~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Moikka!!
Oon sivusta seuraillut teidän keskusteluja. Hurjasti onnea plussanneille ja halit menetyksen kohdanneille!

Oma napa: raskaat ajat on ollu. En ole päässyt vauvan enkä mummun kuolemasta yli. Päivät menee hyvin, mutta illan tullen repeän.. miks pitää yrittää olla vahva, kun ei tarviis olla. Onneksi on tuo Fiia neiti hauskuttamassa... <3

Ekat kuukautiset alkoi. Nyt on menossa kp 12/28? Ja aivan sata varmasti tunsin ovulaation tänään... juilimista oikealla puolella munasarjassa ja valkovuotoa tulee het kunnolla... joten uskoisin että nyt on dpo 0.

Vauvakuume on niin mahoton.. onneksi sitä tulee lievittämään Fiian lisäksi koiranpentu marraskuussa.. <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+ ja Maikkki
Hei te viisaat ja laskutaitoiset kanssakuumeilijat,

Mietin mihin ketjuun pohdintani kirjoittaisin, ja päädyin kokeilemaan tätä. Koin elämäni ensimmäisen keskenmenon juhannuksena ja uutta yritystä on ollut ahkerasti työn alla siitä lähtien, kun km-vuoto loppui. Km todettiin viikolla 12+1, pieni oli kuollut jo 9+3 mutta keskeytyneen km:n vuoksi oli jäänyt kohtuun.

Yrityksestä huolimatta vielä ei ole tärpännyt, mikä itseäni suuresti ihmetyttää, sillä kaksi tähänastista raskauttani on saanut alkunsa ensimmäisellä yrittämällä. Minulla on siis nyt 11kk ikäinen ihana poika, joka taitaa olla ainut syy siihen, että olen jotakuinkin järjissäni tuon km:n jälkeen.

Meillä on nyt siis neljäs yrityskierto meneillään, eikä tätiä ole vielä kuulunut. Nyt siis kp 34 mutta testi näyttää edelleen negaa. Ovis minulla tuntuu olevan ihan tuhottoman myöhään, joten siksi tässä ei suuria toiveita uskalla elätellä. Kiertokin näköjään ihan mitä sattuu, mutta enimmäkseen pitkää pätkää näkyy olevan tarjolla, piinapäivien maksimoimiseksi…

Jotenkin oma laskupääni sanoo, että mikäli raskaana olisin, niin se varmasti jo testissä näkyisi. Edelliset raskaudet ovat ainakin näkyneet jo ihan selkeänä viivana tässä vaiheessa. Vai vieläkö mahtaa olla toivoa?

Lämmin ajatus saman kokeneille, ja ylimääräinen halaus niille jotka vielä ensimmäistä kääröään odottavat!

kierron kestoovis+
3520
2718
3321
34 (and counting)20
 
Eilen oli kyllä niin vahvat nippailut vasemmalla puolella alavatsaa, että enteili oviksesta. Jouduin oikein vonkaamaan mieheltä ekaa kertaa elämässäni. :D Jotenkin hän oli todella vastahakoinen asian suhteen. Varmaan vaan jännittää uusi raskaus. Sain kuitenkin kellistettyä, mutta taisi olla turhan aikaista. :D Tänään näytti ovistesti haaleaa viivaa eli varmaan parin päivän päästä olis tulossa oikeesti. Täytyy yrittää kellistellä uudemman kerran jos vaikka tärppäis. :D En ole tainnut koskaan saada kunnon plussaa ovistestillä niin täytyy vaan varmuuden vuoksi toihuilla. Sitten kun lämmöt nousee niin tiedän vasta oliko ovis vai ei. Tuntuu kyllä niin oudolta kytätä ovista raskautumisen takia kun ennen kytättiin sen takia että ei raskautuisi...
 
Täällä toivottavasti ovis takana ja tänään taas primolut naamaan ja kymmenen seuraavaa päivää.

Napsi kyllä myöhäisestä ovulaatiosta ja pitkästä kierrosta voi raskautua, itse plussasin kp47 ja kp40oli tullut nega. Sullekkin varmaan lääkkeellinen tyhjennys tehty? Mulle lääkäri sanoi että lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kierto voi olla kovinkin sekaisin.. toki kaikki on yksilöllistä. Tsemppiä! =)
 
eltsu81 ja evaparadise: Kiitos tsempistä! Ei auta muu kuin odottaa ja ihmetellä, johan se kp35 kohta alkaa. Tällä kierroksella olen saanut itseni hätisteltyä testivarastolta pois ennen aikojaan, kun ei sitä yhtä viivaa ole ikinä herkkua tuijotella. Yleensä tyhmänä tulee testailtua milloin sattuu ja ties kuinka usein. Onneksi eivät sentään omaisuutta maksa.

Kyllä vaan, lääkkeellisellä hoidettiin ja onnistuikin jotenkuten. En onneksi kaavintaan joutunut, mutta jonkinmoiseen suolaliuoshuuhteluun kyllä kuukauden päästä, kun ensimmäiset menkat tyhjennyksen jälkeen kesti 16 päivää : /

Muuten, oletteko te muut ovisbongarit (harrastus tämäkin...) huomanneet, että ovistestiin tulee jonkinlainen viiva koko kierron ajan? Hailakka mutta silti ihan selkeä viiva. Sitten LH-huipun kohdalla vahvistuu tummemmaksi kuin kontrolliviiva, mutta ei se testi ainakaan minulla täysin tyhjää ikinä näytä. Olen tähän asti käyttänyt Davidin testejä. Jännä ilmiö, en saanut lääkäriä sanomaan asiasta juuta enkä jaata.
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut kokemuksistanne:hug:

Syssy^^ mulla kans sama homma.:D Mies oikee pelästyy kun mulla ovulaatio lähellä. Mulla varmaan maaninen hullunkiilto silmissä että pakko saada lapsi nyt! Sit se ei kummasti silloin halua....:LOL: No ei. Musta kans tuntuu että se pelkää että käy niin kuin ekalla kerralla ja menee taas kesken. Just eilen puhuttiin ja sano että tuntuu niin uskomattomalta että oikeesti me saataisiin sellanen ihana vauva. vaikka kyllä uskoo että joskus varmasti saadaan, nyt vaan tuntuu niin kaukaiselta..

Napsi mulla ainakin toi Davidin o-testit ja myös muutkin on näyttäny aina jonkilaista kahta viivaa koko kierron. Viime kierrossa sain sitte ekan kerran plussankin ja sitten haalistui että kyllä sillai ihan toimi. Se on kai ihan normaalia että siinä näkyy aina ne molemmat viivat:)

ON. Täällä ehkä mahdollinen haamujen haamu testattu pregchekillä. tai luultavammin se oli viivanpaikka tai kuvittelua. Aamulla tuli sit tippa vaaleanpunaista, sitten ei mitään ja sitten nyt taas illalla tippa. Lämmöt taas korkealla, rinnat älyttömän kipeät ja mieliala heittelee niin ettei ikinä. Rupesin itkemään tänään yhtäkkiä ittekseni kaupassa ja en ikinä itke julkisilla paikoilla!! Rupes oikee naurattamaan et nyt oon sit vihdoin seonnut. Mut jotenki ei sitä tajunnu kuinka pahoilta nää ekat menkat ton keskenmenon jälkeen oikeesti tuntuu. vaikka tiesihän sitä että ei sitä heti välttämättä todellakaan tärppää mutta silti... Voiku tää kierto nyt vaan loppuis ettei menis ihan sekaisin ja sais mahkui ens kiertoon: /
 
eemiliah: En tiedä kuulostaako hullulta, mutta itselläni ensimmäiset menkat km:n jälkeen tuntui jotenkin puhdistavalta...että nyt olisi sitten tuokin kokemus saatu vihdoin päätökseen ja päästään yrittämään puhtaalta pöydältä. Tietenkin tuota olotilaa varjosti hiukan tuo menkkojen ennätyspituus, mutta silti. Toivottavasti onnistuisit saamaan saman mielentilan, jos se edes vähän helpottaisi!
 
Olen varmaan ihan hullu, kun edes mietin asia, mutta onko kukaan uskaltanut heilutella peittoja keskenmenon jälkeen ilman ehkäisyä ENNEN kuin vuoto on ihan täysin loppunut? Mulla vuotoa vielä vähän, siis niukkaa ja jotenkin tuntuu, että vois olla ovulaatio, pikkaisen vaan yli optimistinen, ja en yhtään haluaisi käyttää ehkäisyä...joo, ei ihan terveeltä kuulosta omat ajatukset, toive vaan on niin kova...
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Perjantai 25.10.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 22/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 17/28
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 14/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13______________________KP 45/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13________________________KP 13/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 31/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 32/?
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP ?/28-30?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 15/28-30
-pansku- ____25v_____KKM 7/13______________________KP 10/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13__________________KP 53/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 22/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP ?/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 6/30



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 11/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 23/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 10/26-28
Millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 5/26-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 29/27



eemiliah dpo 11
Mariah33 dpo 7
MiNalo dpo 0 taikka 1




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Miminda
Emeli-




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Täällä käy keskustelu niin vilkkaana etten meinaa perässä pysyä! :D Mut hyvä niin! Parempi sekin kuin et täällä ois hiirenhiljaista. Tsemppiä kovasti kaikille ja halauksia niitä tarvitseville! :hug:

Tää lokakuu onkin ollu pitkästä aikaa kunnon plussakuukausi! :heart: Toivon mukaan niitä tulee vielä paljon lisää! Viikko on vielä tätä kuukautta jäljellä. ;)

Edelleen harmittaa niin maan vietävästi ettei plussajuna vieläkään ottanut mua asemalta kyytiin vaan ehti kiihdyttää täyteen vauhtiin juuri ennenkuin sain jalkani oven väliin..:headwall: :ashamed: Noh, uusi kierto ja uudet kujeet! :D Ovis on juuri käsillä..tunnen sen vaikken ookaan testaillut sitä tällä kertaa. Mennään fiilispohjalta, koitetaan ottaa mahollisimman rennosti ja parin viikon päästä se taas nähdään päästäänkö junan kyytiin vaiko ei. :cool:
 
Mimmimiina mulle ainakin sanoi lääkäreitä parikin että ehdoton ei minkäännäköselle (suojatulle tai suojaamattomalle) seksille ennen kuin jälkivuoto on loppunut, paljon kasvaneen kohtutulehdus- ja muiden tulehdusriskien takia.

Siksi itse en leikkisi sillä asialla vaan odottaisin ja odotan että vuoto on kokonaan loppu ennen seuraavaa yritystä vaikka kova hinku on täälläkin molemmilla. Niin monella on tulehdus levinnyt munasarjoihin ja joka puolelle ja voinut tehdä siellä tuhojaan, pahimmassa tapauksessa munatorvia tai jopa kohtu voidaan joutua leikkaamaan jos tarpeeksi pahaksi pääsee että ennemmin odottaa sen muutaman viikkoa vaikka eteenpäin!!! :)

Malttavaista mieltä ja plussaonnea kaikille!!!!! :) Täällä toivutaan vielä kaavinnasta eilisen jäljiltä..
 
Napsi Minäkin koin ekat kuukautiset jotenkin puhdistavana, vaikka kestivätkin reilun viikon. Olen ihan tyytyväinen, että tulivat ajallaan. :)

Mimmimiina Meillä kävi niin, että peuhuutettiin kun luulin vuotojen loppuneen, mutta alkoi sitten uudestaan vuotaa. Taisi kyllä ekalla kerralla olla kortsu mukana. Ei tullut mitään ongelmia siitä onneksi.

Minalo Ai sulla on taas ovis. Tuntuu, että menet hurjaa vauhtia eteen päin noissa sun kierroissa. :)

Lokakuu on ollut kyllä huima plussakuu!! Itse plussaan jos plussaan varmaan vasta marraskuussa koska ajattelin testata vasta sitten kun kuukautiset kunnolla myöhässä jos ei tule mitään muuta eteen. Kovaa peiton heiluttelua tiedossa siis viikonloppuna. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+ ja Maikkki
Hupsis, täälähän on ollu nyt oikeen plussausaalto! Onnea kaikille ja pidetään peukkuja ettei teitä näkyisi enää tällä puolella :)

Minalo: Kyllä sä ehit vielä hyvin junaan kyytiin! Mun kaverilla oli ongelmia munasolujen kasvamisen kanssa ja hän ei hoitoon rahallisista syistä mennyt. Hän söi royal jelly tuotetta ja tärppi kävi. Hän jaksaa siitä kaikille aina vouhkottaa kuinka mahtavatuote se on ja se auttaa naisen kiertoja tasaiseksi ja kasvattaa terveitä munasoluja. No, nyt hänellä on 3 lasta ja kaikki sellaisesta kierrosta että se on noita jellyjä popsinut. Näin kaverin pari päivää sitten ja muistiini palautui tuo kyseenomainen tuote. Voisinpa itse kokeilla sitä kun menkat on seuraavaksi alkanut. Kaverini mukaan paras aika aloittaa on menkkojen eka päivä, niin sillä on jotain vaikutustakin munasolun kypsymiseen.


On. Kierron kulusta ei mitään tietoa. En oo pysynyt laskuissa kp:istä.. Ne on vetänyt ihan härän pyllyä tässä viime kuukaudet luultavammin stressin vuoksi. Joten, ootellaan nyt kaikessa rauhassa että se täti tulee.. Kyllä se sitten jotain merkkiä antaa, tai ovis antaa jotain merkkiä niin päästään taas kartalle :)

Muoks: Laitan tähän vielä linkin, kun googlettelin sitä jellyä Natura Media Oy - Gelée Royale 500
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fujin ja Mariah33
Pippuri: käyn yksityisellä. Saan siellä hyvää palvelua, paikka on pieni ja lämminhenkinen. Saan apua samantien eikä katsotaan nyt -tyyppisiä vastauksia.

Rahaahan tietysti menee käyntiin ja hoitoihin mutta se on minulle sivuseikka. Raha ei mullakaan kasva puussa mutta olen valmis maksamaan laadukkaasta hoidosta ja asioiden etenemisestä.

600 yksikköä menopuria jäi maksamaan mulle 150€, pistän 75 yksikköä päivittäin. Ei nyt mikään mahdottoman kallis siis. Metforem onkin sitten halpa lääke.

Tänään ultrataan onko näistä ollut hyötyä. Tai siis piikeistä lähinnä. Metuthan alkaa vaikuttamaan kuulemma parin kuukauden päästä. Toivottavasti pippuri säkin alat munimaan! Tsemppiä meille molemmille! :)
 
^ mulla on tuomion hetki 15 minsan päästä, ei jännitä ku mieli on muutenko jo valmiiksi maassa :( ja vieläkö on eri gyne niin en tiiä tekeekö mitään muuta ku ultraa.. Toivottavasti tulee sulle hyviä uutisia! :)

Muoks. Gynellä käyty, kohdunlimakalvo hyvän paksunen, toisella puolella yksi pikku folli ja toisella puolella jopa kaks kappaletta johtofolliksi sopivaa, koko oli about 13mm. Eli kerranki hyviä uutisia! :) ens kiertoon en annostusta nosta, vaan menen kahdella. Metut on tehonno myös jo munasarjoihin kun eivät kuulemma ollu enään niin helmimäiset!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eltsu81 ja Mariah33
Pitkästi uutta juttua, sai luettavaa! On kyllä ollut plussakuu joo, toivottavasti tulevatkin kuut on! :heart:

Mulla on jännäpäivät vissiin nyt! (Paha sanoo kierrostaan mitään viä kun ei oo tullu menkkoja km jälkeen (älkää tulkooooo)) Kun olin tuntevani oviksen, joka oli melko pitkä tai tuntui kahdelta ovikselta :D

Eilisen ollut sellasessa maalihuuruissa yhellä tilalla, että voi törkeys! :x Ja ressasin että jos on tärpännyt että mitä jos jotain sattuu, mutta eihän tässä ole vielä ees veriyhteyttä ym JOS on tärpännyt, toiveet on korkialla! :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Eilen se oli... Se päivä jolloin olis ollut meidän pojan laskettu aika jos asiat olis mennyt toisin... :ashamed: Mun tuttu sai eilen pojan. Puhuttiin sen kanssa keväällä että saa nähdä ollaanko yhtä aikaa sitten laitoksella. Hänellä oli laskettu aika muistaakseni marraskuun alkupuolella. No hän sitten saikin poikansa tasan tarkkaan sinä päivänä kun mulla olisi ollut la... Mutta sydämellisesti onnea hänelle! :heart: Kyllä mäkin vielä jonain päivänä... :)

Jännäilypäivät täällä menossa.. :popcorn: Välillä on tuntunut hassuja kramppailuja alamahassa, mutta voipi taas olla vain mun haaveajattelua. :whistle: Ei nyt mitenkään kauheasti ole kuitenkaan tässä kierrossa toiveet korkealla vaikka kai me se oviskin saatiin kunnolla hyödynnettyä... Katotaan nyt... ;)
 
kp3 eli uutta kiertoa menossa... Mieli hiukan heittelee vielä niin en ala enempää tänne purkamaan nyt. Asioita on nyt pakko punnita kun on hiukan muutoksia tapahtumassa meidän elämässä ja paljon uusia sulateltavia juttuja menossa...
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Lauantai 26.10.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 23/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 18/28
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 15/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13______________________KP 46/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13________________________KP 14/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 32/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 2/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP ?/28-30?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 16/28-30
-pansku- ____25v_____KKM 7/13______________________KP 11/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13__________________KP 54/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 23/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP ?/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 7/30



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 12/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 24/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 11/26-28
Millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 6/26-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 3/27



eemiliah dpo 12
Mariah33 dpo 8
MiNalo dpo 1




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Miminda
Emeli-




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Pippuri85* Onnea hyvistä kuulumista! Oli jo aikakin sun saada parempia uutisia. :)

Mariah33 Iiiiiiiiso voimahali!! :hug: Ja toinenkin! :hug: :heart:

ON: Eilettäin oli sen verran kipuiluja alavatsalla et päädyin siihen et ovis oli sit eilen. Pikkasen ehkä jäi harmittaan et ei ehditty miehen kans eilen enää varmistella eikä ehditä koko viikonloppunakaan..Et mahdollinen tärppi jää nyt sitten ovista edeltävän päivän ja sitä edellisten päivien varaan. Mutta luulis et mahikset kumminkin ihan hyvät! Positiivisin mielin siis, ainakin toistaiseksi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja Fujin

Yhteistyössä