*** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

mahtasko nyt onnistua paremmin =)

mahtaako stoppis olla sit päässy hommiin, tsemppiä kovasti ja tuuhan ilmotteleen itestäs kun kykenet =)

eevarouva jaksamista loppupäiviin, pian se on teilläkin edessä, ihanaa että ootte saanu asioita selvitettyä =)

ruispala kuulumisia odotellaan, kunhan kotiudutte =)

myangels iso :hug: ymmärrän sun pelot kuten varmasti kaikki,nyt vaan yrität uskoa että kaikki menee hyvin ja saatte tämän lapsen tuhisevana syliin kasvamaan, me kaikki täällä ainakin uskotaan niin sunkin puolesta =) onneksi ei oo enää kun viikon verran että pääset sen rajapyykin yli, jospa olo sitten vähän helpottais
äläkä töistä huoli, nyt keskityt vaan omaan oloon, niitä töitä ehtii kyllä tehdä, että hyvä kun sait saikkua

miikkis kiitos uudesta pinosta =) toivottavasti työasiat järjestyy, ja kyllä äidin täytyy voida hyvin henkisestikkin että voit hyvin silti sitä saikkua hakea jos et töitä pysty tekemään
niin meillä on 14 vuotias shetlanninlammaskoira ja sitten tää meidän nuori hömelö welsh corgi pembroke 9 kk, viime kerralla meni tokossa niin hyvin että itekkin ihmettelin että osaatko jo näin paljon , mutta osasyy oli kyllä kuumassa ilmassa, kun ei jaksanu riehua niin paljon kun yleensä :D

AE hurjan kuulonen yö, onneks kuitenkin kaikki hyvin ja hyvä että rasva on edes vähän auttanu

katherine ja muut oireiden kanssa painivat, mullakin tosiaan vaihteli oireet ihan päivästä päivään ja pahimmat alko vasta 12 viikon jälkeen, että voi olla ihan normaalia, keskeytyneessä oireet jatku kokoajan ihan samanlaisina vaikka pieni oli menehtyny jo kasi viikolla, huomattiin siis vasta np-ultrassa, mitään muuta varottavaa ei ollu kun uni jonka näin kasi viikolla, jotenkin kai alitajunta yritti kertoa tapahtuneesta
mutta siis toivotaan että kaikki saa ultrista hyviä uutisia, peukut pystyssä täällä =)

tuuliska ihanaa että kaikki oli kunnossa, nyt vaan masua kasvattelemaan ja seuraavia ultria odottamaan =)

surusydän sullakin on ollu hurja alkutaival, jaksamista pistelyyn ja onneksi kuitenkin pienellä oli kaikki kunnossa

toive otahan elo rauhallisesti siellä ettei vuodot lisäänny, kyl noi puutarhahommat on yllättävän raskaita =)

unohdinkohan nyt jotain oleellista, anteeksi kovasti jos niin kävi
oma olo on edelleen ihan hyvä, eilenkin istuttiin autossa ja bussissa monen monta tuntia ja kierrettiin ähtärin eläintarha ympäri ämpäri eikä yhden yhtä supistusta :eek: nyt tänään kyllä on tullu pitkin päivää niitä ja ollu liitoskipujakin että ne varmaan tuli vaan vähän viiveellä =)
mutta hyvähän se että vointi on ihan hyvä, mua on alkanu ärsyttään kun järjestään kaikki ihmiset kauhistelee sitä että kun kesällä on niin kamalan raskasta odottaa, kun on helteet ym. voihan se olla että helle haittaa enemmän kun normaalisti mutta mulle on kyllä aivan sama mihin vuodenaikaan odotan, mutta yleensä vaan kaikkien mielestä asioista täytyy oikein hakemalla hakea kaikki huonot puolet ja niitä vaan korostetaan...
no juu mutta tällasta tällä kertaa, meillä muuten on mies ollu ahkerana, leikkimökki kohoaa kovaa vauhtia pihaan, saa nähdä jatkuuko innostus niin kauan että se on tosiaan valmis vai tuleeko hommiin taukoja =) lapset ainakin odottaa innoissaan
vointeja kaikille :wave:

eliisa ja pikkuruinen 30+4

ai niin satukalle vielä suuret onnittelut tytöistä :heart: :heart: voi kuinka suloisia ja pieniä
 
Siirrän ton mun eilisen tekstin tuolta toukokuun pinosta vielä tännekin et menee terveiset perille :)

Eevarouvalle vielä erikois :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
Repalle ja Marleenalle ihan tuhannesti onnea :hug: :flower: :heart: !!!

SatuKa aivan ihanat tytöt teillä :heart: :heart:

Katherinelle :hug: täältä kanssa positiivisia ajatuksia!

Ruispala tsemppiä tulevaan, taidatkin olla jo tositoimissa :)

Stoppis ei oo sullakaan enää montaa päivää jäljellä, nauti viimeisistä hetkistä masun kanssa, niitäkin hetkiä tulee kyllä ikävä :ashamed:

Kaikille uusille plussanneille paljon onnea, hienossa joukossa ootte palstailemassa!
Ja vanhoille tutuille ihanaa loppuodotusta! Käyn aina välillä teitä kurkkimassa :)

Profiilissa Lina viikko sitten, käykääpä kattoos neidin tukka, sitä meinaan löytyy :LOL:

:heart: :Ninni ja Lina 9,5 vkoa
 
KIITOS teille kaikille!!
Ootte mahottoman iso tuki ja turva! Iso rutistus jokaiselle!



Ihanaa Daizz että nyt olet ohittanut
eräänlaisen rajapyykin

Mun edellisyö meni itikoita listiessä
ja niiden kanssa hermotessa...

Eilen mies toi sellaisia pistorasioihin laitettavia juttuja
jotka toivat ilmaan jotain hajua mikä hävitti itikat, ja meitsi oli ihan että ha haa!
Kukas nyt nauraa?!



Eliisaako tietokone kiusasi...

Se on sitten ärsyttävää kun kirjoittaa pitkät pätkät ja sitten PUF! Ja kaikki katoaa



toive81: Kiitos sanoistasi

Joo oli edellisessä ultrassa rakenteet ok, pelko on silti niin järkyttävä kun vauva on ehtinyt kuukaudessa kasvamaan niin paljon että nyt nähdään jo tosi hyvin kaikki...

Antoivatkin tuon rakenneultra-ajan noin myöhäisille päiville (silloin täynnä rv 22+3) koska silloin nähdään rakenteet parhaiten...
Otahan rauhallisesti siellä

Tuo kumarteleminen ja kyykkiminen on kyllä raskasta hommaa

Meillä töissä pitää paljon kyykkiä, kumarrella ja nostella ja juuri ne kaikki yhdessä saivat mulla sen melkein kuukauden kestävän verivuodon aikaan...

Meillä kuunneltiin ekan kerran sydänäänet vasta rv 18, mutta ite oon omalla dopplerilla kuunnellut pikkuisen jumpsutusta

Hyvää reissua teille!
Peukut on pystyssä ettei vuoto runsastu



Tuttiritari2: Kiitos sullekkin sanoistasi

Onneksi lapsenne selvisi! Meille ei annettu juurikaan toivoa kohdun ulkopuolisesta elämästä

Kyllähän se pelko on varmasti aina mielessä... Lääkärit sanoivat ettei vika ole perinnöllinen, mutta jos joskus joudumme kokemaan saman uudelleen niin meillä on ollut vain erittäin huonoa tuuria



Kiitos Tiniillekkin sanoistasi!

Hyvä että saat ottaa rennosti, eikä tarvitse töitä murehtia. Mukavaa löhöily iltaa!



Aili: Kiitos myös sulle sanoistasi!

Hirmuisesti voimia ja onnea huomiseen ultraan!

Tulehan sitten kertomaan kuulumisia.
Olen hengessä mukana!



Tuuliskaakin tahdon kiittää ihanista sanoistasi!

Onnittelut ultrauutisista!

Melkoista käytöstä siellä puhelimen päässä...mä olisin kyllä jo sanonut jotain että kiitos kannustuksesta... Mutta niinhän meillekin kävi että kun verivuodon takia jouduin ultrattavaksi rv 5+1 niin seuraava ultra-aika annettiin rv 6+5 ja se aika annettiin naistenosastolle eikä äippäpolille siltä varalta että joudun jäämään tyhjennykseen

Mutta onneksi kaikki oli hyvin. Toivotaan joka solulla että pikkuinen on vahva ja jaksaa pysyä kyydissäsi



Voi juku! Se taitaa olla Stoppis joka pian ilmoittaa nyyttiuutisia!



Pamu: Onnittelut 3-vuotiaalle!


Luce: Kiitos sanoistasi



EevaRouvalle ja Wiiville jaksamista!



Aurinkoenergiaa
Voi siun vointia

Onneksi se meni nopsaa ohitte



Äiteetäkin tahdon kiittää ihanista sanoistasi

Ihanalta kuulosti tuo sun ja miehesi romanttinen kävely
satamassa

Ihanaa että voit hyvin!
Olisipa se ylläri että toinen vauvoista olisikin tyttö



Miikkis: Kiitos sullekkin ystäväni sanoistasi

Edellinen ultra tosiaan oli ok, mutta tässä ehtii kulua tasan kuukausi, joten en tiedä mitä sieltä on odotettavissa... Esikoisen aikana ekassa ultrassa kaikki oli ok, mutta kuukauden kuluttua puolet sydämestä oli kaikkea muutakuin ok

Ultra on ensi maanantaina....Mihkähän intokiinaan sitä lähtisi karkuun...



Oma napa: Kipuja kipuja ja kipuja...

Menkkamaista kipua vihlontoineen ollut tänään alamahassa koko päivän... Kävelyllä kävin koirien kanssa, mutta se jäi tosi lyhyeksi kun joka askeleella vihlaisi ja kouraisi mahaan


Aamusta masenti ja hävetti sairasloman hakeminen, mutta nyt tiedän että se oli ihan oikein. Hokasin, että on sitä varmasti iisimpiäkin tapoja ittensä tappaa...


Nukuin tuossa 2½h päikkärit ja kivut hellittivät pikkuisen. Nyt kohta tuulihattuja herkuttelemaan ja katsomaan Täydellisiä
 
:wave: Moron

Josko minäkin, Valssu, ilmoittautuisin tänne...38 v. jo ikää, ja monen monta hormonihoitoa ja tutkimusta yms takana, sekä km 09/07, nyt sit ekasta inseminaatiosta onnistui helmikuussa! LA onpi 16.11.2008, np-ultra takana samoin seerumitutkimus, molemmat ok. Sydänäänet kuului viime viikolla, ihanalta tuntui! :heart:
Raskaus mennyt suht hyvin, mitä nyt ajoittaista oksentelua, tällä hetkellä jo toinen flunssa menossa, sekä kovia siitepöly allergiaoireita, yskä on ollut aika mahdoton. Niin ja joudumme (mies laittaa) pistämään veritulpan estopiikkejä koko loppuraskauden (1 kk jo takana) ja vielä 6 viikkoa synnytyksen jälkeen. Vain siksi, että sairastin v.2003 polvileikkauksen yhteydessä veritulpan. :( noh, kaipa sen kestää, kun tietää mitä ihanaa on marraskuussa tulossa, turhia riskejä en halua ottaa.
ONNEKSI OLKOON kaikille jo tältä palstalta synnyttäneille!! Ja kaikille muillekin plussanneille kovasti paljon onnea! :flower:

Valssu ja nti/hra rakas pikkarainen 16+1
 
Mä oli tippunut listalta johonkin bittiavaruuteen.
La siis 11.1.09, kolmas
Onnea kaikille pienen prinssin/ prinsessan saaneille!!!!
Kiva kuulla MyAngelsin kuulumisia.
(.) Huominen ultra ahdistaa, mitä jos Toivo ei jaksakaan loppuun saakka. Mä en nyt pääse tosta ajatuksesta yli. Ja se on kamalaa. Miten siitä pääsis yli? Kesälomaankin on pitkä aika ja mun pää hajoo enne sitä. Ei vaan jaksais olla töissä ja kuunnella ihmisten kiukuttuleua ja valitusta. Ja pitäis olla vaan niin kuin ois. Teen myös fyysisesti raskasta työtä ja välillä on kipuja mahassa jne..
Ei mutta töihin pitäis nyt rientää. Jatkan paremmalla ajalla...
B) Aurinkoista päivää kaikille B) . Ps Huomaan, kun kuolleen pienen la lähestyy niin ahistuskin lisääntyy...
 
Hei!

Tervetuloa Valssu!

surusydän: Kurja kuulla tilanteestasi, onneksi vauva kuitenkin voi hyvin. Jaksuja!

Omaa napaa: sain eilen kirjeen jossa sanottiin että veriseulassa kaikki ok. Ihanaa, tuli pitkästä aikaa semmoinen olo että ehkä me tosiaan saadaan tää vauva!

Luce 17+0
 
moi :wave:

pikaset morjenstukset, sit pitää rientää suihkuun ja ruokakauppaan.

tervetuloa Valssu!

onnittelut Lucelle tuloksista!

mymmyryylle aurinkoisia ajatuksia, huomenna näet, miten hyvin kaikki on masussa :)

eliisa kuule, puhut asiaa noista hellerutinoista!! nimittäin juur mietin yks päivä, että kirjotanko nimettömänä yleisönosastolle, että eikö ihmiset tajua, että ei varsinkaan esikoistaan odottavaa kiinnosta kuunnella, miten "sitten ei oo teillä enää omaa aikaa", "sano hyvästit yöunille", jne., jne. :kieh: voi jessus!! eikö ihmiset voisi keskittyä small talk -hölinöissään sitten edes niihin positiivisiin asioihin?? välillähän sitä on ihan maissa raskauden eri vaiheissa (no, erityisesti, kun kerran on keskenmenon jälkeen onnistunut raskautumaan ) ja silloin todella haluaisi vain tsemppausta kanssaihmisiltään, siis niiltä, jotka on vähemmän läheisiä. mutta pitää vaan sulkea korvat ja ajatella, että ne on kateellisia ;) :p en oo muutakaan puolustautumiskeinoa ittelleni keksinyt :LOL:

ugh, vaan nyte menox. huomenna neuvolahoitsu :)

irtis 29+6 (muisteleisin)
 
Surusydän: No jopas sua koetellaan

Kyllä se pahoinvointi kohta lakkaa, tai ainakin helpottaa. Kovasti voimia sinne!!



Eliisa80: Kiitos ystäväni sanoistasi

On se hyvä että te kaikki täällä jaksatte uskoa että kaikki menee hyvin, vaikka tää mun oma usko asian suhteen horjuu ja pahasti. Kai sitä vain yrittää valmistautua taas niihin pahimpiin uutisiin toivoen että se shokki olisi siten lievempi, mutta ehei, ei se vaan niin mene...

Ja tuosta mihin vuoden aikaan odottaa, niin ite henk.koht. tykkään kesällä odottaa,
koska saa kuitenkin olla vähissä vaatteissa

Toki en oo ikinä talvella ison masun kanssa odottanutkaan,
mutta jotenkin uskaltaisin veikata että vaikka senkin saisin kokea, niin kesästä tykkäisin silti enemmän. Mä en oo ikinä ollut mikään talvi-ihminen, varsinkaan jos on kauheet pakkaset ja pitää pukea niin paljon päälle että aivan ahistaa,
ja silti paleltaa

Voi sullakin Eliisa on jo rv 30 rikki!
Hienoa hienoa!



Tervetuloa Valssu! Onnittelut plussasta ja hyvistä ultrauutisista!



Mymmyryy: Ultran teettämä pelko ja ahdistus on kamalaa... Pelätä rakkaimpansa puolesta

Se halu pitää vauvansa hyvässä kunnossa masussaan ja saada hyviä uutisia, se on todella kova, mutta niin pelottavalta kuin se kuulostaakaan - vain ulkopuolinen voi kertoa todellisen tilanteen, miten masussasi voidaan...

Eipä siitä pelon tunteesta pääse eroon muutakuin käymällä ultrassa ja näkemällä oman mussukkansa voivan hyvin

Toivon sulle hirveesti voimia ja jaksamista!!

Tulehan kertomaan sitten (HYVÄT) ultrauutiset

Niin ja hae vain rohkeasti saikkua, kipeänä ei tarvitse töissä olla - olen sen nyt itsekin sisäistänyt vaikka aina sitä meinasi vaan seuraavan työvuoron katsoa ja taistella...



Luce: Onnittelut hyvistä uutisista!!



ON: Näin viime yönä unen jossa synnytin ihanan terveen hyvinvoivan vauvan. Olimme sängyn päällä, minä, mieheni ja vauvamme. Yhtäkkiä näin pienen pojan kävelevän meitä kohti. Poika oli noin 4-vuotias vaalea pellavapäinen joka hymyili veikeästi

Hän tuli samaan sänkyyn istumaan jossa minä, mieheni ja vauva olimme. Hän tuli minun ja mieheni väliin ja hän laski kätensä meidän olkapäillemme ja katsoi vauvaa hymyillen

Emme puhuneet unessa mitään, mutta tiesin siinä että poika oli esikoisemme, enkelimme

Hän katsoi niin ylpeänä pikkusisarustaan...

Pian hän tuli sängyltä pois, katsoi meihin ja katosi - edelleen hymy kasvoillaan


Voin sanoa että tuohon uneen oli ihana herätä, ja aloittaa uusi päivä



:MyAngels ja niin rakas rv 21+4
 
Jospa minäkin sitten tänne jo ilmoittautuisin =)


Leinikki........29v...........Tays..........KM 12/04 ja 01/08....... 2

La on menkojen mukaan 3.2.2009 jos nyt kaikki menisi tällä kertaa hyvin. Yritän tässä päästä juttuhin mukaan pikkuhiljaa.
Oireita on paljon, onneksi koska km:t alkoivat aina sillä oireettomuudella. Tämä on nyt sitten tätä oireiden kyttäämistä, ja joka kerta kun menee vessaan pelottaa onko tullut verta...



Leinikki rv 6+0 menkojen mukaan mutta se ei varmaankaan pidä paikkaansa.
 
meille syntyi poika.eilen klo 1.10. kaveri oli 4290g ja 54cm.
synnytys oli nopea 4h koko kesto ja meni niin hyvin ku synnytys voi mennä, se kun aina sattuu jonkin verran ;)
just tultiin kotiin, terminaator3 siis 1 ja puol päivää vanha, joten huomenna tulee jo neuvolasta kotikäynnille.
anteeksi etten nut muille kommentoi, mutta viel hieman sekaisin koko perheenlisäyksestä ollaan koko perhe.
 
MyAngels kiitoksia ihanasta tsemppauksesta! Sun juttuja aina oikeen odotan, koska vaikutat ihanan lämpöiseltä ihmiseltä. Mulla on vähän huono kokemus neuvolan tädistä: sille soittelin viime viikolla ja kerroin tästä tilanteesta väsymyksestä, kivuista ja työn
raskaudesta jne Hän vaan totesi, etten voi koko raskautta sairaslomalla olla. No en mä sellaisesta kyllä oo puhunukkaan. Työkaveritkin on patistanut hakemaan saikkua, kun näkevät mun tilanteen. Mutta tuli tosta kommentista jotenkin sellainen olo, että saikkua ei saa missään tapauksessa. Pitääkö jotain pahaa taas tapahtua ennen kuin tilanne tajutaan. Mun esimieskin huomautti tossa joku päivä sitten, että oon alavireinen ja työnilo kadonnut johonkin. No niin no. Huomena on siis lääkäri ja aion kyllä hänelle asiasta huomauttaa. Tulipas taas omanapaista tekstiä...
Ruispala onnea kovasti. :flower:
Irtosora kiitokset tsempeistä :flower: Leinikki tervetuloa :heart: .
 
Valssu & Leinikki :wave: teretulemasta maailman parhaaseen pinoon!

ruispala, ohhoh, tosiaan tehokasta ja nopeeta toimintaa! ONNEA ! :flower:
ja pääsitte jo kotiinkin, hienoa!! Nuuhkutelkaa nyt rauhassa tulokasta, siinä hän nyt todella on. Onnittelut vielä koko perheelle.

MyAngels, tottakait haet sitä saikkua, töitä ehtii oikeesti tehdä AINA jos haluaa. Nyt keskityt vaan masunkasvatteluun ja omaan hyvinvointiin. Samoin sinä mymmyryy, itse tunnet oman kehosi ja vointisi parhaiten.

jeps, täällä ei mitään kummempaa...
palaillaanpa taas.
 
Heipä täältä vauvanhuuruista :saint:

Eipä paljoa koneelle kerkeä,mutta sen varran tässä ilmottaudun,että käykääs tsekkaamassa pikkumiehen kuvaa profiilissa... tuun myöhmmin kertomaan lisää pojasta kunhan tssä joku rytmi saadaan =)

Onnea ruispala ja Satuka vauvoista :heart:

Ja kiitos kaikille onnitteluista,ootte mahtavia =)
 
Onnea kaikille vauvautuneille! Teitähän olikin useampi. Meillä vauva melkoinen tissitakiainen. Päivät vaan vilahtaa ohi vauvaa hoidellessa, niin ei koneellekaan paljon ehdi. Terkkatäti kävi eilen vauvan tarkastamassa ja meidän suursyömäri oli kasvanut huimasti. Ikää eilen tasan neljä viikkoa ja painoa jo 5120gr, syntymäpainohan oli 3720. Niin että on meillä ainakin ruoka-aikoina oltu kotona! Ristiäisiäkin vietettiin sunnuntaina ja poika sai nimekseen Otso Einari.

Tsemppiä kaikille! Etenkin teille alkuviikoilla jännittäville. Minä keksin aina jotain pelättävää koko raskauden ajan, mutta kaikki meni onneksi hyvin. Samaa toivon teille kaikille muillekin.

Puella ja Otso 4vko 1 pvä
 
:wave: moi kaikille

valssu ja leinikki tervetuloa tähän maailman mahtavimpaan porukkaan =)

ruispala ihanaa, onnea hurjan paljon pikkuisen pojan syntymästä :heart: nopeasti pääsitte kotiin

irtis ,mä oon juu ihan samaa mieltä, kaikki tuntuu olevan kovin pettyneitä aina kun kysyvät vointia ja sanon että oikein hyvin voin, aina pitäis mukamas jotain valittaa
ja omasta kokemuksesta voin sanoa että ihan kaikista ikäkausista vauvavaiheesta ja muista päälimmäiseks mulla ainakin on jääny aivan mieletön onnentunne, päivääkään en vaihtais pois, vaikka välillä hermoa kiristää ja väsyttää kun ei saa tarpeeks unta, mutta ei ne pitemmän päälle tunnu missään, että odota ihan rauhallisesti vaan =)

myangels oon kans kyl samaa mieltä että tää kesäodotus on ollu paljon mukavampaa kun saa tosiaan vaan olla vähissä vaatteissa ja sandaaleissa, mullahan on molemmat muut lapset syntyny ihan keskitalvella ja se pukeminen ei tosiaankaan oo hauskaa, nyt on jotenkin paljon rennompi olo kun saa ulkoillakkin niin paljon kun huvittaa eikä tarvi palella =)

luce onnittelut hyvistä uutisista =)

repa voi miten söpö pikkuisäntä =)

puella aivan ihana nimi =) hyvä että kasvaa pikkumies hyvin

omaan oloon ei kummempaa, eilen oli kauhee paineentunne alapäässä, että kai se jotain vaikuttaa kun liikaa touhuilee,viikonloppua odottelen kovasti kun lapset on lähdössä mummulaan kahdeks yöks ja saan kauan odotetun vapaan =) jos nyt raaskin ton pienemmän päästää, kyllähän se siellä pärjää, mut äitillä voi tulla kauhee ikävä, mut odotan kyl tosissaan että saan nukkua ja levätä ihan rauhassa ja olla miehen kans kahdestaan, lauantaina pitäis mennä kavereille grillaileen, että sellasia syntisiä suunnitelmia :D
mutta nyt ilatapalalle, poika nukahti jo seittemältä, taitaa vielä sunnuntain reissu väsyttää, palaillaan :wave:

eliisa ja pikkuruinen 30+5
 
Iltaa massut ja mammat :wave:

Leinikki ja Valssu tervetuloa masuja kasvattelemaan joukkoomme :heart: Onnittelut plussista :flower: Tietonne on lisätty listaan, vinkatkaa jos korjattavaa.

Leinikki: Tuo alku on aina kaikki pahinta aikaa ja mielikuvitus tekee helposti kepposet! Tää homma on niin herran hallussa, että täytyy vain uskoa ja luottaa :hug:

Valssu: Jos haluat, niin kerro odotatko esikoista vai usempaa, voisin sen tuonne listalle päivittää ;) Onnittelut onnistuneesta inssistä, meidän pikkuinen on saanut alkunsa koeputkihedelmöityksestä. On se hienoa mihin nykytiede pystyy :D harmi tuota pistelyä, mutta mitäpä sitä ei raskauden vuoksi tekisi ;)

mymmyryy: no johan.. tietosi on nyt kuitenkin lisätty listalle. Pahoittelu :ashamed: jos haluat, niin kerrotko vielä että miten keskenmeno(t) olivat, niin voin ne lisätä...
Tsemppiä kovasti huomiselle, olet ajatuksissamme :hug: Muista että äidin hyvinvointi on kaikki kaikessa ja jos työsi vuoksi sulla on masukipuja niin kannattaa hakeutua saikulle :hug:

surusydän: kiva kuulla kuulumisiasi :D harminpaikka, että alkuraskautesi on ollut hankala :hug: Otahan vaan päivä kerrallaan, niin olo varmasti helpottuu, jaksamista!! :heart:

Lucelle onnittelut koetuloksista!! varmasti oli suuren suuri helpotus kuulla hienoja uutisia :flower:

MyAngels: ei me sua mihinkään karkuun päästetä :D Muista että täällä on monta mammaa sun tukena ja lähettämässä lämpimiä ajatuksia :hug:

ruispalan perhettä onnitellen pojan pallerosta :flower: Tulehan kertomaan sitten synnärikertomus kun jaksat ja aikataulut antaa perix :D

Puellen pallero on jo saanut nimenkin, onnittelut :flower:

( . ) Tänne ei uutta, nyt koiruuden ja ukon kanssa lenkille :wave:
 
Paljon onnea Ruispalalle pojasta!
Ja Leinikille onnea plussasta!
Ja sitten kiitos kaikille, jotka toivottivat onnea tämän päiväiseen ultraan :heart: :heart:
Kaikki oli onneksi hyvin, pieni oli kovasti vilkasliikkeinen ja kaikki tarvittavat ruumiin osat löytyivät ja niskaturvotustakaan ei ollut liikaa (1,1mm). Voi että oli ihanaa nähdä se siinä ruudulla viuhtomassa ja möyrimässä :heart: Ja kätilö oli aivan valtvan ihana. Kun aikaisemmissa ultrissa sikiö on ollut 4 ja 5 päivää kuukautisista laskettua pienempi, niin nyt näytti olevan enää 3 päivää "jäljessä". Eli viikot ois nyt 11+2, mutta laskettua aikaa ei noin pienen heiton takia ruvettu muuttamaan. Nyt vähäksi aikaa ainakin tuli rauhallisempi mieli :)

Surusydämelle vielä paljon voimia! Harmi, että alkuraskaus on ollut noin hankala, mutta onneksi pikkuisella on kumminkin kaikki hyvin.
 
Jospas minäkin sitten ilmoittautuisin tänne =) vaikka niin alussa ollaan, mutta raskaana kuitenkin. :heart:

La olis laskurin mukaan 4.2.2009 eka ultra on 19.6. ja sitä nyt vähän jännittäessä pitää tää kaksviikkoo elää. Alunperin piti vasta tuon ultran jälkeen ilmoittautua tänne, mutta eihän sitä jaksanut odottaa :D Tätä tulokasta pääseekin sitte kurkistelemaan vähän useammin kunnan piikkiin :D

Kyllähän se pikku Onnin menetys rv23:lla pikkasen jäytää tuolla takaraivossa, että mitäs jos tälläkin jotain vikaa löydetään ja taas pitää odottaa ja odottaa, mutta ei auta kuin positiivisin mielin mennä eteenpäin ja toivoa parasta :heart: =)

Orchid ja rakas nuudelimme 5+0 :heart:
 
Ihanaa Orchid kun pääsit tälle puolelle :heart: :heart: :heart: :heart:
Kovasti vauvaliimaa nyt pikkuiselle ja onnea plussasta!!

Ruispalalle onnea pikkuisesta rinssistä, olit tosiaan tehokas kun kotiinkin jo olet päässyt! :flower:

Täällä vietellään ensimmäistä yötä yksin tooooooosi tosi pitkään aikaan ja illalla olis edessä toinen perhevalmennus ja mies työmatkalla :headwall:
Massu jaksaa kipuilla mutta kasvukivuiksi olen kuitannut nuo ja yrittänyt vain ottaa rauhakseen!

Jaksuja massukoille :heart:

Tini+Pingu rv 27+0 (POKS!)
 
Suuren suuret tervetulotoivotukset Leinikille ja Orchidille!!

Orchid-kohtalotoverini, ihanaa että uskaltauduit tulla tänne seuraamme!


Molemmille hirmuisesti onnea plussasta, ja kaikkea hyvää odotukseenne!



Ruispalalle ja koko perheelle onnittelut!!
Pieni poikavauva on varmasti sulattanut sydämenne



Mymmyryy: Oih, kiitos sanoistasi!

Toivottavasti lääkärit ovat ajattelevaisempia kuin tuo sun neuvolatäti, ja saat sairaslomaa. Ja jos ei sekään anna, niin käy vaikka työterveydessä jos mahdollista


Tuo on melkoinen fraasi jota niin turhan monet käyttävät, että "Et voi koko raskautta sairaslomalla olla." "Raskaus ei ole sairaus."

Ottaa päähän sellaiset ihmiset

Niitten pitäis ajatella asiat omalle kohdallensa


Elä välitä moisista, itse tiedät parhaiten onko sun hyvä mennä töihin vai ei

Ja päivä kerrallaan tässäkin asiassa. Viikonkin sairasloma tekee voinnille ihmeitä



Pamu k: Kiitos, kyllä mä nyt oon taas viisaampi...
Heh heh, minä vai?

Ei vaan, kyllä nuo kivut säikäyttivät taas niin pahasti, että hyvä kun hain saikkua.
Viikonloppu olisi töitä, ja sitten alkaisi kesäloma....



Repan pikkumies on ihana!



Puellan prinssi sai komean nimen!



Eliisan tuleva viikonloppu kuulostaa mukavalta



Aili: Onnea hyvistä ultrauutisista!!

Eikös ole mahtava tunne



Äitee2: Melkoinen käki teillä!



ON: Kivut vain jatkuvat.... Alamaha on kuin tulessa ja kuten Äitee ilmaisi tuntemuksensa että paineen tuntu haaruksissa joka hankaloittaa kävelyä ja vaapun kuin ankka - siltä just tuntuu

Silloin kun jäin sen yli 3vkon verivuodon jälkeen sairaslomalle, niin tätä kipeää oloa kesti muutaman viikon ja sitten helpotti. Huh, onneksi sentään nyt ei ole vuotoa tullut


Oonkohan sanonut, että varasin 4D-ultra-ajan 23.6. Jänskyttää hirveesti!

Noh, ultra kerrallaan... Tuo 4D on vain tosi hyvä, esim. sellaiset pienet sydänviat jotka eivät näy rakenneultrassa niin ne näkyvät 4D:ssä. Siis sellaiset jotka vaativat pienen leikkauksen ja seurantaa, mutta sen jälkeen kaikki on ok, eikä lapsi ole 3:n ikävuoden jälkeen enää "sydänlapsi" vaan täysin terve.

Huisia ajatella että masussani on noin viikon kuluttua sen kokoinen vauva kuin esikoisemme oli sylissäni...Yllätyin silloin TÄYSIN miten iso ja valmis on rv 23 syntynyt vauva. Ja kun hänellä oli vielä niin levollinen ilme kasvoillaan, kuin olisi hymyillyt...

Poikamme oli kyllä ikäänsä nähden isokokoinen. Painoarvio tehtiin rv 20+3 joka oli 440g.

Täällä kuluu rasvaa ahkerasti, masua kutittaa kauheesti, varsinkin navan kohdalta, ja tissiä syyhyttää...


...Äsken kävin antamassa koirille tuollaiset "koirien hammasharjat". Ne on poikien lemppareita, ja kun ne söivät tuossa aamuruoan, niin tietysti sitten haistoivat että keittiön vakkarikaapissa on jälkkärit


Kurkistin keittiöönpäin, ja siellä ne 5 karvakuonoa odottivat mua. Toinen pennuista hyppi malttamattomana kaapin ovea vasten, toinen pentu oli kynnyksellä kytiksessä ja vahti koska lähden liikkeelle. Yksi isoista koirista istui ja antoi tassua ilmaan, yksi oli selällään lattialla tassut kattoa kohti (joks huomaat mut - asennossa) ja yksi istui ja huokaili kovasti, että tuu jo.... On ne niin suloisia kavereita



:MyAngels ja niin rakas rv 21+5
 
aili onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower: .
Repa ihana pikkuinen teillä :heart: .
orchid tervetuloa tälle puolelle!!!!! Tarriksia pikkuiselle!
MyAngels jotenkin olo on aina sellainen ennen ultraa, että niin kauan kun ei tiedä on toivoa. Eli niin kävi silloin joulukuussa, että tiesin jotain olevan vialla, mutten olisi halunnut mennä ultraan, koska silloin toivo vietiin ja sain faktat eteen. Mutta kaipa se tästä. Parin tunnin päästä pitäis mennä. Odottavan aika on pitkä. Mä oon hermostuksissani siivonnut lasten vaatekaapit ja vähän järjestellyt paikkoja. Imuroidakin pitäis, mutta sitä en nyt just jaksa tehdä. Pyykkiä oon pessy kolme koneellista ja kaupassakin kävin jo. Hermostunutko, minäkö? EN! :saint: :ashamed: .
Miikkis km 12/07, 04/08. Ei se mitään, aina voi lisätä uudestaan listoille. Kiitos sinulle!
Jotain tarttis vielä tehä ennen sitä "kamalaa" totuuden kertovaa ultraa... Mutta mitä?
 
Huh huh...
Huomenna olis se uus ultra..mutta vasta ajotunnin jälkeen puoli viis illalla...taitaa tulla pitkä päiva... :attn: Pitäs kauheesti keksiä tekemistä et aika kulus nopsaan.Olo on ihmeellisen hyvä...Tänään tuli postista dobleri...saas nähä miten pienen äänet löytyy...on kyl viel aika aikasta löytää niit ku mulla tota mahaläskiä on.en vaa muista miten mulla nuo äänet aikasemmissa o löytyny...Pitäs kaivaa vanhat neuvolakortit esii... :/
hitto mua jännittää huominen.Ku vaa löytys se yksi etes sykkeineen...ni hyppisin riemusta!!Ja kun siellä näyttäisi vielä lupaavalle...nii kyllä ois tämä mamma riemuissaan... :whistle: :whistle: :heart: :heart:

Daizz ja sydänkäpynen(set?) 8+5
 

Yhteistyössä