet lupaavia!
Tillu mitkä sun kilpirauhasarvot oli nyt kun sait ton lääkityksen? Tosi hyvä, että sait lääkityksen! Koska voihan olla, että km:n syy onkin ollut just kilpirauhasessa ja sen toimimattomuudessa. itsekin oon sitä välillä epäilly, koska oireita vajiksen suuntaan löytyy. Mutta arvot olleet aina hyvän sisällä. Mutta esim. TSH arvosta muistaakseni sanotaan, että ois hyvä olla 1:n pintaan raskautta suunnittelevilla. Mulla se on joskus ollut jopa yli 4, viimeksi oli jotain yli 2:n. Ja silti lääkärien mukaan hyvät arvot
Sinderella mietin ihan samaa, että mitä tän kierronsuhteen pitäisi tehdä. Että antaisko vaan mennä tjottailu -taktiikalla, joka toinen päivä -taktiikalla vai oviksen metsästys -taktiikalla...Toisaalta tiedän, että en malttais kuitenkaan olla bongaamatta ovista, vaikka kuinka ajattelisin ottaa "rennosti". Eli suunnitelma on varmaankin vähintään joka toinen päivä ennen ovista -taktiikka, mikäli se vaan musta on kiinni ja mies ei rupea taas pihtaus päälle
Tänään vika työpäivä ennen lomaa!! Eli ens viikko miehen kanssa yhteistä (pupuilu) aikaa koko viikko

tarkoitus lähteä viikoksi pohjoseen päin laskemaan. Viime keväänä elämäni eka plussa oli Levin tuliainen, joten toiveet katossa sen puolesta, että tältäkin hiihtolomalta olisi samanlaisia tuliaisia luvassa
Plussatuulia ihan kaikille teille ihanaisille