Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Kiitos @Fritang @Lallastiina @haavelapsi @Toiveinen @Santso . En osaa sanoa osaako sitä olla stressaamatta raskaushaaveista, ehkä ajatus ei jaksa vielä miettiä niin pitkälle. Todellisuus paljastuu vasta sitten, kun itse aika on :) Mies jo kovin kyselee joko vuoto on lakannut ym. On kyllä musta huolissaankin sillä ajatus on hieman harhaillut. Tänään on ollut suoraan sanottuna ihan suolesta tämä päivä. En tiiä mitenkä se näin huono on ollutkin. Töissä kollega tuli kyselemään, kun näytän niin väsyneeltä. Melkein siltä samalta istumalta sitten lähdinkin kotiin lepäämään, jos näytänkin yhtä pahalta miltä tuntuu.

Lohduttaa kyllä lukea teidän kaikkien piinailuista, vaikka siinä itsessään ei välttämättä mitään kivaa olekaan vain odotella :D kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu kun muutkin siihen pystyvät :)

Mites teillä on mennyt ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen, ts. kuinka pitkä se on ollut? Onko poikennut normaalista? Ja milloin on ovulaatio tullut? Ja tottakai kkm kokeneet kiinnostaa erityisesti, jos osaisi itseään verrata johonkin malliin :)
 
Viimeksi muokattu:
@Ann33 Mulla oli jälkimmäinen tuulimuna, ei varmaan kauheasti eroa sun tilanteesta. Lääkkeillä yritettiin tyhjentää ja sitten päädyttiin kaavintaan. Kaavinnasta alkanut kierto kesti vain 22 päivää eikä ovista tullut ollenkaan. Sen jälkeen aloitin e-pillerit, joten en osaa sanoa olisiko se ovis sitten seuraavassa kierrossa tullut. Varmaan. Söin 2kk pillereitä ja sen jälkeen kierto jatkui kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
 
Mulla oli kkm joka myös ensin lääkkeellisesti ja sit seur pv vielä tehtiin kaavinta.nyt päivä 32 vai 33 vai olikohan eneän, eikä menkkoja oo vielä tullut. Ovulaatio oli mielestäni mut erittäin kummallinen eikä ollenkaan normaali , että en sitten tiiä siitäkään. Kummallisella tarkoitan mm että tuntuva ja kipeä ja vuosin jotain niukasti oituista veristä limaa eikä sellasta ole koskaan aiemmin ollut. Ja se oli tasan kaks viikkoa kaavinasta nii jotenki mätsäs hyvin ollakseen ovulaatio..
 
Minulla kkm viime kesänä, jonka jälkeen kierto venyi 28:sta päivästä noin 31:een. Sain Cytotecien kotiin ja ne riitti, vuoto oli todella runsasta noin viikon ja olin ihan loppu siihen veren tuloon. :eek: Tavallisesti kuukautiset tosi niukat, ja sen jälkeen onneks oliki taas niukat. Mutta eka kierto kkm jälkeen oli 37 päivää.

Tähän kohtaan ON, että tänään tuli digiin 3+.:love:
 
Ketju keskenmenon jälkeen lasta yrittäville. Tervetuloa!

Jos haluat listalle, kerro tietosi tai päivitä lista itse: paina "vastaa" ja poista tämän jälkeen lainaus-tagit (quote) viestin alusta ja lopusta. Muista muuttaa päivämäärä. :)

18.01.2018

Kirjoittelijat:

(nimi | ikä | keskenmenon ajankohta | monesko lapsi toiveissa)
Ensikatse (37v)............km 11/17........................3. lapsi
Eowyn82 (35v)............kkm 7/16, kkm 11/17.....1. lapsi
Fritang (25v)…………....km 2/17, tm 5/17…….....2. lapsi
haavelapsi (23v).........km 12/17.........................2. lapsi
Helmiila (36v).............kkm -12, kkm 12/17........3. lapsi
Hiutale89 (28v)...........km 12/17.........................1. lapsi
Lallastiina (35v)…….....tm 3/17………………….......1. lapsi
Leikkuri (29v)……….....km 1/17, kkm 6/16..........1. lapsi
Nannamariah89 (28)..km 05/16, km 09/16.......2. lapsi
Niwhai (39v)……………..kkm 6/13, kem 8/13, 5/17 & 6/17….2. lapsi
Pamsku (27v)...............kkm 9/17, km 11/17, kem12/17...3. lapsi
Tyttönen93 (24v)........km 1/17 & 9/17................2. lapsi

Plussanneet (viimeiset 12kk):

2018
Tammikuu:
Toiveinen
2017
Joulukuu: hill4, Titi-uu89, Kiira29
Marraskuu: Toiveinen (km)
Lokakuu: Miiiii
Syyskuu: N93, heikura79, Hyrräpää, Lintunen85, Naadis
Elokuu: Hantta81
Heinäkuu: Tiituu
Kesäkuu: Risukko, Bea.S
Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980
Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M
Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)

Edellinen ketju:

https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2017.2491134/

Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys
 
Onnea @Toiveinen :) Lisäsin sut plussanneisiin. Muokkasin plussanneiden listaa muutenkin, nyt ollaan käänteisessä järjestyksessä, mutta saako tuosta mitään selvää? :D

Päivän testi oli taas nega, nyt voi jäädä odottelemaan menkkoja. Seuraava kierto on yk12. Pitää varmaan kohta lakata laskemasta. :cautious:
 
Täällä alkoi eilen illalla tiputtelu ja näyttää vähän voimistuvan. Maha tuntui eilen ilmavaivaiselta koko päivän. Nyt oli aamula muutamia ylävatsakramppeja ja muutama vihlaisu alempana ja ilmaa... Alavatsassa tuntuu muuten lähinnä painon tunnetta. Ei kipuja toistaiseksi. Toivon vaan että tämän saisi nyt nopeasti alta pois, että pääsisi miettimään jatkoa.

Meillä mies tuntuu ottavan tämän kovemmin kuin minä ja on myös pessimistisempi tulevien mahdollisuuksien suhteen, arvelee että me ollaan geneettisesti yhteensopimattomia tai jotain kun ei yli kahteen vuoteen ole onnistuttu. Mä uskon enemmän vaan huonoon tuuriin ja ehkä mun munasolujen laadun heikkouteen tms.
Mies on kyllä joutunutkin "odottelemaan" lasta paljon minua kauemmin - omien sanojensa mukaan keksi haluavansa lapsia kanssani jo ekan seurustelukuukauden aikana - kun minä taas jouduin tekemään mielipiteessäni täyskäännöksen, joka vei vuosia... :rolleyes: Yleensä se on kai suhteessa toisin päin.
Mulle tulee välillä vähän syyllisyydentunnetta, että mitä jos nämä kaikki ongelmat onkin mun vika, kun jahkailin... Että jos olis aloitettu yrittäminen vaikka vuottakin aiemmin, olis tärpännyt saman tien :unsure:...
 
Viimeksi muokattu:
@Fritang joo kiitos, hurjaa, kumpa saisin pysyä plussanneissa nyt! :oops::) Ja voi kurjuus, olisi jo niin ollut teidän kierto jo tämä.. Meinaat, ettet enää testaile niinkö?:unsure: Halaus<3

@Lallastiina paljon voimia teille<3 Tuntuu niin kurjalta sinunkin puolestasi nyt..:( Kumpa teidänkin vuoro jo olisi, kun 2vuotta jo vierähtänyt. Äläkä syytä itseäsi, helpommin toisten toki sanoa, mutta et voi tietää, kuten ei muutkaan edeltävästi, että tuleeko tärppejä ja miten, on tää elämä niin kummallista ja epäreilua välillä.. Tsemppiä sinulle, ja kumpa vuotokin lakkaisi suht' nopsaan!
 
Ketju keskenmenon jälkeen lasta yrittäville. Tervetuloa!

Jos haluat listalle, kerro tietosi tai päivitä lista itse: paina "vastaa" ja poista tämän jälkeen lainaus-tagit (quote) viestin alusta ja lopusta. Muista muuttaa päivämäärä. :)

18.01.2018

Kirjoittelijat:

(nimi | ikä | keskenmenon ajankohta | monesko lapsi toiveissa)
Ann33 (28v)..…………kkm 1/18….……………1. lapsi
Ensikatse (37v)............km 11/17........................3. lapsi
Eowyn82 (35v)............kkm 7/16, kkm 11/17.....1. lapsi
Fritang (25v)…………....km 2/17, tm 5/17…….....2. lapsi
haavelapsi (23v).........km 12/17.........................2. lapsi
Helmiila (36v).............kkm -12, kkm 12/17........3. lapsi
Hiutale89 (28v)...........km 12/17.........................1. lapsi
Lallastiina (35v)…….....tm 3/17………………….......1. lapsi
Leikkuri (29v)……….....km 1/17, kkm 6/16..........1. lapsi
Nannamariah89 (28)..km 05/16, km 09/16.......2. lapsi
Niwhai (39v)……………..kkm 6/13, kem 8/13, 5/17 & 6/17….2. lapsi
Pamsku (27v)...............kkm 9/17, km 11/17, kem12/17...3. lapsi
Tyttönen93 (24v)........km 1/17 & 9/17................2. lapsi

Plussanneet (viimeiset 12kk):


2018
Tammikuu:
Toiveinen
2017
Joulukuu: hill4, Titi-uu89, Kiira29
Marraskuu: Toiveinen (km)
Lokakuu: Miiiii
Syyskuu: N93, heikura79, Hyrräpää, Lintunen85, Naadis
Elokuu: Hantta81
Heinäkuu: Tiituu
Kesäkuu: Risukko, Bea.S
Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980
Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M
Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)

Edellinen ketju:


https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2017.2491134/

Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys
 
Sainhan itseni listaan mukaan (y)

Tänään menossa km laskettuna kp 8 jännä nähdä mihin tämä kierto menee. Vielä ainakin on sellainen olo että tämä kierto tuo tullessaan mitä on tarkoitettu. Eilisen susipaskan päivän jälkeen tänään on ollut hyvä päivä ja ihana saada mies viikon työmatkalta kotiin :giggle: hetkittäin tuntuu että kyllä se tulevaisuus ihan valoisalta näyttää :)

Paljon plussatuulia teille!
 
Voi tätä kehon sekoilua!

Viikon jatkuneet menkkamaiset olot ja kaikki katos ihan yhtäkkiä ja tialle tuli tänään _hirveet_ ovis-liman tyyppiset limat :eek:

Mitähän tää mun keho nyt sekoilee... Olisko ovis muka voinu oireilla noin pitkään ja kovasti, vai olisko ne kuukautiset vihdoinkin alkamassa :D

kp 34 (n)

Ihana kuullaa @Ann33 että mieli on jo hieman toipumaan päin :love:

Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu ihan jokaisen meidän kohdalla <3
 
@Ann33 tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta. Mulla kroppa oli sekaisin km jälkeen, mitä ihmeellisempiä tuntemuksia oli, kuukautiset alkoi loppujen lopuksi imutyhjennyksestä 33vrk päästä ja olivat aika runsaat.

@Wimpsula kovasti voimia sulle.

@Toiveinen hurjasti Onnea :love:

Omanapa kp10 ja oviksen tikuttelu aloitettu. Toivottavasti elimistö ois palautunut ja pääsis taas piinailemaan.. Välillä meinaa epätoivo iskeä, kohta tulee vuosi täyteen yritystä, vaik tuo km tietty pistää laskut uusiks mut silti.. :(
 
Ohi on... Päivän mittaan kivut voimistuivat ja pahimman puolituntisen(?) kärvistelin nyt illalla vessassa, kunnes r-materiaali tuli ulos ja kivut laantuivat (tai vähän myöhässä ottamani ibuprofeeni alkoi vaikuttaa, tiedä sitten). Mies oli onneksi lähtenyt juuri kuntoilemaan eli "sain" rauhassa kärsiä pahimman, mutta en tosiaan olisikaan hänen halunnut olevan siinä huolissaan tuijottamassa, se olisi vain pahentanut oloa. Nyt sitten miettimään, mitä seuraavaksi...:unsure: Gynelle tsekattavaksi pitää tietysti mennä.
 
@Lallastiina Paljon voimia ja halauksia sinne. :cry: Niin epäreilua. Olitte ilmeisesti hoitoihin lähdössä? Toivottavasti saatte niistä avun ja plussaat pian uudelleen. <3

@Toiveinen Tänään testasin taas negan, dpo12 nyt oletettavasti. Ajatukset on jo seuraavassa kierrossa ja olo ihan hyvä. Pakkohan sen joskus on tärpätä, kun on ennenkin tärpännyt :)

@Ann33 Teillekin toivon pikaista uudelleenraskautumista (se on nyt sana :giggle:)!

@haavelapsi No jospa se ovis nyt olisikin tulossa? :O Tai sitten olet raskaana! Oletko testannut?

@Ensikatse Vähän samoja fiiliksiä täällä. Melkoista henkistä työskentelyä tämän asian kanssa saa tehdä, että jaksaa pysyä positiivisena. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Ann33 ja Toiveinen
Mut voi varmaan siirtää plussanneisiin. Kävin äsken ultrassa ja kaikki näytti hyvälle, alkiolla oli hyvä syke ja koko vastasi just eikä melkein laskelmiani.

Ainahan tänne pääsee takaisin jos/kun huonosti käy mutta just nyt asiat näyttää ihan hyvältä.

Mä kun olen jo 40 niin mua seurataan vähän tiiviimmiin, kolmen viikon päästä taas ultra ja kuuden viikon päästä NT-ultra (jos sinne asti päästään). Lääkärinähän mulla on mun oma synnytyslääkäri, joka toi esikoisenkin maailmaan, joten sinänsä tiedän olevani hellässä huomassa (tässä maassa ei ole neuvolasysteemiä vaan kaikki tapahtuu oman lääkärin kautta, joka sitten synnytksen hetkellä tulee sairaalaan hoitamaan myös synnytyksen).

Vielä tässä on piiiiiitkä matka edessä ennenku voi edes vähän huoahtaa. Ensimmäinen este nyt kuitenkin ylitetty.

Kiitos kovasti tsempeistä ja tuesta kun tuskailin jatkuvien kemiallisten kanssa. See you on the flip side, naiset.
 
Ketju keskenmenon jälkeen lasta yrittäville. Tervetuloa!

Jos haluat listalle, kerro tietosi tai päivitä lista itse: paina "vastaa" ja poista tämän jälkeen lainaus-tagit (quote) viestin alusta ja lopusta. Muista muuttaa päivämäärä. :)

19.01.2018

Kirjoittelijat:

(nimi | ikä | keskenmenon ajankohta | monesko lapsi toiveissa)
helskatti (26)........tm 1/18........1.lapsi
Ann33 (28v)..…………kkm 1/18….……………1. lapsi
Ensikatse (37v)............km 11/17........................3. lapsi
Eowyn82 (35v)............kkm 7/16, kkm 11/17.....1. lapsi
Fritang (25v)…………....km 2/17, tm 5/17…….....2. lapsi
haavelapsi (23v).........km 12/17.........................2. lapsi
Helmiila (36v).............kkm -12, kkm 12/17........3. lapsi
Hiutale89 (28v)...........km 12/17.........................1. lapsi
Lallastiina (35v)…….....tm 3/17………………….......1. lapsi
Leikkuri (29v)……….....km 1/17, kkm 6/16..........1. lapsi
Nannamariah89 (28)..km 05/16, km 09/16.......2. lapsi
Niwhai (39v)……………..kkm 6/13, kem 8/13, 5/17 & 6/17….2. lapsi
Pamsku (27v)...............kkm 9/17, km 11/17, kem12/17...3. lapsi
Tyttönen93 (24v)........km 1/17 & 9/17................2. lapsi

Plussanneet (viimeiset 12kk):


2018
Tammikuu: Toiveinen
2017
Joulukuu: hill4, Titi-uu89, Kiira29
Marraskuu: Toiveinen (km)
Lokakuu: Miiiii
Syyskuu: N93, heikura79, Hyrräpää, Lintunen85, Naadis
Elokuu: Hantta81
Heinäkuu: Tiituu
Kesäkuu: Risukko, Bea.S
Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980
Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M
Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)

Edellinen ketju:


https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2017.2491134/

Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys
 
@Wimpsula onko tapana aina testata noin tarkasti vai oliko teillä siihen joku syy? Hyvä kuulla että noin tarkat testit tehdään mutta harmi myös ettei niistä sitten mitään syytä selvinnyt.

@Ann33 olen pahoillani teidän menetyksestä! Kyllä vertaistuesta on apua vaikka vain lukisi muiden kokemuksia.

Niinhän siinä sit kävi että ei maltettu odottaa ekoja kuukautisia vaan alkuviikosta kun vuoto loppu niin yritys jatku. (y) ovis ois tässä lähipäivinä mikäli laskut pitää paikkansa. Ei oo täyttä varmuutta kun en oo ovista koskaan testannu.

Miten sitä osaa sit olla murehtimatta koko ajan jos ja kun raskautuu uudelleen? :unsure:

Tunnistan ton niin hyvin itsestäni että miettii tekikö itse jotain joka vaikutti keskenmenoon.
Mähän otin lokakuussa influenssarokotuksen ja sattumalta rokotus sattui just omien laskujen mukaan hedelmöittymisen aikaan joten tietysti sitä pohtii johtuko TM siitä. En olis ottanu rokotetta jos oisin tiennyt et oon raskaana jo, aattelin et kerkeen ottaa sen hyvin ennenkun raskaudun koska en uskonut että ois tärpänny heti ekasta kierrosta.
Tiedän että on typerää ajatella noin. Ite terveydenhoitajana oon kyllä perehtynyt näihin asioihin ja suosituksiin. Tieto lisää tuskaa... :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fritang
Kiitos kaikille tsempeistä!

@Lallastiina tsemppiä paljon :cry: päivä kerrallaan eteenpäin tai mikä itseltä hyvästä tuntuu. Nyt kaikki kiva tekeminen esiin jotta arki alkaa pyörimään.

Viime torstaina oli siis the päivä, jolloin otin tyhjennyslääkkeet. Tänään lauantaina on ehkä ensimmäinen päivä ettei ole tullut vuotoa. Pari päivää ollut jo hiipumaan päin etten ole edes käyttänyt siteitä. Eilen pariin kertaan alkoi vatsaa polttelemaan ja sai aikaa sydämentykytyksiä, mutta päätin jäädä seurailemaan. Tänään taas ollut Ok päivä. En ehtinyt käymässä täällä lukemassa eilen edes viestejä, joten sekin on merkki että mieli on rauhallinen eikö koe valtavaa piinailua :D

@helskatti täällä vähän samanlainen tunnelma. Kun molemmilla teki aamulla mieli ja vuoto on loppunut, otetaan siltä kantilta että ei stressata.

Miehen pläni on että nyt 2-3 päivän välein pari viikkoa keskitytään toisiimme, jotta mahdollisuudet olisivat suuret. No tämä sopii mulle :) helmikuun puolen välin tienoilla pitäisi alkaa kuukautiset tai sitten teen raskaustestin helmikuun loppuessa. Muistakaa nämä sanat kun ensi viikolla alkaa järkyttävä piinailu ja odotus :LOL:
 
Onnea paljon @Niwhai :love: Täällä oli kyllä mukava plussa-aalto joulukuussa. Päivitän listan kun sivu tästä vaihtuu :)

@helskatti Ei sitä oikein osaakaan olla stressaamatta :( Tai en minä ainakaan osannut. On kuitenkin aika harvinaista saada kaksi keskenmenoa peräkkäin, mielestäni prosentit on 2-5% luokkaa, jos yhtään lohduttaa :)

Luget lopetettu ja nyt menkkoja odottelemaan. (y) Dpo13 kai vasta tänään mutta voisivat alkaa pikkuisen ajoissa...
 
@Wimpsula ja @Lallastiina - isot halaukset. Sanat ei riitä. Hetki kerrallaan.

@Ann33 - minäkin tänne vastaliittyneenä, olen taustailemalla ja satunnaisesti kommentoimalla saanut paljon voimia ja lohtua. Meillä kkm todettiin nt-ultrassa, sikiö oli 9+ asti kehittynyt. Me päätettiin odottaa kuukausi, mulla vuotokin tosin loppui vasta reilun kahden viikon kohdalla. Tsemppiä yritykseen! <3

ON: Pieni aavistus luo toivoa, oisko tässä km-tyhjennys-vuodossa nyt ovis meneillään/tuloillaan, vaimeita tuntemuksia ja vähän limojakin ehkä. Jos pitäis kutinsa, kierto pitäisi olla aika ennallaan. Voi kumpa!
 
  • Tykkää
Reactions: Ann33
Onnea paljon @Niwhai :love: Täällä oli kyllä mukava plussa-aalto joulukuussa. Päivitän listan kun sivu tästä vaihtuu :)

@helskatti Ei sitä oikein osaakaan olla stressaamatta :( Tai en minä ainakaan osannut. On kuitenkin aika harvinaista saada kaksi keskenmenoa peräkkäin, mielestäni prosentit on 2-5% luokkaa, jos yhtään lohduttaa :)

Luget lopetettu ja nyt menkkoja odottelemaan. (y) Dpo13 kai vasta tänään mutta voisivat alkaa pikkuisen ajoissa...
Tuohon 2-5% -takerrun. Mulla oli eka kemiallainen ja sitten kkm. Jos joskus raskaudun, kunpa se kestäisi. En tuota kemiallista laske keskenmenoksi kuitenkaan! Mutta stressi on kyllä varma :D
 
Ketju keskenmenon jälkeen lasta yrittäville. Tervetuloa!

Jos haluat listalle, kerro tietosi tai päivitä lista itse: paina "vastaa" ja poista tämän jälkeen lainaus-tagit (quote) viestin alusta ja lopusta. Muista muuttaa päivämäärä. :)

22.01.2018

Kirjoittelijat:

(nimi | ikä | keskenmenon ajankohta | monesko lapsi toiveissa)
helskatti (26)........tm 1/18........1.lapsi
Ann33 (28v)..…………kkm 1/18….……………1. lapsi
Ensikatse (37v)............km 11/17........................3. lapsi
Eowyn82 (35v)............kkm 7/16, kkm 11/17.....1. lapsi
Fritang (25v)…………....km 2/17, tm 5/17…….....2. lapsi
haavelapsi (23v).........km 12/17.........................2. lapsi
Helmiila (36v).............kkm -12, kkm 12/17........3. lapsi
Hiutale89 (28v)...........km 12/17.........................1. lapsi
Lallastiina (35v)…….....tm 3/17, km 1/18….......1. lapsi
Leikkuri (29v)……….....km 1/17, kkm 6/16..........1. lapsi
Nannamariah89 (28)..km 05/16, km 09/16.......2. lapsi
Niwhai (39v)………..kkm 6/13, kem 8/13, 5/17 & 6/17….2. lapsi
Pamsku (27v)...............kkm 9/17, km 11/17, kem12/17...3. lapsi
Tyttönen93 (24v)........km 1/17 & 9/17................2. lapsi

Plussanneet (viimeiset 12kk):


2018
Tammikuu: Toiveinen, Lallastiina (km)
2017
Joulukuu: hill4, Titi-uu89, Kiira29
Marraskuu: Toiveinen (km)
Lokakuu: Miiiii
Syyskuu: N93, heikura79, Hyrräpää, Lintunen85, Naadis
Elokuu: Hantta81
Heinäkuu: Tiituu
Kesäkuu: Risukko, Bea.S
Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980
Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M
Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)

Edellinen ketju:


https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2017.2491134/

Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys
 

Yhteistyössä