Keskenmenon jälkeen helposti uudelleen raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tarkoittaako tämä siis ihan heti? Siis ennen ekoja menkkoja? Lääkäri suositteli odottamaan yhdet menkat ja aloittamaan yrittämisen sitten uudelleen. Netistä luin kuitenkin, ettei tarvitsisi odotella? Miten teille on sanottu ja miten olette toimineet? Meillä raskaus meni kesken 7. viikolla. =( Ei tarvittu toimenpiteitä ja vuotokin alkaa olla loppunut nyt.

Meillä meni molemmilla kerroilla 4 kuukautiskiertoa ennen kuin tärppäsi uudelleen. Taidettiin me yrittää heti kun oli teoriassa mahdollista, vaikka päällimmäisenä oli silloin suru. Olin tyytyväinen kun ekat menkat KM:n jälkeen alkoi, etten heti tullut raskaaksi, sillä toinen keskenmeno heti perään olisi ollut liikaa kestää.

Meillä on siis kaksi lasta, kumpaakin edelsi enkeli.

Mulle lääkäri sanoi km:n jälkeen (rv silloin 6) että heti sopii yrittää uutta raskautta. Raskaaksi tulin sitten yksien kuukautisten jälkeen eli tosi nopeasti. Nyt tämä rskaus on edennyt viikolle 33 :)

Ne käskee odottaa yhdet menkat ihan vain siksi, että olis helpompi määrittää laskettu aika ku on menkat välissä. Jatkakaa vaan yritystä heti jos siltä tuntuu. Me jatkettiin heti. Yhdet menkat tuli ja sitten tulin uudestaan raskaaksi.

Mulle kans sanottiin, että on hyvä odottaa yhdet kuukautiset, jotta sen raskauden kesto on sitten helpompi arvioida. alotettiin kuitenkin heti, mutta yhdet kuukautiset tuli ennekun tärppäsi.

Kiitos vastauksista! En tullut kysyneeksi lääkäriltä miksi olisi pitänyt odottaa. Onko sitten mahdollista, että on jotain nyt vialla kohdussa? Eikä uusi raskaus siksi onnistuisi?

Yhteistyössä