Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hermorakenne ei kestäihana
Mut on se totta, helpompi tarkkailla noilla ku muuten kehittää viivoja joka paikkaan![]()
Käytitkö tikkuja vai esim clearblue? Mulle lapsettomuuslääkäri sanoi kun pakastesiirtoa luonnon kiertoon suunniteltiin (on tärkeää että ovis tiedetään jotta siirto oikeaan aikaan!) että voi parhaimpina päivinä testata 2krt/vrk jotta hymynaaman saa varmasti bongattua. Hän sanoi että joillakin lh-piikki jota testi mittää käy suht nopsaan korkeella ja laskee taas jolloin 1krt/vrk testatessa on voinut piikki jäädä juuri niiden testien väliin eikä siksi näytä hymynaamaa vaikka ovia olis tullut. (Hoidoissa tarkoittaa seuraavaan kiertoon siirtymistä jos oviksesta ei varma...) Mutta tuota ei ehkä voi suoraan verrata jos on jollain muulla tikuilla tehny.Mitä ovistikkuja käytät? miulla ei näyttänyt minkäänlaista viivaa vaikka kuinka tikutin ja tulin sitten raskaaksikin. Eli saattaa se olla siellä pompsahtanut kuitenkin
piinamiina, hyvä hyvä, kunnon teini-ikä ni varmasti toimii kroppa niikuin pitää
urheilua en oikein seuraa, mitä nyt joskus jotain jos sattuu telkkarista tulemaan ja on sopiva hetki. ennen seurasin jalkapalloa ja olin perillä siitä enemmän tai vähemmän.Tänä iltana kyllä vei WWF:n norppalive voiton Leijonista
vähemmän tuota alkoholia tulee käytettyä, olin koko vuoden ottamatta mitään ja vappuna muutama annos ni johan sitä oli ihan tillintallin. Nyt alkaa taas juomattomuus, menkatkin alkaa jo loppua joten sitten alkaa taas kohta yritystä pukata![]()
Ovulaatiokivut alkoi jo nyt, kp 5/28. Ovulaatio on odotettavissa vajaan viikon päästä. Kipuileeko muut näin paljon etukäteen?
Miten muuten muut ensimmäistä yrittävät - kumpaa vietätte tänä vuonna mieluummin, lapsettomien lauantaita vai äitienpäivää? Mie ilmoitin haluavani äitienpäiväkukan, kun kaikki muutkin saa. Se sopii miun omaan ajatusmaailmaan paljon paremmin.