Moikka kaikille!
Täällä myös km kokenut kuumeilija haluaisi liittyä mukaan keskusteluun!
Omasta km on nyt kaksi ja puoli viikkoa ja olo alkaa pikkuhiljaa olla henkisestikin eteenpäin katsova. Km oli rv 10+3 ja se alkoi spontaanisti runsaalla kirkkaalla verisellä vuodolla. Kivutkin vastasivat synnytyskipuja
. Onneksi vähentyivät kuitenkin huomattavasti, kun kaikki tuli ulos. Jonkinlaista alavatsakipua ja kipua munasarjojen kohdilla on ollut tähän päivään asti. Ovat kuitenkin aika vähäisiä. Jälkivuoto loppui viiden päivän jälkeen, ja yritys onkin ollut päällä siitä asti
Ei nyt aina ihan joka päivä, mutta hyvin tiiviisti kuitenkin
Raskaustesti näytti negaa noin viikon jälkeen km.
Keskenmeno on ollut henkisesti todella raskas ja alkuun päivät menivät pyöritellen ajatusta päässäni ja vollottaen jatkuvasti. Isäntä on ollut onneksi ihanasti tukena ja selkeästi tämä kokemus meitä lähensikin. Voi että miten hajalla ihminen voi ollakaan tuosta tapahtumasta!
Ensimmäistä kertaa elämässäni olen testaillut rfsu ovistikuilla mahdollista ovulaatiota, mutta tulokset ovat olleet todella heikkoja
Mielenkiinnosta olisin halunnut tietää miten kroppa toimii tässä ekassa kierrossa km jälkeen ja yleensäkin ovuloinko ollenkaan joka kierrossa, kun ikääkin on jo 35v. Tänään sain ensimmäisen haalean viivan aamuvirtsasta, joten jos se olisikin sieltä vasta tuloillaan?
Aiemmin olen testaillut aina 10.00 jälkeen aika laimeastakin virtsasta. Ja ajattelin välillä kokeilla ihan tästä aamun ensimmäisestä olisiko mitään eroa? Ja heti tuli haamu!
Aika pitkiä kiertoja monille on näyttänyt tulevan km jälkeen... Oma olisi nyt kp 18. Kapselin poiston jälkeen ehdin yk 2 jolloin kp 24. Siitä sitten jo raskauduin. Joten sen suuremmin en kierroistani tiedä. Aina on ollut hormonaalinen ehkäisy mikä häirinnyt säännöllistä kiertoa. Eikä ovulaatiosta tietoakaan?! Enpä ole osannut sitä ajatella tai tarkkaillakaan
Kuin vasta nyt! Vaikka eipä mitään hajua siitä ole vieläkään
Näitä teidän tekstejä lukiessa ei nämä kuumeilut ainakaan häviä, päinvastoin! Eilen olin kuulostelevani jos jonkinmoisia oireita kehossani, ja lähes varma uudesta raskaudesta tai ainakin kiinnittymisestä
Nyt taas järki hiukan palannut tähänkin päähän..