**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

rupeltaja: :hug:

Täällä juuri tuli testi tehtyä. Liian aikaistahan se vielä oli, mutta mahakivut olleet sen verran pahoja, että jopa yöllä herään niihin. Tyylipuhdas nega sieltä kuitenkin tuli..No niin tuli viimeksikin ennen parin päivän päästä ilmestynyttä selkeää plussaa. Toivotaan nyt, että vatsakivut ja rintakivut viittaisivat raskauteen eikä tulevaan tätiin..
 
rupeltaja :hug::ashamed:

Pintsu Mikä dpo sulla on menossa? :) Täälä kans tosi pientä menkkakipua, mutta rinnat on kyllä taas niin kipeet, mut nyt menos vasta dpo 10, että en usko, et testi vielä näyttää mitään, pitää vaan odotella. :headwall:
 
miwwi eli jos kuvitellaan että mulla oli se ovis tuolloin 17.12 (kun oli vahva testi viiva) niin mikä dpo mulla ois menossa? dpo2??? Ja ton mukaan menkat alkais dpo (mikä?)
Sorry oon varmaan tavallista tyhmempi, mutta vaikka raskauksia monia takana ja synnytyksiäkin viisi niin en oo ikinä ennen tähän törmännyt (oon varmaan niin vanha kalkkis, että ei tajuu) :D
 
miwwi olet ihana :heart: kun jaksat laskeskella minulle :D Ite mietin että sillon viime viikolla olikohan 11-12 (?) pvä kun turvotti ja vähän nippaili mahaa ja tuli sitä kirkasta liimamaista vuotoa, että oisko sillon kuiteskin ollut se ovis? Toisaalta tein sen eka testin joka oli nega (?) oliko se 13.12 ja sit se plus testi oli 17.12, mutta tuolloin ei kyllä ollut mitään selkeitä oireita. Täähän on vaikeempaa kuin korkein matikka :D Pitää varmaan vaan odotella ne menkat ja alkaa ovista bongailemaan seuraavasta kierrosta. Jos se ovis oli tuolloin 17.12 eli maanantaina niin mitähän testi näyttäis nyt?

Muoks. Kävin lukemassa edellistä ketjua ja sinne olin 11.12 kirjoittanut turvotuksesta ja limaisesta vuodosta, eli jotenkin mulla on tunne että se ovis ois ollut sillon. Ja sen mukaan ois nyt dpo8 eli sillon menkat alkais 26.12, eikös vaan? Ja sillon menis ton mun kierronkin kanssa paremmin yksiin?
Tosin tän teorian kaataa sit toi ovistesti. Pitääpäs seuraavat pisut lorotella kuppiin ja testata ja kattoo miltä näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Pitihän se ovistesti tehdä:



onko tämä nyt nega vai ei? Kyllä tämä viiva taitaa olla haaleampi kuin maanantaina oli? Mä en tajua miksi tuo viiva tuohon tulee jos ei ole ovulaatiota. Miksi ei voi toimia kuin raskaustesti eli kaksi viivaa vain silloin kun olet raskaana, ei muulloin.
 
Viimeksi muokattu:
mamuska No se ovis on voinut olla silloin aikasemminkin, kun sähän teit sen ovistestin myöhemmin, niin se näytti sitten jo sitä haaleaa viivaa, ja tuon kuvan minkä olit aikasemmin laittanut, jossa sait aika vahvan viivan, niin se tosiaan voi joillakin kierron lopussakin näyttää vahvempaa viivaa, tai sitten se ovis on ollu nyt myöhemmin, mutta tuossa sun tilanteessa, on aika vaikea nyt tulkita koska sulla oli ovis. :D mulla on kans vähän ollu ongelmia tuon oviksen kanssa, kun oon alottanu testaamisen ajoissa ja testannu joka päivä sitten saanu alkuvaiheessa vahvan viivan sitten taas haalistunu ja sit saanu taas tumman viivan, niin oon ollu kyllä ihan ummikolla silloin, mutta ollaan vaan sit hyödynnetty sitä molemmilla kerroilla. :) mut tässä kierrossa tosiaan tunsin aika hyvin oviksen, ja kun aloitin "liian" myöhään tikuttamisen niin sain sit heti aika vahvan viivan ja se ovishan on voinut olla päivää aikasemminkin, mutta itse meen tuolla, että se ovis olis illoin kun aloitin tikuttamaan. :D Mitä testiä meinasit, että näyttäisi nytten? :) Ja joo voit tuossa, ensi viikon aika kokeilla tehä r-testin jos sulla sellainen löytyy. :)

muoks. Tuohon kuvaan: Tuo on ihan normi viiva, silloinkun ei ole ovista, eli ovulaation aikana viiva on yhtä vahva tai vahvempi, ja siitä se sitten haalenee ja pysyy koko aika haaleana. :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän jotkut elelee jänniä hetkiä raskaustestin tekoa odotellen =)
Toivotaan että tulee paljon plussia!!!

Halauksia kaikille niitä tarvitseville:hug: Vaikka kaikkikai me halauksia kaivataan kun ollaan keskenmeno koettu.Itestäkin nyt alkanut tuntua että ihmiset ei enään ole aikoihin kyselleet miten jaksan ja tuntuu että jos mainitsen asiasta niin sitä puheenaihetta vältellään.Tulee olo että mun ois jo pitänyt unohtaa se.Mutta kun en vaan pysty :'( Onneksi ne ymmärtää jotka ovat itsekkin sen kokeneet.

Täällä on nyt yritetty taas niin paljon ennen ovulaatiota ja ovulaation jälkeen että jos en oo raskaana niin on kyllä kumma:LOL: ...joo ei kyllä oikeesti naurata jos en oo.Mutta yritystä on tosiaan ollut niin paljon että ei oo ollut kuin korkeintaan päivä välissä ja sitten yritetty taas.
Silti on sellanen olo ettei varmaan taaskaan tärpännyt :|

Nuo raskaudet jotka mulla on alkanut nopeaa on alkaneet niin että ei oo yritetty vielä ollenkaan(vaan se yksi keskeytetty kerta) tai on yritetty vain pari kertaa kierron aikana just ovulaation aikaan.Eli tuunkohan helpommalla raskaaksi ku ei yrittämällä yritä =)

Nyt on kyllä palellut pari päivää aika paljon ja lämpö on ollut vähän koholla,mutta mietin että oisko ovulaatio tullut vähän myöhempään.Kovasti toivosin että tuo ois raskauden merkki,mutta en vaan usko siihen yhtään tän hetkisen olon perusteella.Mulla aijemmissa raskauksissa oireet alkanu tuntua jo pian ovulaation jälkeen.

Oishan se kiva saada joulun jälkeen myöhäinen joululahja plussa:heart: mutta tyynenä tässä odotellaan ja ehkä varalta vielä yritelläänkin jos vaikka ovulaatio tuki jostain syystä myöhemmin.Siihenkään en kyllä täysin usko ku puolivälissä kiertoa tuli niin selkeet vasemman puoliset mahakivut että luulen ovulaation tapahtuneen sillioin.

Plussatuulia meille kaikille ja hyvää joulua ja varsinkin parempaa uutta vuotta.Jospa meillä kaikilla olisi vauvat ensi vuoden puolella:heart:

rakkaudesta äiti kp 19/28
 
Mulle saa päivittää kp1.

Lähetään huomenna reissuun ja tullaan vasta ens viikon keskiviikkona takas. Keskiviikkona käydään sitten hakemassa ihana 3v ragdoll kissaneiti meille :heart:
Super ihanaa joulun aikaa kaikille teille ihanaisille :heart:
 
Täällä toiveet alkaa nousta..Joko stressi, jännitys tai toiveet tekevät oireita tai sitten ollaan raskaana. Viime raskaudesta tuttu herääminen viiden aikoihin, jonka jälkeen ei enää nukuta on tullut takaisin. Erikoinen oire, mutta minkäs teet. Sit oon aamupäivän pirteä ja jaksan tehdä vaikka ja mitä, tänäkin aamuna juustokakku jo tehty ja siivoiltu. Iltapäivällä alkaa sitten öklötys ja väsy enkä jaksa/pysty oikein tekemään mitään. Lämmöt n. 37 edelleen ja rinnat vihloo välillä. Nyt taitaa olla n. dpo 7. Ajattelin malttamattomana taas huomen aamulla testata, kun sitten lähdetään joulun viettoon ja en viitsi reissussa testata (niin vissiin..kuitenkin otan kauhean testiarsenaalin mukaan :D). Kotiin tullaan takaisin vasta Tapanina.
 
Kokeillaas miten muistan nicit ja asiat...meneekö sekaisin vai muistanko kerralla oikein :D
miwwi sinut jo muistankin :wave: onnea sulle, jospas saisit joulun jälkeen plussan raskaustestiin :heart:
rakkaudesta äiti Sama sulle, kovasti peukutuksia, että tärppi olisi käynyt ja peittojen heilutus olisi tuottanut toivottua tulosta.:heart:
pintsu Samoin peukutusta sinulle. Täälläkin herättiin aamulla virkeänä 6:30, viimesiä paketteja paketoitu, pyykkikone ja astianpesukone pyörii. Meinasin lähteä aamu vesijuoksulle ja uimaan. Outoa....en tiedä onko tämä joulun jännitystä vai mitä, mutta en normaalisti ole aamuisin näin virkeä ja varsinkaan tehokas. Voiskoha ntää enteillä plussaa? Tuuhan heti kertoon jos saat plussan!!!! Millon sulla pitäis täti tulla? Toivottavasti jättää nyt tulematta :D
marlin Oikein ihanaa ja hedelmällistä reissua sinulle!!!!!:heart:
miima81 Onnea ovisviivoista!!!!! Ja peukutusta että tärppi olisi käynyt!!!!:flower::heart:

Itellä rinnat tuntuu pinkeiltä, ei kipeiltä. Mahaa nippailee, ihan kuin menkat ois alkamassa vaan eihän niiden pitäis vielä tulla. Edellinen kierto oli niin pitkä ja se oviskin on bongattu niin että vasta ensi viikolla pitäis tädin tulla. No voihan olla että mulla kierto on todellakin ihan sekaisin.

Ihanaa Joulun alusaikaa kaikille!!!!! Minulle tulee pikku tytöt tänään (vajaa 3-v ja 9-v) :heart::heart::heart: Aletaan laittaa Joulua yhdessä, viikonlopun aikaan kerääntyy sitten pikkuhiljaa muutkin lapset tänne. (meillähän on tällänen ihmeellinen uusioperhe, jossa lapsia 0-7, vaihdellen epämääräisesti) :D
 
mamuska mulla kans tuntuu, että menkat alkais, pientä sellasta menkkajomotusta. Mä toivon sulle plussaa! Tuu ilmotteleen sittenkun teet r-testiä :) Joo, tai se tosiaan on vielä niin haalea, ja uskon vasta sitten kun saan sen yhtä tummaks ton toisen viivan kans. :) Katsotaan hissukseen mitä tapahtuu! :)
 
miwwi Kokemuksesta tiedän että se nippailu enteilee joko tädin tuloa tai sit raskautta. Jokaisessa raskaudessa on nippailllut ja koskenut mahaan niin että oon ollut varma, että vuoto alkaa. Siis huom myös niissä raskauksissa jotka päätyneet hyvin ja niitähän on siis viisi)
Eli älä säikähdä sitä nippailua. Kyllä sulla nyt jonkinlainen raskaus siellä on menossa, toivotaan että kaveri nyt kiinnittyy hyvin ja lähtee kehittymään. Ite en meinaa testailla kun vasta reilusti joulun jälkeen, jos siis tätiä ei ala näkymään.
Mulla aina ollut noita hailakoita viivoja jos oon testannut liian aikaisin eli silloin kun menkkojen ois pitänyt alkaa (myös niissä "oikeissa" ja hyvissä raskauksissa. Esikoiselta en saanut edes plussaa vaikka menkat oli viikon myöhässä. Sit veritesti osoitti että olen raskaana. No siitä on melkein 20-v aikaa eli kai ne testitkin oli vähän aatamin aikasia sillon :D
 
mamuska Joo, mulla on kokemusta vaan ensimmäisestä keskenmenneestä raskaudesta vahva plussa, kun testasin vasta tosi myöhään :) Ja tuossa edellisessä keskenmenneessä raskaudessa, plussa ei vahvistunut ollenkaan. : / Eli katsotaan mitä tässä tapahtuu. :)
 
Ehkä minäkin hiljalleen uskaltaudun hiipiä tänne teidän joukkoonne... :)

Eka raskaus alkoi alkusyksystä ja rv11+2 sain spontaanin keskenmenon. Pari päivää myöhemmin Kättärillä tehtiin vielä lääkkeellinen tyhjennys. Sen jälkeen jälkivuoto ei vaan meinannut loppua. Raskaustesti ei ollut positiivinen 4 viikon päästä, mutta kyllä siitä silti erotti himmeän punaisen viivan. Reilun 5 viikon päästä keskenmenosta jälkivuoto oli jo hiipunut melko lieväksi, kun se yhtäkkiä alkoi uudelleen voimakkaana. Oletin, että menkat vihdoin alkoi. Tätä jatkui kuitenkin 10 päivää putkeen, joten pääsin vihdoin lääkäriin asti tutkittavaksi. Ja ylläri ylläri, olihan siellä kohdussa vielä jotain jäljellä :( Tiistaina oli sitten kaavinta ja vihdoin vuoto näyttää loppumisen merkkejä. Mulla on ollut nyt yhtäjaksoisesti vuotoa 8 viikkoa. Fiilikset on olleet sen mukaiset, kun ei tämä keskenmeno tunnu ikinä loppuvan :(

Nyt tässä seuraavaksi ihmetellään, koska uskaltaa alkaa yrittää uudelleen ja missähän se mun kuukautiskierto lienee menossa...
 
mamuska: Toivottavasti sullakin tuo aamuvirkeys enteilisi plussaa. En tiedä miten mun käy nyt, mutta viime raskaudessa, joka siis meni kesken tuli heti alkuun toi sama "oire" jo ennen plussaa. Normaalisti olen kovin aamu-uninen ja joka aamu seitsemältä herättävää kelloa kiroan, vaikka menen nukkumaan siinä hieman kymmenen jälkeen..Mietinkin siis, josko tämä johtuisi raskauden mukanaan tuomista hormoni muutoksista. Kummaa meinaan on, että virkeys jatkuu puolille päiville ilman väsymyksen häivää. Väsy tulee sitten iltapäivästä pahan olon kera..Jos taas menen siitä syystä aiemmin nukkumaan niin herään vieläkin aiemmin.

En tosiaan tiedä koska mulla pitäis tädin tulla kun viimeksi oli km eikä täti niin on hankala laskea. Jos laskee km:sta niin taitaa olla enää päivä pari tätiin, mutta sitten taas mun laskujen mukaan tänään olis n. dpo7, joten tuskinpa vielä pariin päivään olisi tulossa. Toivottavasti ei tule joulua pilaamaan vaan päästään huomen aamulla juhlimaan plussaa :D
 
Hanttuliini: Ikävää, että jouduit kokemaan keskenmenon. Tervetuloa tänne toipumaan ja toivomaan vauvaa! Kuullostaa siltä, että olet joutunut kärsimään paljon. Toivotaan, että kuukautiset alkaisivat pian ja seuraavasta kierrosta tärppäisi.
 

Yhteistyössä