Keskenmenon jälkeiset

  • Viestiketjun aloittaja menkat
  • Ensimmäinen viesti
menkat
Nyt haluaisin muiden keskenmenon kokeneiden apua.

Millaiset menkat teillä on tullut km: jälkeen?

Minulle sanottiin, että menkat tulevat normaalisti 4 viikon kuluttua keskenmenosta. Niinkuin tulivatkin. Vuoto kesti kuitenkin vain vajaa kaksi päivää, vuodossa tuli vielä jonkin verran hyytymiä..oikeastaan pääasiassa vain hyytymiä. Sitten vuoto loppui kuin seinään!

Mistähän mahtaa olla kysymys??
 
Sarke
Mulla tuli km:sta 5 viikon päästä menkat. Täällä myös kesti 2-3 päivää ja loppui kuin seinään. Mulla ei tullut hyytymiä.
Ihmetytti myös noin lyhkäset menkat.
Peukutuksia myös sinulle,et plussaat pian. Täällä myös odotellaan plussaa.
 
4-5 viikkoa kaavinnan jälkeen alkoivat. Kaksi päivää tuli tosi niukasti, ei juuri ollenkaan. Sitten alkoikin tulla oikeen kunnolla. Olivat kahtena kuukautena kovemmat kuin kovat menkat. Seassa oli hyytymiä ja toisella kerralla jotain muutakin "mömmää"
 
Mullakin menkat alkoi just tasan neljän viikon päästä tyhjennyksestä. Menkat kesti kyllä normaalin ajan, mutta vuoto oli ihan outoa. Limaista, siis venyvää ja seassa paljon hyytymiä. Ensin en oikein ajatellutkaan, että on menkat vaan taas jotain muuta häikkää. Hyvä, että kuitenkin nyt tulivat näin pian.
Plussatuulia kaikille!
 
jel
Hei!

Minulla oli keskenmeno n. 2 vk sitten tai siis lääkkeellisesti käynnistettiin synnytys + kaavinta tehtiin(luultuja rv 14+5). Sikiö oli kuollut rv 13+3.
Minulla alkoi jo nyt menkat siis vajaa kaksi viikkoa kaavinnasta. Onko muilla samanlaista tapausta???
 

Yhteistyössä