~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Lauantai 19.10.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 16/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 11/28
Emeli-____22v_____KM 6/13__________________________KP 61/29
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 8/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13______________________KP 39/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13________________________KP 7/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 25/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 26/?
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP ?/28-30?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 9/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_______________________KP 38/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_________________________KP 38/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13______________________KP 54/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13__________________KP 47/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 16/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 5/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 17/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 29/26-28
Millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP ?/26-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 23/27



sydäntähti dpo 12
eemiliah dpo 5
Mariah33 dpo 1




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81
Hipsunpöpsy




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut kaikille uusille tänne joutuneille keskenmenosta! :hug:

sunflower86 Onnittelut plussasta! :heart:

eltsu81 Kiitti tietopaketista! Joo, täytyy seuraavan kerran lääkärillä käydessä kysäistä vielä noista mun arvoista..Toki oireitahan mulla näyttäs olevan vajaatoimintaan viitaten,mutta tiiä sitten mistä ne oikeesti johtuu..

Pölö- Voi, miten ihanalta kuulosti tuo miehesi yllätys! Ja tervetuloa koto-Suomeen ja ennen kaikkea tsemppiä vauvantekopuuhiin! Jospa se nyt olisi se oikea aika vauvan tulla. :heart:
Täällähän minä edelleen. :ashamed: Minnekäs minä täältä ikinä pääsisin..Mieliala ollut melkosen matalalla nyt jo pidemmän aikaa. Ja viime kierron kemiallinen veti taas totaalisesti maton jalkojeni alta. :(
 
Tää on nyt ihan pelkkää omaa napaa, mut nyt oon hämmentynyt. Sain äsken tosi vahvan ovisplussan! Tein o-testin ihan mielenkiinnosta, kun oli jotenkin "jännä" olo. Eihän siinä muuten, mut mulla pitäs olla jo dpo 12. Raskauden mahdollisuuteen en ole uskonut yhtään enkä usko vieläkään, mikään olo ei viittaa siihen. Toisaalta ei kyllä viittaa ovulaatioonkaan ja mulla ihan selkeä ovis oli silloin 12pv sitten. On vaan sellanen outo olo ja alavatsa aristaa. Onkohan mulla hormonit ihan sekaisin vai mitä tää on!? Onko se ihan tavallista, että näyttää plussaa tässä vaiheessa kiertoa?
 
Minalo: Ihana yllätys se olikin. Mutta, nyt keskitytään vauvakuumeilemaan!! Hyvä puoli toisaalta on se, että nyt tällä hetkellä haluan keskittyä vain siihen vauvakuumeiluun!!
Voi, en nyt ole lukenut noita vanhoja viestejä. Mutta on niin epäreilua että sua koetellaan tässä asiassa. Kemiallinen on kyllä yhtä irvailua tässä kohtaan :( Onko minkäänlaisesta hoitoonmenosta julkisella puolella jo tässä kohtaan mahdollista? Muistan että sulle on paljon tutkimuksia tehty mutta en muista onko ollu puhetta aiemmin että jos jonkinmoista hoitoa kokeilisivat? Raskaaksi tulo ei varmaan niin suuri ongelma ole, vaan se että lähtisi kasvamaan. Onko limakalvot tarpeeksi paksut? Ei varmasti lohduttavaa ole, mutta kun on lukenut tapauksista että monien vuosien yrityksen ja monien keskenmenojen jälkeekin on vielä onnistunut. Ihanaa ettet ole heittäny kirvestä kaivoon :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Onnea plussanneille!:flower: Ihanaa että vaikka näitä surullisia asioita tapahtuu niin sitten tapahtuu myös näitä hyviä asioita. Antaa itsellekin toivoa.:)

sydäntähti mulla näytti ovistesti plussaa päivää ennen r-testiä. mutta näytti myös plussaa aina pari päivää ennen menkkoja ja ovulaation aikana ei sitten ollenkaan. että en osaa sanoa..: / Toivotaan että plussa sieltä tulisi!!=) milloin aattelit testata?

Tossa aikasemmin joku kyseli että uskaltaako yrittää heti km:n jälkeen. Olin eilen jälkitarkastuksessa sairaanhoitajalla ja oli kyllä niin osaava ja ihana tyyppi että ensimmäisen kerran aukesi sitten kyynelkanavat kun millään muulla käynnillä enkä sairaalassa ollut itkenyt. oli vaan jotenkin niin symppis ja tuntui ymmärtävän ihan miltä musta tuntuu ja osasi valita just oikeat sanat yms. Hän sitten kertoi että oli jo parikymmentä vuotta ollut naistenklinikalla töissä ja sanoi että nykyään saa lasta yrittää heti jos haluaa, vanhanaikainen käsitys kuulemma se ettei saisi heti yrittää. Sano että lähinnä suositellaan että ne yhdet menkat odottaisi että olisi jo vähän henkisestikin toipunut. Kyselin sitten että mites kaavinnan jälkeen nii sanoi ettei kaavinnan pitäisi mitenkään vaikuttaa mutta välttämättä ei kyllä heti tärppää kun kohdunlimakalvo voi olla liian ohut. Mutta sitten seuraavista kierroista pitäisi olla jo hyvät mahikset viimeistään jos kierto vaan toimii normaalisti jne. Tuli jotenkin tosi "hyvä" olo ja nyt vaan pitää sit toivoa että ne kierrot toimisi:D

Mulla muuten ei mitään oireita, tänään vasta dpo5 kyllä että:D ainoo mikä vähän nosti sykettä oli että mulla viime raskaudessa oli ovis sunnuntaina ja kiinnittyminen lauantaina(pieni tippa verta alushousuissa). Nyt oli ilmeisesti ovis kanssa viime sunnuntaina ja tänään iltapäivällä ihan minimini tippa verta alushousuissa, ihan niin kuin viimeksi!! Sen jälkeen ollut sitten sellaista pientä mahakipua ajoittain. Varmaan kuvittelen ihan turhia ja eihän sitä tiiä jos toi kiinnittymisyritys oli että pääsikö kiinnittymään ja pysyykö mukana. Vai tapahtuiko ees mitään ja nää on näitä vauvakuumeisen höpinöitä!:attn: yhtään en uskaltaisi toivoa kun mitään oireita yms ei oo, mutta salaa kuitenkin pienenpieni toivo...:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+ ja Mariah33
Sain tänään lähteä rauhassa kaverin kanssa shoppailemaan ja paluu matkalla kaveri yhtäkkiä alkoi selittämään, että on ostanut jo vaatteen teidän kesävauvalle. Mä olin ihan kysymysmerkkinä että mikä kesävauva. en mä raskaana ole. Hänellä on olo, että meille tulee kesävauva :-D
Moni muukin on puhunut meidän kesävauvasta. Kaveri tietää keskenmenosta kyllä ja kovasti toivon, että hänen etiäinen osuisi oikeaan :-D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Moikka kaikki!

Mut saa valitettavasti päivitellä listaan.. Elikkäs esikoisesta haaveilee
Maikkki, 25v, KM 10/13, KP ?/27-30

Tiistaina koitti vihdoin kauanodotettu päivä, varhaisultra. Mut mun pelkoni kävi toteen eikä sieltä sykettä löytynyt ja kokokin oli 6vkon paikkeilla vaikka olin jo yhdeksännellä. Sain lähetteen naistentautien polille. Pois lähtiessä olo oli hullun epätodellinen ja itkettiin molemmat miehen kanssa, oli niin odotettu ja jo rakastuttu ajatukseen pikkuisesta. Lääkäri ei näillä viikoilla osannut sanoa oliko kyseessä tuulimunaraskaus vai oliko pieni kuollut kohtuun jo ihan alkumetreillä, mutta luultavasti tuulimuna. Merkataan silti tonne KM kun niitähän ne kaikki on.

Menin ilmoittamaan työnantajalle että olen pois loppupäivän ja ehkä seuraavankin. Parin tunnin päästä soitettiin että tulenko ottamaan tyhjennyslääkkeet seuraavana päivänä vai perjantaina ja otin perjantain koska en vaan pystynyt ajattelemaan että tekisin sen niin nopeasti. Sain pari päivää aikaa sulatella ja surra miehen kanssa ihan kaksin. Töihin en mennyt loppuviikkona, vaikka olo oli välillä ihan hyväkin. Niitä itkuunpurskahduksia vaan tuli välillä niin en noin sosiaaliseen työhön olisi voinut mennä purskahtelemaan varsinkin kun työkaverit eivät mitään raskaudestani tienneet.

Perjantaina kävin tarkistusultrassa, todettiin tyhjäksi ja lääkäri antoi lääkkeet. Käytiin vielä jollain hoitajalla juttelemassa henkisestä puolesta, aivan ihana sydämellinen nainen! <3 Sairaalalla otin kaks panacodia ja kotiin päästyä ekat lääkkeet. Eka välissä ei vielä tapahtunut paljoa, nukuin lähinnä. Toiset otin kolmen tunnin päästä ja heti niiden jälkeen alkoi ihan jäätävä kipu ja supistukset ja kohta perään vuoto. Elämäni hirveintä kipua jatkui 4h putkeen ilman taukoja, hikoilin ja itkin ja yökkäilin ja tuskailin eikä panacodeista enää ollut kyllä merkittävää apua. Ei niitä sen puoleen saanutkaan kuin neljä, ihan niinkuin sillä pärjäisi...... Jos vielä joskus joudun moisen kokemaan, jään suosiolla sairaalaan ja pyydän vaikka morfiinia, niin järkyttävää oli. Ja erotuksena normaaliin synnytykseen, kipu ei hellittänyt kokonaan missään vaiheessa (paitsi lopussa pikkuhiljaa) eikä palkinnoksi saanut pikkuista vaan tyhjyyden sisälle.. :(

Mutta uskon että tästä voi alkaa toipumisen viimeinen osa ja uusi kuumeilu, nyt kun tyhjennys on tapahtunut ja kipu on ohi. Ilmeisesti pari viikkoa pitäisi tämän tiputtelun jatkua? Hoitaja sairaalassa sanoi ihanasti: Ajatellaan vaikka että jouluksi olette jo uudelleen raskaana! :) Positiivisesti on ajateltava vaikkei niin vauhdilla tapahtuisikaan, kuka tietää! :)

Yritystä meillä ei oikeastaan ollut edes vielä takana, vaan jätin kesällä pillerit pois (Yasmin-pillereistä johtuneen kohun ja uutisten takia lähinnä, mutta jatkuva vauvakuume myös mielessä) emmekä sen enempää yrittäneet yhdessä vielä, vaan peitto heilui silloin tällöin ja juteltiin koska alettaisiin tosissaan yrittää. Sepä oli sitten tärpännyt kuitenkin. Toivottavasti seuraava olisi yhtä innokas ja tällä kertaa saataisiin se nykerönenä syliin asti... :)

Lueskelin teidän keskusteluanne ja täällä on hirveästi tuttuja nimiä tuolta Toukomurut -ryhmästä. Jotenkin mukava kun on valmiiksi "tuttuja" porukassa. Mutta lopetan tämän romaanini nyt. Eiköhän tämä suru tästä väisty ja muutu vielä odotukseksi ja jännitykseksi jahka ne ensimmäiset kuukautiset alkaa.
 
Uusille jälleen pahoittelut, halirutistukset. Vaikka täällä porukka nyt plussaa oikein urakalla niin näköjään uusia tulee myös.

Täällä oli ovis oireista päätellen eilen (varmaa ei ole koska päätin olla testaamatta). No sama se sillä miestä ei oo petihommat kiinnostanu pariin päivään. Mikähän helvetti siinä on että alkukierrossa ollaan kyllä jatkuvasti meikäläisen kimpussa mutta tässä puolivälissä kun ois otolliset päivät raskautua niin "ei jaksa". Jaa minä pyörin täälläkärsien kun haluja olis kyllä just nyt! :D hohhoh.. no ihmisiä ne miehetkin on, harmittaa vaan. Lopetettiin myös molemmat tupakointi, jospa siitäkin olis apua =)
 
Voi sinäkin Maikki, pahoittelut! Todellakin toukomuruista on tullut tänne paljon porukkaa valitettavasti.

Melkein kun yksi plussa tulee niin taas tulee yksi uusi joukkoomme valitettavasti.

Pölö Se on kyllä mahtavaa kun välillä tulee sellanen hyvä fiilis, että mies pysyy rinnalla vaikeinakin aikoina. Olen iloinen teidän puolesta! :) Missä muuten olit töissä ulkomailla? Ja kovasti tsemppiä yritykseen!

Meitsin kuukautiset vaan kestää ja kestää. Viikon jo kestänyt ja tuntuu, että lisää vuotaa vaan. :/ Noh pääasia että edes alkoi. :) Monilla on tainnut keskenmenon jälkeiset kuukautiset olla vähän runsaammat tai kivuliaammat muutenkin.

Näin edellis yönä unta, että odotin nelosia ja olin lähdössä synnyttämään ja en ollut yhtään valmistaunut vauvojen tuloon. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Voi Maikkki, eikä, sinäkin toukomuruista, todella surullista.. :( :hug: Mulla spontaani KM oli kanssa todella kivuliasta.. Mutta jälkivuoto ei kestänyt niin kauaa, niinkuin just sitä 2 viikkoa mitä mullekkin sanottiin, että voi kestää, heti kun loputkin oli tullu ulos niin vuoto väheni ihan silmissä!! :) Mutta mulla kesti melkoisen kauan, yli viikon että kaikki se raskausaines tuli ulos..


Ihanaa, plussia, sietäis meille kaikille pärähtää ne oikein komiat plussat pian!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Moikka kaikille!

Olen ihan uutukainen täällä, enkä tiedä onko tämä edes ihan oikea paikka. Synnytin syyskuussa ennenaikaisesti rv22+1 pienen pojan, joka eli 5min. Kova suru ja ikävä on tietenkin, mutta myös kuumeilua uuden tulokkaan suuntaan. Ihan keskenmenosta ei siis ole kysymys, mutta en bongannut oikein sopivampaakaan ryhmää.

Toivottavasti tämä pikavastaus-loota laittaa viestin oikeaan paikkaan :D Olen siis aivan noviisi tällaisen palstailun kanssa...
 
No niin ja mä hyppään kans kunnolla listalle. Värejä en kyllä saa laitettua :(

Kirppu.81, 32v, kkm 08/13, kp1 ja tämä yk1. Ja toiveissa toinen.

Meinas venähtää tää eka kierto pitkäksi. Onneks katkes kuitenkin jo kp38... Toivottavasti nyt jo alkaa sit normalisoituun tilanne :) Mulla on ihan hirvee vauvakuume! Joka puolella on vaan vauvamasuja, pieniä vauvoja, vauvanvaatteita jne. :D Ei oo ikinä ennen ollu tällästä oloo, mut kerta se on ensimmäinenkin ja toivotaan et lääkitys löytyy pian <3
 
Heips! Pitkä viikonloppu takana ja vihdoin kerkesin lukea juttuja. uusia taas tullut, pahoittelut kaikille!

ja plussiaki oli tullu! Onnea!! :hug: (niin kade :ashamed: )

Onneks tässä ollutkin muuta kiirettä ja ystäviä, joten ei ole kerinnyt voivotella omia oloja :) ensi viikolla tulee jos tulee, emme kovinkaan odota menkkoja kylläkään. jotain nippailua ollut ja vähä vetinen olo, mut saapa nähä. toiveet ei oo korkeella. vaikka salaa ehkä vähä onki :) parisen päivää nyt ainaki vielä ku jaksais. tiistaina ois papakokeeseen aika, teen ennen sitä testin jos ei kerranmenkkoja kuulu ja voin mennä sinne. et tietäis vähä sanoa kuinka tarkkaa papaa voi ottaa.
 
Täällä tosiaan nyt oli ja on edelleen sellaset oviskivut, (hyödynnetty!! hehhe) että jos se ei ollu/oo ovis niin sit joku viiraa kehossa. Niin ja tosiaan ei oo ootettu niitä menkkoja km jälkeen joten, who knows. En oo käyttänyt mitää liuskoja siis oviksen bongailuun nyt! Mutta melekosen ahkerasti pupuiltu, niin nyt vasta jännättääkin. :rolleyes: :confused:

millamaria14 ihan uteliaisuuttani, miten toi papakoe sit jos on raskaana, mulle puhuttiin vaan et se otetaan jotenkin 'hellemmin' ja vissiin vähän eri kohdasta? Itellä on siis otettu 2 papaa jo ennen raskautta tai sen yritystä siis.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei ole koskaan ennen ollut tälläiset ovis kivut. Nytkin selkä kipeä ihan kuin menkat kohta alkaisi. Alamahaan vihloo vähän väliä.
Jos ei kohta ala loppumaan, niin pitää varmaan käydä lääkärissä.
Ovis testi kun on jo alkanut haalenemaan kun testasin.
 
Huomenta! :wave:

Onnea uusille plussille :heart: niitä on tänne kyllä nyt kiitettävästi tullu, ja toivotaan että kaikki mennee nyt hyvin =) ...erittäin onnellinen oon kaikkien puolesta jotka plussan on saanu, mutta kyllä oon hiukan kade :ashamed:

Pahoittelut myös uusille tänne joutuneille, toivotaan että tämä plussatuuli jatkuu ja kaikki pääsis odottajien puolelle nopsaan :)

Tuuuli+ Multa on otettu papa kaks kertaa raskaana ollessa, molemmilla hiukan hellemmin ja ei ollu mitään haittaa. Lääkäri vaan sano että raskaus voi antaa väärän tuloksen että ei suositella että otetaan kun on raskaana.. miksihän niitä täytyy sitte ottaa? :snotty:

Täällä on useampi jolla ovis kolkuttelee tai oli jo, piinaavat päivät tiedossa mutta toivotaan että on sen arvoisia..

Oma toimimaton napa: Tuomiopäivä lähenee, oon miettiny että mitenhän sitä reagoi jos annostuksen nostaminen tuottaa kans tuloksen että ei vastetta. Käytiin lauantaina kattoon se leijonasydän ja siinä näytettiin ultraus- kohta... Kyyneleethän ne silmiin nousi :'( onneksi sain hillittyä itteni sen verta että enemmiltä kyyneliltä säästyttiin.. mies sen kyllä huomasi ja se paino pään mun päätä vasten ja puristi kädestä, en tiiä mitä tekisin ilman sitä :heart: Vauvakuume senkun kasvaa, ku ois kristallipallo millä näkis tulevaan että mitä tapahtuu..
 
Kirpsakkaa maanantaita kohtalontoverit!

Täällä menkkoja oottelen edelleen. Siis kaikki ennakkomerkit on ilmassa, mutta mitään ei vaan tapahdu. Ja raskaustesti odotetusti näyttää negaa.

Laitoin viikonloppuna mun gynelle viestiä, että kauanko tässä voi menkkoja odotella ennen kuin tarttee huolestua. Oikeestihan mä vaan oon siis malttamaton enkä jaksais odottaa uuteen kiertoon pääsyä. Kyllähän mä tiedän, että KU:n jälkeinen kierto voi venyä. Jotenkin vaan toivoin, että sama ois toistunut kuin KM:n jälkeen, eli kierto ois palautunut heti normaaliksi.

Plussatuulia teille, joilla se on ajankohtaista!
 
Voi MiNalo... Sinäkin niin paljon läpikäynyt. Kyllä olette varmasti pääsette julkiselle tutkimuksiin, ota ihmeessä yhteyttä sinne, saatte hieman selkoa tilanteeseen ja lisää toivoa. Älä menetä uskoa!

Tsemppiä myös kaikille yhtälailla tilanteesta riippumatta.

Pahoittelut uusille tulijoille keskenmenosta ja tervetuloa, kovasti jaksamista teille.


Sorry piiiitkä tauko... Tuskaiset 2vk takana. Plussasin nimittäin suoraan edellisestä vkm-kierrosta ja nyt puntit tutisten käyn 50 kertaa päivässä vessassa tarkastamassa näkyykö vuotoa. Olin kyllä niin palasina tän kierron alussa, ihmettelen vieläkin miten saattoi tarttua. Toivoa luo nopeammin vahvistunut plussa kuin aiemmissa kerroissa ja perjantaina tositosivarhaisultrassa nähty aikaavastaava raskauspussukka ja hippu. Tukilääkityksenä verenohennuspistokset ja Lugesteron. Tuskaa lisää se vuosi sitten koettu kkm, sen jälkeiset 2 varhaista keskenmenoa ja kesäkuinen kemiallinen... :I Tissejä puristelen jatkuvasti ja huolestun heti jos eivät olekaan "tarpeeksi" kipeät ja kaikki vihlaisut on sitten keskenmenon alkua... Miten tässä pää pysyy kasassa. Soittelin aamulla naispolille varhaisultra-aikaa kun siellä ensikäynnillä hoitoihin ehdittiin käydä, mutta eivät ole vielä palanneet asiaan. Tämä kaikki on tietysti läpikäytävä jos meinaa nyytin saada mutta tuskaista on. Töihinkin olisi palattava joulukuussa ja esikoinen aloittaa päivähoidon, yhyy. Jos tämäkin raskaus päättyy keskenmenoon niin en kyllä tiedä miten siitä nousen. En todellakaan ole siirtymässä odotuspuolelle, olen jo suorastaan taikauskoisvainoharhainen, "jos teen sitä tai tätä niin sitten ainakin menee kesken"...
 
Viimeksi muokattu:
Miminda kova kokemus sullakin takana, tottakai olet tänne tervetullut tuntoja purkamaan ja tietysti myös kuumeilemaan. Onhan täällä ollut muutama muukin jolla raskaus on ollut pidemmällä, tai keskeytys tehty myöhemmillä viikoilla. Ja periaatteessa samaa menetystä tässä kaikki surraan, viikoista välittämättä.

Rosuliinalle tsemppiä, toi on niin helvetin tuskastuttavaa kun ei pääse uuteen kiertoon, on vähän niinkun jumissa ja malttamaton mieli alkaa vähemmästäkin hermostua, toivottavasti se kroppa kohta ymmärtäis että nyt sais pyöräyttää siellä käyntiin sen kiertopäivä ykkösen ;)

Täälläkin mies sitten lopulta kellistettiin makuuhuoneeseen ja meikäläinen loikoili lopulta kintut kohti kattoa että pääsis saalis perille asti. Vaikka eihän sitä tiedä oliko tää vaan joku mun mielikuvitusovis, ja vakkei ois ollukkaan niin oliko ajotus kumminkin myöhässä. Noh, parin viikon päästä selviää.

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon! :heart:
 
Pahoittelut tänne joutuneille :hug: toivotaan että ette kauan täällä ehdi olla;)

Moni onkin saanut nyt lähipäivinä ovisplussan jee! Ei muuta kun jännäilemään!!:) Täällä erittäin tuskalliset jännäilyt käynnissä, kp 28 jo ja dpo7.. pelko siitä että menkat alkaa on suuri. Ainoastaan olo ei vaan ole yhtään sen mukainen vaan tuntuu että olisin raskaana (vauvahöyryilyt kihahtanut pahasti päähän:D). Tuon lauantaisen mahdollisen kiinnittymisen jälkeen on alkanut yöravailut vessassa(joita ei ollu vielä viikko sitten!), lämmöt koko ajan 36,9-37,1, rinnat oudosti kipeät, hiukset rasvoittuu jo tyyliin kun suihkusta pääsee ulos, selässä ajoittain menkkasärkyä, vatsassa vihlaisuja ja kaikista oudointa ja pahinta vauvakuumeilua: linea negra on ilmestynyt hyyyvin haaleana!! En uskoisi tohon linea negraan että voisi näin aikaisin tulla mutta viime plussauksessa se näkyi jo selvästi kun plussasin. Ja nyt yhtäkkiä eilisen aikana ilmestynyt ihan ihan tosi super haalea sellainen! Se oli kadoksissa ton keskenmenon aikana, tarkkailin sitä nimittäin:LOL: Voi kyllä hyvin olla että näissä piinailuissani nään jo ihan omiani, mutta kyllä se musta siinä menee ja mieskin näki "jotain". Tulee kyllä iso pettymys jos menkat alkaa vaikka pahoin pelkään että alkaa. Vielä ainakin muutama päivä pitää kestää ennen kuin aloitan hätähousutestaamisen :p
 

Yhteistyössä