keskenmenon jälkeen raskaaksi

Hei.

Onko kukaan tullut heti keskenmenon jälkeen raskaaksi? Ja jos on niin onko raskausoireet olleet tässä toisessa raskaudessa erilaiset?

Koin itse keskenmenon 4 viikkoa sitten joten ekoja menkkoja täällä odotellaan mutta olin tuntevanani ovulaation keskenmenosta 14päivän kuluttua. Jos kuukautiskierto on pysynyt samana niin menkkojen pitäisi alkaa 4 tai 5 päivän päästä. Eilen alkoi aivan yhtäkkiä pahoinvointi, wc:ssä saan ravata koko ajan ja armoton väsymys iski eilen myös mutta rintojen arkuutta ei ole laisinkaan joka oli edellisessä kesken menneessä raskaudessa. Yksi lapsi mulla on jo ja siinäkin raskaudessa oli samat oireet ja rintojen arkuus alkoi vasta rv5+

Kiitän jo etukäteen jos joku viitsii vastata.
 
Kävin sitten otattamassa vielä hcg arvot uudestaan ku ku viikko sitten hcg arvo oli vielä 12. Eilen se oli enää vain 2 eli negatiivinen. Eli raskaana en ole. Eilen kuitenkin tuli taas ovulaatio joten paha olo ja väsymys on varmaankin siitä johtunut ja näistä kovista hormoonimuutoksista. Toisaalta oli kamalaa kuulla että se hcg oli vain enää 2 mutta pakko ajatella positiiviesti että jospa nyt tästä oviksesta tärppäis uudestaan. Ihmettelen vain miten voi olla 2 kertaa ovulaatio :O
 
miss_piggy
Keskenmenon jälkeen kroppa on niin sekaisin että kaikki on mahdollista. Mulla oli keskeytynyt keskenmeno 02/13, ja uudelleen olin raskaana toukokuussa. Poika syntyi tämän vuoden helmikuussa. Ennen uutta raskautta, oli mullakin pariin otteeseen mukamas ovis, mutta raskaus ei alkanut ja ekoja menkkojakin odottelin 67 päivää, ja sitten käynnistin ne teroluteilla. Ja tämä raskaus sai alkunsa clomifeneilla.

Eroa kkm raskauteen oli se, että tässä raskaudessa ei ollut öisin mitään mahakipuja mitä oli kkm-raskaudessa ja luulin niitä kohdun kasvukivuiksi mutta taisikin olla keskenmenoon liittyvää. Oli siis mennyt kesken joskus rv 8 mutta huomattiin vasta rv 11+1.
 
nyt on pakko kysyä että onko muilla ollut keskenmenon jälkeen ennen ekoja kuukautisia tuhrutteluvuotoa? Mulal tuli eilen muutama tippa tuhrua ja siihen tyssäsi. Tässähän lähtee kohta järki ku ne menkat ei sitten kunnolla ala =) :mad: Tiedän kyllä että seuraavat kuukautiset voivat alkaa vasta 6-8viikon kuluttua keskenmenosta ja että kroppani saattaa olla hieman sekaisin. Mutta olisi kiva tietää minkälaisia kuukautisia teillä on ollut keskenmenon jälkeen ja että onko ne olleet aivan normaalit.
 
Menkkoja odottelin melkein 13 viikkoa... Pientä tuhruttelua oli silloin tällöin. Ehdin jo soittaa naistentautien polille, kun menkat ei ala. Ja muutamaa tuntia myöhemmin ne sitten alkoi :D ei ollut mitenkään normaalia kivuliaammat, mutta huomattavasti normaalia runsaammat ja kestikin jonkun 8 päivää. 3-4 ekaa vuorokautta vuosin kuin seula, eikä huvittanut lähteä mihinkään tahrojen pelossa... Pari viimeistä vuorokautta oli ihan pientä tuhruttelua enää.

Tsemppiä! Kyllä ne menkat ennemmin tai myöhemmin alkaa :) minä sain lähetteen hcg-kontrolliin, jonka jälkeen olisin saanut terolutit, jos kaikki ok. Peruin sen kontrollin, kun menkat tosiaan alkoi vielä samana päivänä, kun olin sen kontrolliajan saanut :D
 

Yhteistyössä