**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Voi ei Kokkeli :( Kovasti jaksamisia surun keskelle :hug:

Jahas, sepä vuoto sitten alko. Jotenki aamulla kyllä aavistelinkin että tänään vois alkaa, enkä uskaltanu automatkaa olla ilman sidettä, vaikka oisin ilmanki pärjänny ;)
 
Voi kokkeli! :'( Kuinka surullisia uutisia..kyyneleet tuli silmiin kun luin viestisi. Valtavasti voimia surutyöhön! :hug: Olet sydämellisesti tervetullut takaisin kuumeilemaan heti kun olet siihen valmis..

Tervetuloa Naapurin tyttö! Ja todella harmi, kun sinäkin jouduit nyt sitten tänne pinoon liittymään. Pahoittelut keskenmenosta! :hug: Olisin niin toivonut, että sulla menis kaikki hyvin..
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Sunnuntaina 28.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 48/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 17/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 8/26
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 3/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 23/26-32
Simpu83___29v___KKM 9/12_________________________KP 16/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 9/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP ?
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 4/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 21/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 28/28-31
Nöhvi1___33v___KM 10/12__________________________KP 26(?)/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 21/28?
tartsu74__38v____TM 6/12__________________________KP 28/28-30
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 10/26-32

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 23/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 47/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 64/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 15/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12_______________________KP ?
Kukkaiskeiju__27v___KKM10/12________________________KP 5?/?
Marlin___29v___KM 07/12,KEM 10/12___________________KP 2/28

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 34/28-32
Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP 26

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 92/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 25/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 26/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 4/28-30

***Piinailijat***

EVO - dpo 11
hanja - dpo 7
Nöhvi1 - dpo 8

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Taivaanrannan maalari
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Minalo Täällä täti on hyljännyt kokonaan, eikä edes viiva ole vahvistunut. Tällä hetkellä jopa toivon, että hanat aukeais, niin pääsis hoitoihin... näin myöhänen plussa -voisiko edes pysyä kyydissä... viime kierron kemiallinen ilmeisesti sekoitti tyystin mun kierron :( tai sitten stressaan.. oivoi. Ehkä pitäis käydä hakeen vielä apteekin oma. Noilla pregcheckeillä nyt vaan testaillut.
Kumpa ei olisi kohdun ulkopuolinen...
 
Kierto: 4/28-30 Ihana tosiaan, että menkat alkoi ja pääsee tutustumaan taas kiertoonsa ja yrittämään pienokaista. Ajattelin että odotan vielä seuraavat kuukautiset ja sitten vapaasti yrittämään. Aikaisemmin mulla oli kierto tosi säännöllinen 28 ja tunsin oviksen, mutta ennen nuorimmaista lastamme kierto heitteli ja välillä oli pidempi kierto (liekkö ikä ja hormooni muutokset tekevät tepposiaan?) Nuorin lapseni on siis 2,5-v ja synnytyksen jälkeen minulle laitettiin kierukka ja menkkoja ei oikein ole ollut sen jälkeen. Tupakasta yritän päästä eroon, viimeiset kaksi viikkoa mennyt hyvin: vain 1-3 tupakkaa päivässä ja eilen en polttanut ollenkaan. Olisi ihana jos pääsis siitä kokonaan eroon ennen kuin uudestaan aloitamme yrityksen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: zapata
Hei, nyt tulee vain kiireellisesti omaa napaa. Mut saa siis siirtää plussanneisiin.
Mutta samasta pissanäytteestä josta raskaus varmistui, löytyi hurja määrä sokeria, kutsuttiin verikokeisiin ja todettiin 1-tyypin diabetes. :( Jouduin samantien osastolle jossa olen edelleen. Sokeri on huidellut jopa yli 30 ja raskauden alussakin sen pitäisi olla korkeintaan 7, eli pelottaa kyllä, että tässä käy huonosti. Ja mahdollisesti tämä voi olla syy aikaisempiin keskenmenoihin tän vuoden aikana.
 
En tiedä mitä pitäisi ajatella armottomasta päänsärystä, silmät herkkänä valolle ja ellotuksesta (ei koskaan ennen koettu vastaavaa, minulla ei ole normaalisti migreenejä). Lämmöt on koholla, mahatuntemuksia, väsy ja kohdunnupukka piilossa (nämä keskenmenneissä raskauksissa). Kävin tänään apteekissa hakemassa apteekin oman testin. Voiko olla, että minulla on joku muu vikana??

Onnea Tatina!! :flower:

Lapinmaria jännää! :popcorn:
 
Miramei mitä se apteekin oma testi näytti? Kurjaa kun on tollasia kaiken maailman oireita! :( Kunpa se nyt varmistuis raskaudeksi!

Tanita Onnea plussasta! :) Vitsit millaisia uutisia oletkaan siinä sivussa saanut! Ymmärrän sinua paremmin kuin arvannetkaan..minulla itselläni on 1 tyypin diabetes, ollut lapsesta saakka. Oikein lämmin halaus ja jaksamista!! :hug: Kyllä kaikki menee hyvin! Tällä kertaa nuo korkeat verensokerit todettiin onneksi ajoissa! Ja diabeteksen kanssa oppii elämään, vaikkakin se vaatii todella kovia hermoja ja sopeutumiskykyä.
 
Kokkeli :hug: Hurjasti jaksamista surutyöhön! :'(

Naapurin tyttö Pahoittelut keskenmenosta, olisin kovasti toivonut että plussasi olisi kestänyt loppuun asti. :hug:

Lapinmaria Jännää! :popcorn: Odotamme innolla testaamista, alkuviikosta?

Mamuska hienoa että siellä menkat alkoi! Toivottavasti ei ole kierto kovasti mennyt sekaisin? Voimia tupakanpolton lopettamiseen! Itsellä lopettaminen oli jostain syystä erittäin helppoa (yritetty monet kerrat aiemmin), reilu vuosi sitten päätin vain yksi päivä että nyt riitti. Sen jälkeen olen pari kertaa maistanut, ja voi sitä pahaa oloa. Nyt joka kerta kun edes häivähdys polttamisesta eksyy mieleen, ajattelen sitä hirveää oloa, jonka siitä saisin.

Tanita Suuret onnittelut plussasta, ja tsemppiä diabeteksen kanssa. Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä tuosta löydöksestä huolimatta! :heart:

Miramei Hui, siellä tosiaan kummallista menoa! :( Toivottavasti huominen testi olisi vahvistunut, tai että se täti ilmaantuisi.

tillukas miten siellä menee? Toivottavasti kyytiläisellä kaikki hyvin? :heart:

Täällä mieliala taas kohonnut kun tuhruista päästy eroon. Edelleen ajattelin tikut jättää kaappiin mutta miehen kellistän reilun viikon ajan joka päivä. Laskurin mukaan ovis olisi jo ensi viikolla, joten kohtahan tässä pääsee taas jännäilemään.
 
Voimia ja :hug: kaikille surun kokeneille! Se on todella raskasta jaksaa! Vielä välillä minullakin tulee todella paha olo, mutta onneksi nuo kolme ihanaista pitävät äidin kiireisenä... ja työ tietysti myös. Työkaverilta olen saanut valtavasti tukea, lupasinkin kertoa seuraavasta plussasta heti kaikille (nythän yritin pitää sen salassa).

Todella omituisia oireita monella on ollut, toivottavasti kaikki menee kuitenkin parhain päin! Itsellä oli eilen vatsa todella kipeä ja heti tietysti aloin stressaamaan... onko kaikki tyhjentynyt ja jos jotain onkin pahasti vialla.

Laskeskelin tuossa, että minulla olisi nyt menossa kp26, jos vuodon alusta lasken. Ensi viikolla pitäisi sitten tädin tulla kylään, saas nähdä, kun tuhruvuotoa on edelleen. Tänään vuoto on ollut limaista ja kirkkaamman punaista :x , mutta todella vähän sitä enää tulee.
Huomenna otatan taas hcg:n, toivokaa kaikki jo negaa!!

Hyvää viikon alkua kaikille ja tsemppiä ja jaksamista!
 
Rupeltaja Minulla oli kanssa kipuja tyhjennyksen jälkeen. Jokaisen kipukohtauksen jälkeen tuli hyytymiä ja muuta tavaraa ihan urakalla. Muistaakseni noita kohtauksia tuli viitenä päivänä jonka jälkeen verenvuotokin loppui ihan kokonaan.
 
MOI!

Minäkin nyt sitten kuulun tänne...

Eli pientä stooria nyt sitten...
Raskastesti näytti positiivista 29.9...mutta 9.10 lähdin lääkäriin oikean puolen alavatsakipujen takia. Lääkäri kirjoitti lähetteen sairaalaan jossa todetaan kohdun limakalvon olevan paksuuntunut mutta kohdussa ei näy mitään. Vaihtoehtoja oli monia: raskaus vasta vielä niin alussa ettei näy mitään, keskenmeno tai kohdun ulkopuolinen raskaus...ja osastolle sisään seurantaa varten ja koska kivut olivat kovat...Sairaalassa ollessa tutkimusten yhteydessä alkoi sitten vuodot...ja raskaushormooni lähti laskuun. Kolmen päivän päästä pääsin kotiin ja uudelleen ultraan viikon päästä... No uusinta ultrassa lääkäri huomasi että oikean puolen munanjohtimessa on 17mm läpimitaltaan oleva "pallura" ja löydös sopii kohdun ulkopuoliseksi raskaudeksi, tämä siis tuli diagnoosiksi... raskaushormoonin vielä silloin hieman kohollaan...seuranta riittää, mitään leikkausta tai solumyrkkyjä ei tarvita...viikon päästä uudestaan verikokeeseen... No perjantaina lääkäri soitti tuloksia: raskaustesti nega, katsotaan että on nega kun arvot jää 0-5,3 väliin, minulla 4.4. Teen vielä itse raskaustestin ja negahan se...

Kysyin lääkäriltä uudesta raskaus yrityksestä: ei tarvitse pitää mitään taukoja vaan yrityksen saa aloittaa heti kun siltä tuntuu koska tilanne meni pelkällä seurannalla ohi...
Lauantaina alkoi alavatsakivut ja eilen ne oli jo kovat...ajattelin ette jee, kohtutulehdushan tästä nyt vielä puuttuu mutta kävin kuitenkin ostamassa ovulaatiotestejä varmistaakseni ettei kivut johdukin ovulaatiosta...no niin selkee ovis plussa oli ettei epäilystäkään, testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva ja no illalla sitten mies hommiin :) Testasin vielä tänään niin testiviiva jo haaleampi kuin eilen...

Omasta tilanteesta vielä semmoista että neljättä yritetään...tokan ja kolmannen lapsen väliin mahtuu yksi alkuraskauden keskenmeno ja sen jälkeen raskauduin heti uudelleen mutta siitä "tuli" keskeytynyt keskenmeno rv20...sitten syntyi kolmas ja nyt tämä ku...ehkä vähän epäselvästi kerrottu mutta... :)

Eli:neljättä haaveillaan, kohdun ulkopuolisen raskauden jälkeen yk1, kp 18/? ja nyt kai sitten dpo0...niin ja ikää minulla 30v.
 
Viimeksi muokattu:
Te joilla kokemusta keskenmenosta niin nyt on kokemukset kultaakin kalliimmat,
Eli mullahan tuli plussa 16.10. ja olisin viikolla 6+ jotain.
Torstaina tuli vuoto ja yhä vuodan.
Miehän koko 2 viikon aikana oon tehnyt digejä ja ne on aina näyttänyt 1-2 viikkoa ja niin tänäkin aamuna! :O siis eikö pitäisi olla tulos jo pois näkyvistä?
Soittelin sitten äskettäin neuvolaan ja sain lähetteen huomen aamulla verikokeeseen
ja keskiviikkona lääkäriin niin katsotaan missä ollaan. SE neuvolantätihän laski mulle että huomenna tulee 7+0 ja vaikka sanoin että hedelmöitys on ollut myöhemmin niin se sano että eiköhän siellä jo kuitenkin pitäs jotain näkyä.
Siis mitä?!? Se siis sano ihan selkeesti että pitäs näkyä jotain.
Alan itekin epäilemään että jotain siellä on, mutta tuskin mitään elävää. pelottaa.
Inhottavinta tässä on tää epätietoisuus sinne keskiviikkoon yli puoleen päivään asti!!!
Onko millaisia kokemuksia? Onko jollain runsaasta vuodosta ja heikosta positiivisesta huolimatta löytynyt elävä sikiö?
 
Naapurin tyttö pahoittelut vuodoista ja ainahan voi toivoa. Ja voihan olla mahdollista sekin, että on kaksoset ja toinen tulee ulos. Tai joillakin vaan tulee tuota vuotoa esim kohdunsuulla olevasta istukasta. Eniten minulla huolettaisi heikot positiiviset raskaustestitulokset noilla viikoilla. Minulla ei vuoto alkanut ennen lääkkeitä. Syke siis oli todettu paria viikkoa aikasemmin ja sitten sitä ei näkynytkään enää. Viikolla 11 todettiin alkio menehtyneeksi 8+6 -viikkoisena. Tämän jälkeen sain selkeitä plussia vielä reilun kolme kuukautta, vaikka kohtu ultrattiin monta kertaa ja tyhjäksi todettiin.Tämä nyt varmaan on kuitenkin melko harvinaista.
 
Naapurin tyttö pahoittelut vuodoista ja ainahan voi toivoa. Ja voihan olla mahdollista sekin, että on kaksoset ja toinen tulee ulos. Tai joillakin vaan tulee tuota vuotoa esim kohdunsuulla olevasta istukasta. Eniten minulla huolettaisi heikot positiiviset raskaustestitulokset noilla viikoilla. Minulla ei vuoto alkanut ennen lääkkeitä. Syke siis oli todettu paria viikkoa aikasemmin ja sitten sitä ei näkynytkään enää. Viikolla 11 todettiin alkio menehtyneeksi 8+6 -viikkoisena. Tämän jälkeen sain selkeitä plussia vielä reilun kolme kuukautta, vaikka kohtu ultrattiin monta kertaa ja tyhjäksi todettiin.Tämä nyt varmaan on kuitenkin melko harvinaista.
No sehän siinä onkin kun siis tuli hyytymää ja sellasta roipetta sen vuodon mukana että ihmettelen miksi hcg ei ole laskussa.
Ja kun alusta asti se viiva on ollut yhtä vahva apteekin omassa. Sitä en siis ymmärrä. Olen kuullut että joillakin vaan se viiva ei ole muuttunut ja silti ollut raskaana mutta en jaksa uskoa nyt ihmeeseen, mutta lähinnä pelkään että joudun kaavintaan tai jotain :(
 
Naapurin tyttö harvoin kaavitaan nykyisin ainakaan meidän sairaalassa. Kyllä ne lääkkeet antaa, jos kesken on mennyt. Minulla se "synnytys" lääkkeillä kesti viikon, että tuli alkio ulos. Eli vedet meni viikko ennen, ihan kunnon holahdus vettä. En halua kyllä pelotella, mutta näitä kokemuksia on varmasti laidasta laitaan: nopeasti onnistuneita ja hitaasti onnistuneita. Vaikka anoin kaavintaa tuskissa -sitä ei silti tehty. Testin viivan haalenemiseen voi mennä aikaa. Tuo verikoe kertoo paljon enemmän, kun sitä peilataan viikkoihin.
 
Heippa! Harvoin täällä olen kirjoitellut mutta sitäkin enemmän lukenut teidän tekstejä. Voimia kaikille surun kohdanneille ja uuden raskauden yrittäjille :heart:

Meillä jätettiin Joulukuussa 2011 kuparikierukka pois. Maaliskuussa testi näytti plussaa joka hyvin pian todettiin kohdunulkoiseksi ja sen jälkeisten tapahtumien seurauksena olen toista munajohdinta köyhempi.. Kierrot tähän asti meni uusien pettymysten ja epätoivon saattelemana kunnes nyt plussa ilmestyi testiin :heart:
Kumpa kaikki menisi nyt hyvin!
Näinkin hätäisenä saa silti siirtää plussanneisiin! :) vielä täällä vauvakuumeilun puolella silti tulen pyörimään :)

 

Yhteistyössä