Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Noups pahoittelut keskenmenosta. :cry: Itselläkin vauvakuume nousi kunnolla vasta tuon jälkeen. Aivan kauhea kuume on ollutkin! :LOL:

@Lilja<3 siis onko sulla dpo 22? Ja digi näyttää 2-3vk raskaana? Eikös se sitten ihan oikeita viikkoja vielä näytä? (y) Hormoni nousee niin eri tavalla jokaisella, joten vaikka päivän päälle kolme viikkoa onkin aikaa kulunut niin tuskin tässä mitään huolta on. :love:

On: Mä täällä suunnittelen parin viikon kesälomareissua. Toivottavasti sen avulla saa ajatukset narikkaan edes jotenkin. Pohdin jopa, etten ota edes raskaustestejä mukaan! :ROFLMAO: Saa sitten reissussa menkat alkaa ilman kauheaa paniikkitestailua. :X3:
 
Moi taas, palaan joukkoonne häntä koipien välissä. Kolmas kerta toden sanoi, ei tule meille luomulasta... Tänään 7+0 käyty päivystyksessä kun eilen alkoi vuoto, ultrassa ei löytynyt yhtään mitään paitsi kuukautisverta ja hcg oli 67. Verikokeen tuloksia odotellessa alkoi kivut ja vuoto runsastua, ja taksissa kotiin alkoi jo olla aika tukala olo. Varmaan puolen tunnin sisällä kotiin pääsystä tulikin ulos semmoinen n. viisisenttinen kudosmöykky, ja vuoto ja kivut hävisi melkein kokonaan saman tien. Mitään alkiota/sikiötä en nähnyt, eli taisi olla tuulimuna taas. Kiva alku lomalle :(
 
Viimeksi muokattu:
@Lallastiina olen pahoillani. :cry::cry:

Itselläni neljä keskenmenoa takana, viimeisin oli kyllä kemiallinen, sitä ennen kaksi tuulimunaa 9+ ja yksi spontaani keskenmeno 5+. Meinaa jo itseltäkin usko loppua ja osaako sitä enää iloita kun niin monta kertaa joutunut pettymään jos tässä vielä raskaaksi tullaan.
 
@Lallastiina eih! :cry::cry::cry: Miten surullista! Pitkää yritystä ja kipua ja surua palkinnoksi. :unsure: Tuo on NIIN väärin. :notworthy: Ja jotenkin sitä pitäisi taas yrittää nousta ylös ja ponnistaa uuteen nousuun... Ei tehdä sinunkaan elämää kovin helpoksi. :(

@Appelsiiniomena kävisipä meikällä sama! :barefoot: Olisi kyllä huippua! :love:

On: Mieli hyvä ja energinen. Tuntuu, ettei hormonit enää heittele tässä kierrossa läheskään niin paljoa kuin aiemmissa km jälkeen. Ja epäilen, että saan kiittää Juice festiv kapseleita hormonitasapainosta ja PMS oireiden vähentymisestä. Oikeastaan ihan sama mikä auttaa, kunhan alkaa jo pikkuhiljaa helpottaa! :LOL: Onhan niitä hormoniheitrelyjä edelleen, mutta vähenemään päin selkeästi. Ja tunne on aivan mahtava! :ROFLMAO: On tässä hormonimyrskyissä jo elettykin ihan tarpeeksi kauan. :X3:
 
@Lallastiina Oon niin pahoillani! :cry::cry: Toivoin kovasti, että tällä kertaa teillä olisi vihdoin kaikki sujunut hyvin! Paljon tsemppiä ja jaksamista toipumiseen!

Tein eilenkin dpo 11 raskaustestin ja sekin oli nega. Tänään en sitten enää viitsinyt tehdä vaan odotan kuukautisten alkavan. Normaalisti alkaa dpo 13 eli huomenna pitäisi alkaa. Keskenmenon jälkeen eka kierto oli viikkoa pidempi, että voihan olla, että tämä toinenkin kierto on vielä normaalia pidempi.
 
Kiitos @mira.flower :love: jotenkin joo kävi mieli nyt tosi malttamattomaksi, haluaisin sen vauvan heti tänne nyt! Tai no eka sen raskauden... mitä noi juice festiv kapselit on? :) mä ajattelin taas alotella pikkuhiljaa maca jauheen ja vehnänalkioöljyn. Tärppäsi tämä keskenmennyt siitä kierrosta, kun aloin niitä käyttämään.

Eilen vielä näytti haaleeta positiivista raskaustesti, ei vielä siis ovista lähimaillakaan varmaan. Pitäs antaa vaan kropalle aikaa rauhassa toipua :unsure: ikinä ei oo kyllä tullu toivottua negatiivista raskaustestiä ennen tätä!

@Lallastiina todella ikävän kuuloinen tilanne, paljon paljon voimia sinne!! :cry:
 
@Lilja<3 no niin! Tulihan se 3+ sieltä! :love: Yksi etappi taas saavutettu. :rolleyes:

@Minji äh, pahoittelut negasta. Ei niitä oikein mielellään katselisi.. :unsure: Ainakin osaa henkisesti valmistautua menkkojen tuloon, jos ei muuta. :notworthy:

@Noups muistan kun itselläni testi näytti negaa km jälkeen. Toisaalta siitä oli tyytyväinen, mutta toisaalta oli myös haikea olo. :unsure: Toivotaan nyt kuitenkin, että sieltä se nega kohta jo tulisi! Noi Juice Festiv kapselit on jotain hedelmä ja vihannes kapseleita. Mehustettuja ja sitten kuivattuja. Eivät siis ole vitamiinivalmisteita. Kai niiden teho perustuu kehon puhdistukseen ja suoliston kuntoon ja näin ollen oma ravinto imeytyy paremmin. Olen syönyt noita vasta ehkä kuukauden, joten hirveästi en vaikutuksista osaa sanoa. Paitsi tuo hormonitasapaino, se alkoi parantua aika nopeasti. (y)

On: Ääh, viime yönä ei meinannut uni tulla, ja nyt on aika pöhkö olo :sleep:. Dpo 4-5 eikä ihmeemmin tunnu missään, ja niinhän oviksen jälkeen pitäisikin olla. :rolleyes:
 
Sain edellisessä kierrossa muutaman haamun, jotka kuitenkin osoittautui vääräksi hälytykseksi. Mutta eilen, tasan 5kk kkm toteamisesta sain selvän, vaikka haalean plussan :love: Tänään jo vähän selvemmän. Perjantaina on mun synttärit, ja dpo14, ja sit aion uskaltaa tehdä digin jos vuoto ei ole alkanut :ninja:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: miniminimini
@Vilmalotta oih! Niin paljon onnea!!!! :love::love::love: Mitä digi näyttää? :whistle:Jännityksellä odotetaan tuloksen julkistamista! :ROFLMAO:

@miniminimini ihanaa kun viitsit päivitellä meille kuulumisiasi! :love: Olit täällä tärkeä tuki minulle ja usein mietinkin mitä sinne kuuluu. :rolleyes: Uusia kuulumisia odotetaan innolla! :ROFLMAO:

On: Me ollaan perheen kanssa lomailemassa Ruotsissa, joten päivittelyt saattavat jäädä hiukan vähemmälle. Neljän päivän päästä pitäisi menkat alkaa Flo:n mukaan. R-testit sain jätettyä kotio. :X3: Menkkarätit ovat mukana. Sillä toiveella, ettei niitä tarvitsisi kuin tuo meidän teini. :LOL: Jännitystä ilmassa siltikin, vaikka ehkä hiukan vähemmän mitä kotona olisi. Silloin olisin testannut todennäköisesti jo monta kertaa. :sneaky: Vaikka dpo 8 tai 9 on vasta menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Keijukuningatar
Onnea kaikille plussista ja hyvistä ultra kuulumisista :)
Ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon ja tähän ketjuun joutumisesta :(

Oon käyny lukeen täällä kuulumisia säännöllisesti, mut kirjottaminen on jäänyt nyt kun meillä yritys on tauolla. Muutettiin kuukausi sitten toiselle paikkakunnalle, tosin ihan muutaman kilsan päähän vanhasta kämpästä. Kauheeta kiirettä ja säätöö on ollu 1,5kk tän muuton ja vanhan kämpän rempan ja siivouksen jne takia, mutta nyt on alkanu pikkuhiljaa sekin helpottaan :)
Miehen kanssa puhuttiin just yks päivä, että joskus talvella aletaan yrittään uudestaan. Nyt siis ehkäisynä keskeytetty yhdyntä ja tiedostetaan kyllä se pieni raskautumisen riski mikä siinä on, mutta minusta se riski on niin pieni, että en stressaa siitä :D Ihana keskittyä täysillä vaan uuteen kotiin ja toisiimme ilman stressiä, että tärppääkö ja meneekö kaikki hyvin jne. Tää tauko yrityksestä tekee kyllä hyvää. Vaikka ei me kauaa keretty yrittäänkään kun tokasta kierrosta pillereiden lopetuksen jälkeen tärppäs, mutta sit oli se km joja olikin ku jnejne...
 
@Päppyrä Tauko yrittämisestä tekisi varmasti itse kullekin hyvää km:n jälkeen. Ehtii toipua myös henkisesti kunnolla. :) Onnea muuten uudesta kodista!

Täällä kp 5 ja letrozoleja olen napsinut 3 päivää. Olen parin viimepäivän aikana saanut jo kaksi pahaa itkukohtausta.(n) Olen muutenkin tosi herkkä, mutta uskon, että letrot aiheuttavat itkuisuutta vielä enemmän. Mieli on muutenki tosi maassa ja päässä pyörii vaan, että turhaa tämä yrittäminen varmaan on, kun ei sitä uutta plussaa näytä kuuluvan. Keskenmenneen raskauden laskettu aikakin lähestyy uhkaavasti ja paniikki nousee senkin takia. Sain pari viikkoa sitten lisäksi vielä tietää, että miehen sisko odottaa toista lastaan. Heillä entuudestaan 1,5 vuotias tyttö. Heidän vauva syntyy varmaan vähän myöhemmin kuin mitä meidän pikkuinen olisi syntynyt. Meille ei ole siis edes kerrottu tästä miehen siskon raskaudesta, vaan saimme sattumalta tietää asiasta. :unsure:

Ps. Pahoittelut ainaisista masisteluviesteistä. :( Yritän kovasti pitää lippua korkealla, mutta en varmaan oikein osaa.
 
Täällä menossa kp 11 yk 11. En ole ainakaan vielä aloittanut ovistestaamista. Ehkä huomenna teen testin. Jotenkaan en vaan jaksaisi nyt sitä testailurumbaa. Mulla alkoi tänään loma, niin ehkä pidän vähän lomaa myös tästä vauvaprojektista. Että mennään seuraavat päivät vaan joka toinen päivä -meiningillä ilman testailuja. Oviksen pitäisi olla välillä su-ke.
 

Yhteistyössä