**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Maniokki tervetuloa minunkin puolestani, ja pahoittelut menetyksestänne. :hug:

suhveli kurjaa että tämä kierto on mennyt kurjasti. :( Toivottavasti seuraava on sitäkin plussarikkaampi, sekä oviksen että raskauden suhteen!

Simpu83 mun mielestä kans tuo sinun "välivuoto" on enemmänkin ovisvuotoa.

tartsu74 tervetuloa joukkoon, ja pahoittelut keskenmenosi vuoksi! :hug:

MiNalo minulla on täällä varpaat, sormet, hiukset ja kaikki mahdolliset ristissä teidän plussan vuoksi. Jännittää todella kovasti puolestasi! :heart:

emppuli hienoa että maltat odottaa. Toivottavasti odottaminen palkittaisiin kiljuvan punaisella viivalla! :)

Cattibrie Kurja juttu! :hug: Tuli mieleen, ettei kemiallinen olisi ollut? Itsellä oli tuossa viime kierrossa muutaman päivän myöhässä ja sitten se vuoto olikin tosi runsasta ja kivuliasta.

EVO Toivottavasti joku vastaus tulisi, vaikka sitten ne menkat. Kurjaa joutua odottamaan ja odottamaan ja noita negoja tuijottelemaan. :(

Miwwi itse yritän liikkua vähintään joka toinen päivä, mutta välillä tulee loikoiltua viikkokin tekemättä mitään. Menee aina ihan fiiliksen mukaan. Luulen ettei tuo kuntoilemattomuus ole syynä keskenmenoon. Kropassa voi olla kaikki kohdallaan, ovis hyödynnetty ja taivaan tähdetkin oikeilla paikoillaan eikä pikkuinen silti jaksa kasvaa. Sille ei vaan voi mitään. :(

ON: viikonloppu hujahti kiireisenä ohi, enkä ehtinyt tänne kuin kerran kurkkimaan kuulumisia. Menkat loppui (JEEE!!!!) ja mieskin on jo ehditty kellistää. :) Vakaasti aion pitää tämän kierron stressittömänä enkä seuraa ovista mitenkään. Peuhaillaan vaan huvin vuoksi. Jotenkin todella hyvä fiilis, vielä pitäisi jälkitarkastukseen ja gynelle varata aika. Milloin minun kannattais mennä gynelle käymään, ennen kierron puoliväliä vai sen jälkeen?
 
  • Tykkää
Reactions: emppuli83
Uusi viikko ja uudet kujeet =)
Zapata: Me mennään näköjään samoilla linjoilla - täälläkin on vuotaminen päättynyt ja
ukkokulta jo pistetty "hommiin." Tikuttelut yms. jätän tästä kierrosta pois ja yritän olla
muutenkin ajattelematta raskautumista... Rennolla meiningillä!
 
heipppa hei.. täällä menossa kierron loppu.. viime kierrossahan sain haalean plussan joka sitten haaleri pois ja menkat alkoi.. Eilen testasin taas (tyhmä minä kun en malta odottaa että menkat olis myöhässä) JA sain haalean mutta selkeän plussan.. saa nyt nähä.. luulen että tämäkin haalenee.. jostain syystä sellainen olo.. :(
 
zapata Niin ei se vaan auta kun toivoo, että se jaksais pitää loppuun asti kiinni.. Olis vaan kiva tietää mistä johtuu! :kieh: Mutta ei auta vaan kun alottaa aina alusta.. Ja toivoo, että tuon miehen kanssa saadaan se yhteinen lapsi, ettei vaan ole se, että me yhdessä ei vaan saada. : /

Ainakin nämä voi jättää pois, että kilpirauhasesta johtuisi, koska olen muutaman kerran ollut testeissä ja mitään ei löytynyt ja gynellä olen käynyt aina säännöllisesti kun pillereitä söin ja kaikki on ollut kohdillaan, ja ensimmäisessä km lääkäri tutki kohdun ja sanoi, että kaikki on ainakin kunnossa. Kannattaako silti yrittää vaan enemmän greippiä syödä? :D

Mihin aikaan kierrosta teillä yleensä on ovulaatio? :) Mulla tuntuu, että näitten km jälkeen kierrot on pitkittyny ja ovulaatiot ollu paljon myöhempään, tai ensimmäisessä keskenmemenon edeltävässä kierrossa jossa tärppäsi ovulaatio oli kp 18.
 
Viimeksi muokattu:
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Maanantaina 1.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Starhope___37v__KKM 3/12__________________________KP 100/34-37
Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 21/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 19/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 7
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP 29/28
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 4/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP ?/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 25/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 26/26-42

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 24/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 27/30-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 55/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 37
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 1/28-31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 24/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 20/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 37/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 18/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 7/28-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 65/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP ?/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 26/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP ?

***Piinailijat***

Minalo - dpo 7

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, miwwi, Maniokki

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Ei onnistu ei.. Ovis kai oli kp13 ja puuhailua oli kp7,11,13,15,17 Mutta tuhrua näyttää paperiin nyt jäävän :'( Mitä tässä nyt enää voi tehdä toisin,tupakointi loppunut (no silloin tällöin joskus vielä) kahvin juonti loppunut,lääkkeet loppunu..
 
Voi piuu :hug: :( Kunpa osaisin vastata tohon et mikä auttais...Itsellä on samanlaiset ajatukset ollu niin niin usein. Sanon aina, että pitää jaksaa uskoa niin ehkä jonakin päivänä sitten unelmat käy toteen..toivoa ei saa koskaan menettää! :heart:

Tosiaan, tänään on dpo 7 ja välillä uskon ja toivon ja tunnen, että olis tärpänny..ja sitten seuraavassa hetkessä, en usko pätkän vertaa! Jokainen pieninkin mahan nippasu tai rinnan vihlasu herättää toivon. Ja testata aion aikaisintaan torstaina jolloin olis dpo 10. Ja voi kuinka pelkään sitä negaa..:(

EVOlle pahoittelut tädistä! Ilkeä akka sanon minä! :mad:

Miwwi mulla ovis on ollu nyt useammassa peräkkäisessä kierrossa kp 17 (ovistestiplussa kp 16) Ensimmäisen km:n jälkeen mulla kierto piteni..oli ennen aina säännöllinen 28 päivän kierto.

kultakimpale toivon niin kovin, että olet nyt väärässä ja pikkuinen tarraa lujasti kiinni ja pysyy matkassasi loppuun asti! :)
 
JES, jälkivuoto loppui ja nyt on muutenkin hyvä fiilis! Vielä kun kuukautiset sitten joskus tulevat, huokaisen (taas hetkeksi) helpotuksesta, tää s**tanan piina taitaa vihdoin olla ohi! :kieh:

Tsemppiä kaikille yritykseen, mä otan nyt rennosti enkä mieti hetkeen vauvoja vaan nautin normaalista olotilasta! :D
 
harmittaa.. toinen kierto putkeen kun saan haalean selkeän plussan testiin ja nyt se on nega.. :( Surkea.. en eneään ikinä tee ajoissa testejä.. tulee vain pahamieli.. :(saadaankohan me ikinä toista lasta.. :( tyhjä paikka sydämessä näiden keskenmenojen jälkeen.. :(
 
Onpa täällä pahaa mieltä, :hug: sitä tarvitseville!

piuu ootko testannut?

Ite jaksan olla aina rentona ja miettimättä näitä juttuja tän alkukierron, sitten puolesta välistä alkaakin se piinailu että se on ihan koko ajan mielessä. Käytiin tänään muuten kaverin kanssa kattonaassa se Magic Mike, jos joku kaipaa silmänruokaa ja piristystä niin suosittelen ehdottomasti! :D
 
Aijaa.com - 11024944 Tässä olisi teille tulkittavaa. Näkeekö kukaan noissa mitään? viimeisin on tehty eilen aamulla ja olin näkevinäni itse jotain, mutta ehkä se on vain toiveilua kun oireita on vaikka kuinka:|
Kierrosta en tiedä kun sain sen kemiallisen viimeksi ja vuoto oli aika erikoinen niin en laskenut kiertopäiviä sitten...
 
Heipä hei... Tänne se minunkin tieni sitten päätyi.

Voisin hypätä tänne listoille jos sopii? Tällä hetkellä on suruprosessi käynnissä, tänäänhän se pahin vasta tapahtui. Tänään rv7+0 aamulla näkyi vielä syke. Jonkinlaista vuotoa oli ollut maanantaista lähtien. Iltapäivällä alkoi järkyttävä vuoto ja päivystyksessä todettiin että eipä tuolla kohdussa enää juuri mitään ole. En oikein tiedä koska sitä ihan kunnolla aloittaa taas kuumeilun, mutta täältä löytyisi varmaan vertaistukea. Mun täytyy prosessoida tätä asiaa, vaikka sitten kirjoittamalla...

Täällä on keskusteltu varmaan monesti, mutta miten teillä sujui toipuminen? Koska kierto käynnistyi normaalisti? Kuinka paljon sitä verta pitäisi tulla että kaikki tulisi pois? Verta on siis tullut hieman muutamana päivänä. Tänään töissä yhtäkkiä meni koko siteellinen täyteen ja vessassa käydessä pönttöön tuli paljon verta ja iso "möntti". Lääkärin ultratessa kohtua, sanoi ettei näy paljoa varsinaista raskausmateriaalia tai siis ilmeisesti lähinnä verihyytymiä? Muuten on verta tullut aika maltillisesti. Kivut on enemmänkin menkkakivun tyylisiä, ei sen kovempia. Oliko teillä kontrollia? Miten te selvisitte tästä suruprosessista? On se hullua miten nopeasti suuri ilo muuttuu suureksi suruksi...

Rivi: Nöhvi__33v__KM 10/12_________________________KP 1(?)/24-28 Miten tuo kp määritellään tässä tapauksessa? Onko vielä mikään kp..?

Ja 2. lasta yritetään. Yritystä ehti olla reilu vuosi ennen tätä plussaa ja tutkimukset ehti alkaa, kun tulinkin luomusti raskaaksi. Varmaan palataan tutkimuksiin?
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Keskiviikkona 3.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Starhope___37v__KKM 3/12__________________________KP 102/34-37
Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 23/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 21/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 9
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP 31/28
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 6/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP ?/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 27/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 28/26-42

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 26/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP 29/30-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 57/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 39
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 3/28-31
Nöhvi___33v___KM 10/12____________________________KP 1(?)/24-28

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 26/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 22/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 39/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 20/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 9/28-32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 67/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP ?/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 28/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12________________________KP ?

***Piinailijat***

Minalo - dpo 9

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, miwwi, Maniokki

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Voi että Nöhvi oon tosi pahoillani! :hug: On se niin väärin, että tähän ketjuun kukaan joutuu! Paljon voimia surutyöhön! :heart: Se ON sydäntäraastavaa! Mulle itsellehän on tehty kaksi kertaa lääkkeellinen tyhjennys, kun keskenmeno ei alkanut itsestään. En tiedä eroaako se spontaani km jotenkin noitten vuotojen puolesta..Mulla vuotoa tuli reilusti ainoastaan pari ekaa päivää ja sitten vuotikin monta viikkoa enemmän tai vähemmän. Isoimmat klöntit tuli ulos polilla tyhjennyspäivänä ja lääkäri ultrasi ja totesi raskausmateriaalin tulleen jo ulos. Voisin kuvitella, että koska sinullakin on jo todettu suurimman osan raskusmateriaalista poistuneen, suurempaa vuotoa tuskin enää tulee. Uusi kierto mulla alkoi noin 5 viikon päästä tyhjennyksestä. Eli juuri kun oli viikoa aiemmin km-vuoto loppunut niin alkoi vuotaa uudestaan menkat. Se on niin kovin yksilöllistä kauanko vuoto kestää ja milloin ekat kuukautiset tulee. Mutta oon käsittäny ettei keskenmenon pitäisi pitkittää kiertoa..toisilla valitettavasti käy niin. Noista kp:stä..itse laskin tyhjennyspäivän ekaksi kp:ksi, koska silloinhan vuoto alkoi. Aika sitten näyttää ekan kierron pituuden. Mutta tosiaan, pahoittelut vielä kerran ja muista antaa itsellesi aikaa surra kunnolla! Voimia! :heart:

Mulla tänään dpo 9. Ja tein testin. Ja nega oli. Harmittaa tosi paljon, koska raskausoireita on ollu (samoja kuin aiemmissa raskauksissa) ja olin jo varma tärpin käyneen. Joo, tiedetään! Aikaista on ja toivoa vielä jäljellä, mutta jotenki kuvittelin, että jotain pientä testissä saattaisi jo näkyä..Hmmm..odottelua, odottelua..
 
Kiitos MiNalo vastauksesta ja myötätunnosta :) Toivon että tämä fyysinen toipuminen nyt alkaisi ainakin nopsaan. Suru täytyy vaan surra pois... Se jäi vähän mietityttämään kun lääkäri kysyi mun mielipidettä kaavinnasta ja lääkkeistä, mutta samaan hengenvetoon totesi että ei niitä varmaan tarvita kun on lähtenyt näin tyhjentymään. Jotenkin oli niin shokissa siinä, etten mä nyt osannut sanoa mitään. Tai muuta kun että ei kai sitten mitään jos ei tarvita... Pahoittelut negasta, mutta kuten itse totesit aikaistahan se vielä on. Eli toivoa on vielä, toivottavasti tulos muuttuu tulevina päivinä :)
 
Nöhvi Olen niin pahoillani! :hug:

Mulle neuvolantädin sanat jäi elävästi mieleen, nyt saa olla ihan romuna ja surra, ei tarvi esittää reipasta! Siitä tuli hyvä olla kun tajusi että muut ympärillä pitää musta nyt huolen, mun ei tarvi jaksaa ite mitään. Se suru oli itellä jotain niin käsittämätöntä, ettei sitä oikein pysty edes ymmärtämään. Itseä surussa auttoi eniten läheisten tuki ja läsnäolo, paras apu tietenkin oli oma mies. Jaksamisia sinulle!
 
Nöhvi Pahoitteluni, että tänne jouduit.

Niihin lapsettomuustutkimuksiin varoittava sana: lääkärit voivat hyvinkin lopettaa koko tutkimukset, koska sinähän olet tullut raskaaksi vuoden sisään. Lääkärien mielestä se on yhdentekevää, menikö se kesken vai ei, yhtäkaikki olet ollut raskaana. Kunnallisella puolella ainakin kehotan varautumaan pahimpaan. Eikä ne ala sitä keskenmenoakaan tutkimaan, koska se oli eka. Vasta jos niitä on kolme tai enemmän.

Vuodosta. Itse vuodan voimakkaasti pari-kolme tuntia. Sen aikana siteitä menee useita (6-15). Seuraava vuorokausi-puolitoista vuoto on reipasta kk-vuotoa ja viikko täyteen tulee vain kuin synnytyksen jälkivuodon loppupuolen tapaista värjäytynyttä limaa. Ja silti olen joka kerta tyhjentynyt, vaikka homma on niin rivakkaa. Vaikka eipä minulla synnytyssalissakaan ole liikoja aikaa tuhraantunut.
 
carolina30+ Ihankun näkisin jotain haamua! :O toivotaan, että sielä jotain on ;)

Nöhvi1 Pahoittelut, että jouduit tänne! :( Kenetkään ei toivoisi tänne jotuvan! : /

ON: Mut voisi lisätä takasin listalle kun tulee jos on tullakseen, vaikka tikutankin ovista ja sain eilen oviksen! :D piti heti peittoja heilutella, mutta en stressaa jos tänään ei heilutella :) ovis oli kyllä tosi myöhään kp21! vaikka vaikea se on laskee km vuodosta. :)

elikkä: 21v___ km 5/12, tm/km? 9/12______kp 21/28-36
ja mut voi laittaa myös tonne piinailijat kohtaan

dpo 1 :)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista ja tsempeistä! Ei toivoisi että kukaan tätä joutuisi kokemaan :'( Tunteet seilaa laidasta laitaan. Onneksi on tuo esikoinen joka tuo niin paljon iloa. Kyllähän sitä miettii, että miksi näin piti tapahtua? Ei näin voi tapahtua :( Ei näin saisi tapahtua!

Cattibrie: lohdullisia sanoja tosiaankin... päivystyksessä hoitaja lohdutti ja sanoi ettei ole mitään mitä olisin voinut tehdä toisin. Sekin oli jotenkin lohdullista..

tillukas: meillä oli suunnitelmissa käydä perustutkimukset väestöliitossa ja sieltä pyytää lähete julkiselle, mihin oltaisiin sitten menty jos hoitoihin päädyttäisiin. Meillä mies ehdittiin tutkia. Minun piti mennä kierron kartoitukseen seuraavista menkoista, mitä ei sitten koskaan tullutkaan. Eli meille varmaan tulee se vuoden odotusaika, jos mielitään julkiselle puolelle? Ei olisi oikein varaa hoitoihin yksityisellä... tietty tämä raskaus alkoi luomuna, joten ehkäpä olisi mahdollisuuksia myös raskautua uudestaan luomuna... Toivottavasti ei menisi taas vuotta :| Tuo vuoto mua nyt vähän huolestuttaa. Kuulostaa että sulla tuli kuitenkin paljon enemmän sitä vuotoa.

Miwwi: hienoa, sait jo ovisplussan :) Sinähän olit tuolla toukokuisissa kanssa. Ilmeisesti olet fyysisesti toipunut hyvin :)
 
Nöhvi1 Kyllä olin toukokuisissa. :) tämä kesken mennyt raskaus ei ollu niin kauhea kuin ensimmäinen km, josta sain tietää rv 9, kun vuoto alkoi ja olin juuri yksityisellä alkuraskauden ultrassa, jossa gyne totes alkion vastaavan viikkoja 5. : / mutta tässä keskeytyneessä raskaudessa, en saanut plussaa ollenkaan vahvistumaan ja noin viikolla 4+ vuoto alkoi joten olen toipunut tästä hyvin, vaikka alussa taas kun arvasin meneen kesken niin itkin ja itkin, ja kysymykset miksi taas me? Eikö me koskaan saada? : / ja ne kivut ja kaikki oli ensimmäisessä keskenmenossa kauheita : /

Mua kyllä vielä mietityttää toi oviksen myöhäisyys.. :|
 
Nöhvi Minun vuodon määräni nyt on ihan omaa luokkaansa XD Viime kuukautisissa (myöhässä kaksi päivää, eli varovainen hipaisu vain alkiolta) jouduin päivystykseen, kun vuosin infernaalisesti; vajaassa kolmessa tunnissa meni 9 sidettä likolitilätsismärkinä. Kuukautiset sitten vastaavasti kesti huimat kolme päivää (yleensä 5-7). Gyne epäili jälkeenpäin syyksi tehokasta kohtua, joka vaan tyhjenee tehokkaasti, mutta jostain syystä minulla vaan tulee veret limakalvoista turhankin hyvin läpi. Sen ajan, kun vuodan rajusti, hyytymiä yms. mukavaa tulee useita ja isoja tunnissa. Yleensä varhainen km (ennen 6+0) minulla on vain hiukan voimakkaammat kuukautiset, mutta pidemmälle menneet ovat sitten jo ihan totisia tapauksia avautumissupistuksineen ja ponnistusvaiheineen (joka muuten kannattaa ponnistaa, oman kokemukseni mukaan nopeuttaa vuotoa huimasti). Tosin minun synnytyksenikin nyt ovat näitä kävinpäpullauttamassamukulan-synnytyksiä, eli en ole kovin kipeä silloinkaan.
 

Yhteistyössä