**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Minalo: täällä peukut pystyssä jotta kaikki olisi hyvin!!!:heart:

Greippimehun salaisuuskin selvisi – kiitos EVO

ja voihan p….k..le, pahasti tuntuu että menkat alkaa näillä näppäimillä..:mad:mitä lie pientä tuhrua tullut mikä vähän outoa ettei menkat ”ole alkanut” mutta silti jotain epämääräistä joten veikkaan, että alkaa illemmalla tai jotain..vielä toivoa mutta veikkaanpa että höh.
ja kiva kuulla kaikkien kommentteja toisten tukemisesta, vertaistuesta etc..

rakkaudesta äiti: muista, että sulla on oikeus surra ja hali sinne! :hug:Surutyö ottaa aikansa eikä tunteilleen mitään voi, tuntuu että omakin surutyö on vielä kesken vaikka kkm oli maaliskuun lopulla.. Kiireinen arki osaltaan helpottaa surutyötä, ainakin omalla kohdalla helpotti, kun oli pakko tehdä töitä etc niin ei ehtinyt samalla tavalla surra. Toisaalta se ei välttämättä ollut ehkä paras tapa..en tosin tiedä miten muuten olisin voinut toimia.

miramei: ei saisi varmaan nauraa, mutta sun miehen simpoista osa selkeesti tykkää toisistaan.. toivon mukaan tärppää..pitänee itsekin ryhtyä perehtymään noihin enemmän kun ei näytä muuten tärppäävän.
uskaltaako kysyä, onko sun mies ”täysillä” mukana hoidoissa etc..tuntuu että omalle miekkoselle on vähän vaikea aihe ja yrittänyt jo pari kertaa ehdottaa, että jotain tarttis tehdä kun tuo ikä ei ainakaan pienene ja muutenkin..mutta ei oikein saa mitään vastausta. Ehkä pitäisi vaan varata aika lekurilta ja ilmoittaa se toiselle kun kysellä ja ihmetellä..
 
starhope kyllä on ihan satalasissa mukana. Lääkäri kysyikin et halutaako miettiä vielä lähetäänkö alottaan ees clomihoitoa ku me varmastikkin sen mielestä jossain vaiheessa onnistutaan, niin mies tokas että "kyllähän tässä on jo ihan tarpeeksi odoteltu". Kaksi kertaa on käynyt simppatesteissäkin, ihan ite sopinut ajat ja käynyt. Toisen siis määräsi yksityinen ja naikkarin lääkäri halus vielä uusinnan et näkee, onko se samanlainen kuin eka. Niinhän ne näyttäis tykkäävän toisistaan, mut pääasia et niitä on riittämiin mullekkin ja osaavat uida. Mullehan riittää se yksi perille päässyt ;D Ehkä tuo tieto, et kummassakaan ei mitään vakavaa vikaa ole, helpottaa molempien mieltä. Oishan se surkeaa, jos siittiöitä sais hakea siemennesteestä tai olis kohtu vääränlainen tai munanjohtimet tukossa.
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Tiistaina 20.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 13/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 5/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 26/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 19/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 32/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 27/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 20/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 3/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 33/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 3/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 18
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 15/31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 16/30
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 87/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 10/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 20/29

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 9
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 10/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 35/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 20/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 27/28-30

***Piinailijat***

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: MiNalo, Mosmos, Simpu83

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Cattibrie siellähän on jo kivasti piinapäivät päällä! Mikä jottei olis kiinnittymiskipuja?

Marlin hyvä että pääsit lääkäriin, toivottavasti pian myös leikkaukseen. Eikös se tuossa tilanteessa taida olla ainoa vaihtoehto? Kovasti jaksamista sinne! :)

Miwwi kestämistä piinapäiviin. Noi Davidin testit taitaa kyllä jakaa aika lailla mielipiteitä, toisten mielestä hyviä toisten huonoja. Toivottavasti tuo haamu olisi ihan oikea haamu! :)

EVO Ihana lääkäri on kohdallesi osunut! :) Tuli ihan mieleen lääkäri Naistenklinikalla kun menin tuon kemiallisen takia käymään. Jäi hyvä mieli, ja tunne että on hyvissä käsissä. :)

starhope En tiedä miten paljon tuossa greippimehun litkimisessä on sitten oikeasti perää, mutta auttaa ainakin virtsatietulehdusten ja hiivan ehkäisyyn kun on hapanta. Ja taitaapa ne siittiötkin happamasta ympäristöstä. Itse juon lähinnä siksi että a) maistuu mielestäni hyvältä, b) estää virtsatietulehdusta ja c) syön laittoman vähän hedelmiä. :D

KattiKoo Toivotaan että nuo kivut ois kasvukipuja eikä menkkaoireita. Malttia piinapäiviin!

malttamaton Hurjaa että olet jo noin pitkällä! :heart: Uskon kyllä että moni täälläkin tulee tulevat raskausaikansa olemaan "raskaana kunnes toisin todistetaan". Jotenkin harmittaa ettei ikinä saa kokea sitä huoletonta iloa raskautumisesta. :( Mutta, minulle viime viikolla yksi henkilö sanoi kertoessani tilanteesta että sitten kun meille lapsi suodaan, tietää hän kyllä ihan varmasti olevansa todella hartaasti toivottu. :)

rakkaudesta äiti Kuulostaa aika kurjalta tuo tilanteesi, en yhtään ihmettele että olet poikki. Toivottavasti tänne kirjoittaminen auttoi ainakin vähän. Hassulta silti tuntuu ettei teidän lapset saa koulukyytiä jos kuitenkin autolla pitää viedä. :(

lauru Muuten ihan loistava idea tuo tikkujen pilkkominen! :) Itse olen käyttänyt yhdessä kierrossa ovistikkuja ja totesin että otan niin hirveen stressin asiasta ettei taida kannattaa. Tosin mietin tähän kiertoon josko ottaisi kun miehellä työmatka just siinä oviksen nurkilla. Mutta luulen että ketuttais enemmän jos tietäisin oviksen olevan just sinä päivänä kun on ulkomailla.

Miramei Jee, tosi hyviä uutisia siellä saatu! Toivottavasti nuo Clomit auttaa jo teille pikkuisen matkaan, mutta kiva että myös inssi on vaihtoehtona jo keskusteltu. :) Hmm, itsellä ei kokemusta niistä CB:n plussatesteistä, mutta en ole kyllä netistäkään yhtään testiä vielä hankkinut. Jotenkin juuri tuo laatuongelma mietityttää. Pitäydyn hyviksi todetuissa. :)

Pippari Voi että miten ikävä tilanne. :hug: Toivottavasti pääset meidän kanssa tänne pian piinailemaan.

starhope josko olis kiinnittymisvuodon jälkiä tuo tuhrutus? Itsellä ekassa raskaudessa tuhrutti pari päivää. Pidän peukut pystyssä! b=)d

Täällä edelleen oudot tuhrut vaivaa. Eilen tuli kerran pieni vuoto ja tänään ei senkään vertaa. Eksyin tänään kaupassa raskaustestien luokse ja pari pakkausta Pregcheckejä lähti mukaan. Taidan testata ihan mielenrauhan takia loppuviikosta. Näistä menkoista on kyllä kaikki normaali kaukana. Kipuja ei ole ollut melkein mitään, yleensä kaksin kerroin itkemässä, kamala päänsärky vaivannut pari päivää. Pöh, sanon minä. :(
 
EVO
Pikakommentti noista clearbluen ovistesteistä: törkeän kalliita (netistä näitäkin kyllä halvemmalla) mutta toi-mii.
Mä olen nyt näissä kahdessa kierrossa kun testit ollu käytössä tehny niin että pregcheck-liuskoilla aloitan testaamisen kp13 (mun kierto 31 päivää pitkä nykyään) ja sit kun viivat näyttää tosi samanvahvuisilta testaan vielä tuolla digillä. Ja tänään kp15 pätkähti naurava naama :) Kumman hyvälle tuulelle siitä tuli ;)
Hyvin tiesi vanha setä gynekolooki eilen tämän ennakkoon limojen perusteella!
 
Miramei ja EVO Niin tosiaan, ovistesteistä tietty puhe. Hyvä minä. :) En ole kyllä noista hymynaamatesteistä kuullut keneltäkään huonoa. Jätän silti tuon ovistestailun teille. Tai sitten käytän tässä kierrossa viimeiset 3. :D
 
Miramei kiitos kun kerroit. On se jännä, miten monta asiaa pitää olla kunnossa, että voi tulla raskaaksi. Nuorempana aattelin, että tulee samantien kun jättää ehkäisyn..so not :)

Vähän sama juttu täällä kuin zapatalla eli eilen ja toissailtana ihan pieni tuhru ja menkkojen piti alkaa eilen..tosin kkm jälkeen on vähän päivät heittänyt mutta silti. Pakko tänään kyllä päivällä käydä ostaa rtesti ja testata - epätietoisuus on ärsyttävää..joko zapata olet testannut vai maltatko loppuvkolle jättää??
päässä itellä pyörii olisko...ei varmaan..vai olisko..ja vessassa juoksee tarkistamassa tunnin välein.. :xmas:
 
pippari :hug: voimia!! Sun keskenmenossa ja hoidossa on kyllä mennyt jo liian kauan.Toivottavasti pian on ohi ja saatte alkaa yrittämään:hug:

Miramei kertoko lääkäri sulle että nuissa clomifeeneissa on suurempi kohdunulkoisen raskauden riski? Meillähän on pitkä lapsettomuustausta ja toinen raskauteni(eka päätty keskenmenoon niinku tää seittemäskin raskaus) alko just nuilla clomeilla mutta oli kohdunulkoinen.Laparoskopian jälkeen sain sitten kuulla että nuissa lääkkeissä oli se kohdunulkosen riski suurempi :|
Mutta joillekkin varmaan toimii toivotulla tavalla.Toivotaan että sullakin käy parempi tuuri=)

Tänään aamulla kun vein kiukuttelevan eskarilaisen koululle mulla tuli ihan kauhean huono olo_Oksetti niin että mietin mihin juoksen oksentamaan jos olo pahenee.
Mielessä kävi hetken aikaa,että voisinko muka olla jo raskaana ja sit laskeskelin että eka yrityksestä on viikko aikaa ja aikasemmissakin kahessa raskaudessa oon tuntenu pahoinvointia jo pian ovulaatio ajankohdan jälkeen.
Mutta sitten päädyin kuitenkin siihen että oon varmaan yli rasittunut tästä kulettamisesta.En kerinnyt taaskaan aamulla syödä ja kun tulin eskaria viemästä ja yritin alkaa syömään niin esikoinen viskeli hanskojaan pihalla ja ilmoitti ettei aijo kävellä kouluun.Riisuin pojat ja menin sisälle keittään teetä ja kun hetken päästä kurkkasin niin esikoinen nojaili yhä seinään terassilla.Ei siinä auttanut ku jättää tee juomatta ja aamupala yhä syömättä ja lähtee oksu olossa viemään tyttöä kouluun,ku eka sain vaan kitisevät pojat vaatteisiin.Voi että tää on pyllystä :'( Sanon kyllä suorat sanat huomenna sille joka vastaa koulukuletuksista jos ei ees harkitse meidän eskarille koulukyytiä:mad:

Hiljaa mielessäni toivon silti että tuo huono olo on merkki raskaudesta eikä mun ylikierroksilla käymisestä...

rakkaudesta äiti
 
rakkaudesta äiti eivät kertoneet, mutta kaikesta selvää ottaneena tiedän kyllä :D Tiesin kaiken muunkin, mitä ne siellä vastaanotolla kertoivat.
Ja onhan clomeissa muitakin riskejä, kuten monisikiöraskaus, keskenmenot ja nesteen kertyminen munasarjoihin.. Kaikkea olen kuitenkin valmis koittamaan tässä vaiheessa. Jos kiertoni olisi normaali niin tuskin clomeja harkitsisin. Edellisin kierto oli 58 päivää, normaalisti 40 tienoilla (ennen pillereitä oli aina 32 päivää), mutta oon laskeskellut jo yrityksen alusta asti et ovis tapahtuu liian myöhään. Tärpänneessä kierrossa ovis oli kp 31! Pco:ta mulla ei silti ole eikä mitään muutakaan syytä pitkiin kiertoihin ole löytynyt...verikokeet kaikki siis ok. Aion kyllä pitää silmät auki ja käydä ultrassa ajoissa jos/kun raskaudun.
Sinulla on kuitenkin onnistuneitakin raskauksia?

Starhope :hug:
 
Nyt sitten pelkkää omaa napaa, anteeksi!
Minulla pitäis kohta tulla ovis! Jee... siis viikonloppuna tai ensi viikolla, todella hölmöä olla asiasta näin iloinen! Talletukset on aloitettu jo varmuuden vuoksi :whistle:!
Ajattelin tuossa aikaisemmin, että jos mies peruukin koko vauva-projektin, mutta hän pyysi "työvuorolistaa", että tärppäis varmemmin...
Olen nyt jotenkin yltiöpositiivisella fiiliksellä liikenteessä, eli olen varma, että nyt osuu ja uppoaa! Ellei onnistu, suren sitä sitten myöhemmin...

Menkat tuli ja meni, kesto 4pv. Ja 7vkoa km:n jälkeen raskaustesti virtsasta nega.

Jaksamista kaikille! Plussatuulia ja tarrasukkia! Olen kaikkien tilanteessa hengessä mukana, vaikka aika usein itsekeskeisesti vain kommentoin omaa napaa!
 
pikainen kysymys lämmöistä, on ollut ovulaatiosta asti 36,9-37,2 lämpö ja onko tuolla lämmöllä mitään tekoa raskaanaolemisen kanssa? Muistelen, että lämpöjem pitäisi pudota ennen menkkoja, mutta milläköhän aikataululla? Mulla tosin on vielä viikko menkkojen alkuun eli saattaa olla vielä aikaista arvioida tuon kautta. Mutta tiedättekö tästä enemmän? :)

Muuten täällä jatkuu piinailu, vaikea keskittyä hommiin kun pitää miettiä näitä raskausjuttuja. ;)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille.
 
Höh..Tais mennä tältä kuulta ovis sit kuitenkin ohi :/ oli kolme tikkua jälellä,ja ovislimoja ja kipuja olin tuntevani,mut eipä hymynaamaa pärähtänyt..sitte loppu jo tikutkin. No,ehkä se sit kuitenki parempi näin..saa sitte keskittyä tuon esikoisen kanssa oottaan joulua ja tohinoimaan sen parissa,jos se ovukin sitte tärppäis kohilleen ensikuussa!
Ovisonnea muillekkin,plussatuulia ja tsemppiä sitä tarvitseville! :)
 
kiitos miramei hali tuli tarpeeseen..masennus tänään koko raskaudesta - tai lähinnä siitä että tuntuu ettei onnistu vaikka mitä tekee
ja täti tuli tännekin..eli kp1 :'(

Alexa teillä on ihan "pro" meininkiä - "työvuorolistat" ja systeemit viimeisen päälle - peukut pystyssä että onnistuisi..mitä tarkoittaa talletukset? (noviisi)
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Torstaina 22.11.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 15/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 7/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 28/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 21/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 34/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 29/29

HAAVEISSA TOINEN

pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 22/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 5/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 35/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 5/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 20
EVO___KKM 8/12, KM 11/12____________________________KP 17/31

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 18/30
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 89/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 12/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
KattiKoo___KKM 8/12 rv19____________________________KP 22/29

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 11
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 12/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 37/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 22/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP ?

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 29/28-30

***Piinailijat***

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: MiNalo, Mosmos, Simpu83

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
zapata Kiitos :)

Kävin aamulla siellä gynen polilla, ja ainakin hcg oli hieman laskenu. Ma se oli siis 532 ja eilen 515. Aamulla taas labraan. Lääkäri ei mitään oikeen nähny, jotain mahdollista hyytymää/hematoomaa, ja ilmeisesti hieman nestettä vatsaontelossa. Mutta tällä hetkellä riittää pelkkä seuranta onneksi. Heräsin eilen aamulla siihen että mulla on maha aivan sairaan kipee, ja ajattelin että nytkö se on menoa, mutta helpotti puolessa tunnissa kun otin 800mg buranan.
 
Päivitelläänpäs kuulumisia nyt tännekin..Kerroin siis aiemmin siitä haalenneesta testiviivasta ja oireiden katoamisesta noin 1,5 viikkoa sitten..

Ultra takanapäin ja valitettavasti huonoja oli uutiset jälleen kerran. :'( Kohdussa näkyi jokin pienen pieni musta piste..ilmeisesti se oli siis sikiöpussi. Kokoa sillä oli vain juuri ja juuri 3mm ja siten vastasi lääkärin mukaan viikkoja 4-5. Alkiota ei näkynyt siis ollenkaan..Se pussi oli mustaa täynnä. Eli joko se oli niin pikkuruinen ettei näkynyt sillä ultralaitteella tai sitten sitä ei ollut kehittynyt alunperinkään. Eli lopputulema on se, että raskaus oli toki alkanut, mutta kehitys loppunut heti alkuunsa. Juuri tuolloin rv 4+5 paikkeilla mulla loppui ne oireet, tai siis väheni huomattavasti! :(

Itse tykkään ajatella nyt niin, että se hedelmöittynyt munasolu oli jotenkin viallinen ja siksi kehitys loppui lyhyeen. Tää oli mulle suuri helpotus, koska en olisi jaksanut odottaa vielä viikkoa tässä epätietoisuudessa, vaikka siis varma keskenmenosta olinkin. Minut ultrannut lääkäri oli aivan ihana ja kyseli monta kertaa, olisiko hedelmöitys voinut tapahtua yli viikkoa myöhemmin. Minä tiedän varmaksi, että ei! Lääkäri teki sitten lähetteen gynen polille sillä ajatuksella, että pääsisin aikaisemmin tarkistukseen ja sitä kautta mahdolliseen lääkkeelliseen tyhjennykseen. Mutta hoitaja soitti sitten sieltä polilta heti parin tunnin kuluttua ja sanoi lääkärin määränneen minut menemään sille jo sovitulle käynnille äitipolille ens torstaina. Sieltä sitten kuulemma tarvittaessa laittavat heille. Minä totesin siihen vaan, että tavataan sitten ens torstaina!

Ja sen olen päättänyt, että tällä kolmannella kerralla haluan tehdä lääkkeellisen itse kotona! En suostu menemään polille sitä varten. Sen verran tuttua hommaa tämä mulle jo on..Ja tarpeen vaatiessahan sitä sinne sairaalaan pääsee..asutaan sen verran lähellä. Raskaus on tällä kertaa keskeytynytkin niin aikaisessa vaiheessa, että uskon (ja sormet ja varpaat ristissä toivon!) pääseväni henkisesti ja fyysisesti helpommalla! Ens viikolla täytyy samalla laittaa myös uusi ajanvaraus vetämään siihen laparoskopiaan..ja sitä en taatusti suostu odottamaan kahta kuukautta taas! Ja kyseessähän on nyt kolmas perättäinen keskenmeno, joten myös tutkimuksiin pääsyä alan vaatimaan. Jospa ne toisi edes jotakin lohtua ja tunnetta siitä, että asioista välitetään meidänkin kohdalla..Vaikka olenkin varma ettei niistä mitään syytä näille keskenmenoille löydy.

Palailen siis tänne sitten kunhan ensin vuoto saadaan alkamaan..joko spontaanisti tai sitten ens viikon lopulla lääkkeellisesti. En nyt vielä jaksa kirjoittaa muuta kuin omaa napaa. Mutta kaikille halaukset ja voimia, oli tilanne mikä tahansa! :heart: Ollaan me vahvoja naisia kaikki! Vaikka mitä eteemme kannetaan, niin aina me siitä selvitään! Mä en ainakaan suostu luovuttamaan..kyllähän se piru vie joskus täytyy onnistua kun kerta raskaaksi tuleminen on mahdollista!!!

muoks. Mut saa siis poistaa tuolta plussanneista. Listoille palaan sitten vähän myöhemmin..
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo Olipa kurja juttu! :( Toivottavasti vuoto alkais spontaanisti, että ei tarttis taas tyhjentää ja että pääsisit sinne tutkimuksiinkin kun on jo kolmas. Sua koetellaan nyt ihan kunnolla!

ON: Täällä ei mitään uutta, ovista odotellen ja testiostoksilla on käyty ja varauduttu :) Tuntuu, että aika menee muuten tosi nopsaa, mutta kiertopäivät ei :) Tänään on kp 5 tai 6, riippuen vähän miten lasketaan. Vielä siis ainakin saman verran ja sitten vois alkaa sitä ovista odottelemaan. Välistä sitä miettii, että jos kaikki ois mennyt toisin, niin mulla ois viikkoja kasassa jotain 15 ja mahakin varmaan jo näkyis :( Mä ajattelin tuon esikoisen ollessa vuoden, että joku kolme vuotta ois ok ikäväli, mutta nyt sitten itteä on alkanut harmittelemaan, että oispa aloittanut sen kakkosen yrityksen aikaisemmin ja kaks vuotta ois ollut ihan ok ikäero. Mutta eipä sitä sillon tiennyt, että minkälaista elämä kaksivuotiaan kanssa on. ajattelin, että on helmpomaa jos eka on vanhempi ja halusin keskittyä tuohon ekaan lapseen. No, toivottavasti kohta tärppäis niin ei se ikäero kasvais kovin paljoa suuremmaksi kuin kolme vuotta, että ois joskus jotain seuraakin toisilleen noista lapsista.
 
Minalo tuli tosi paha mieli kun voi sanoa, että ikävä kyllä "tiedän miltä tuntuu" niinku kaikki tällä palstalla. Pahoittelut :hug: ja todella paljon tsemppiä!!!
Toivotaan että tyhjentyminen alkaisi mahdollisimman pian ja ettei sun tarvitsisi enää ikinä kokea mitään tuollaista.

Ja mulla kun tuli eilen jo kyynel siitä kun menkat alkoi enkä ollutkaan raskaana..

Marlin toivon mukaan ei mitään vakavaa sentään?? tsemppiä myös sinne!!!!!

olisko jollain jotain kivaa kerrottavaa kun on perjantaikin..
 
EVO
Voi MiNalo, kävin jo tuolta plussanneiden puolelta eilen kurkkimassa sun kuulumisia ja nyt aamulla luin täältäkin huonot uutiset :(
Olen niin pahoillani!!! Mä niin toivoin että sulla olis ollut parempi tuuri kuin mulla :(
Voimia!
 

Yhteistyössä