~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Ekaksi onnea plussasta Niwhai :heart:

Ja pahoittelut tänne joutuneille :hug:

ON: Menkat on loppumassa, ja olen aloittanut kunnon kohotuksen, salilla ja juoksemassa käyty, tänäänkin aamusta juoksulenkille lähden tonne ihanaan syys ilmaan :) Saisi painon putoamaan ja olon paremmaksi, jos se plussakin sitten jossaisn vaiheessa tulisi.

Sanna-M kp 7/28-29
 
Kirjoitin hirveen pitkän tekstin ja onnistuin kännykällä sähläyessäni poistamaan kaiken. Faaak it :D kirjoitan sitten lisää kun toivun tästä hermostuksesta.

Tiivistelmä:
-tsempit teille kaikille ja onnenpotkut erityisesti kaikille raskautuneille
-kävin gynellä ja olen ihan hormiinihäiriötä koko nainen: ei estrogeenin tuotantoa ja pcos-epäily
-sain enemmän hormonia kuin vaihdevuosista kärsivä, niillä yritetään saada menkat tulemaan. Sitten uudesta kierrosta clomifenit x 2, ultraa ja verikokeita

Näin täällä, olipa omanapaista :)
 
Tervetuloa ja pahoittelut tänne joutumisesta uusille! :flower:

Kävin eilen työterveyslääkärillä ja otettiin verikokeita, tuloksia pitäisi saada huomenna.. eilen illalla taas ryöpsähti vessareissulla pariin kertaan ihan tuoretta ja kirkasta verta ja nyt tänään taas vuoto on rusehtavaa, välillä vihloo alavatsaa ja eilen illalla oli alaselässä särkyä.. huomenna pitäisi tulla tulokset mutta paniikkipäissäni olin jo eilen valmis lähtemään päivystykseen. Pelkään niin kohtutulehdusta ja etenkin sitä että se hoitamattomana vaikuttaa lapsen saanti mahdollisuuteen.. Ehkä pidän pään kylmänä ja maltan huomiseen että kuulen tulokset. Kivut ei kuitenkaan ole kovia eikä vuotokaan tavallista valkovuotoa runsaampaa vaikka veristä onkin..

Vanillalady Toivottavasti sulla helpotti edes se että kuulit vähän mistä kiikastaa, nyt vaan lääkärin ohjeita noudattamaan että saadan sut taas kuntoon. Miten ihmisen kroppa ja hormoonitoiminta voikin mennä sekasin ja mihin kaikkeen se voikaan vaikuttaa. Mulle just työterveyslääkäri eilen sanoi että keskenmeno ja etenkin lääkkeellisesti hoidettuna sekoittaa hormoonitoiminnan "ihan vituralleen" joillakin pitkäksikin aikaa. Tsemppiä! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heissan naiset!

Tänne on tullut paljon uusia ja kamala huomata, miten myöhäisiä keskenmenojakin on ollut mukana. Isot halit kaikille uusille, mutta lämpimät tervetulotoivotukset!

Plussanneille Onnea! Kukkurukuu, ollakkovai ei..? ja Niwhai Onnea :) Ihana kuulla plussa uutisia!!

Rosuliina pahoittelut kohdun ulkoisesta! Kun mä luin tätä ketjua tässä alusta loppuun, niin tuuletin, kun huomasin, että olit plussannut ja itkuksi meni, kun noin kurjasti kävi :( Mutta onni onnettomuudessa, että munasarja ei revennyt tai jouduttu leikkaamaan.

).( Täällä Kp 37? Mitä tuossa MiNalon päivityksistä olin laskevinani. Tätiä ei kuulu, ei näy. Ei ole menkkaoloa, muttei raskauskaan oloa. ainut olo on ajoittainen huippaus, mutta se on ihan normia noin muutenkin :) Ja virallisestihan mulla on menkat myöhässä vasta 2pv pidemmän kierron mukaan, eli en meinaa hötkyillä. Vaan oottelen ihan rauhassa. Enkä meinaa testailal yhtään mitään, ennenko nää menkat on ainakin 10 pv myöhässä. Eipä tule pettymyksiä.

En tiedä miten suhtautua menkkojen myöhässä oloon. olen ihan varma, että johtuu stressistä. Olen asennoitunut niin, etten ole raskaana ja jos käy niin, että raskaustesti näyttää plussaa, niin ennen ultraa pidän jalat maassa.

Mutta näyttää käyvän niin, kuin ensimmäisessä viestissäni (tai ekassa viidessä) ennustin, eli saan koulupaikan ja sitten plussan...
 
Terveisiä päivystyksestä! Mahakivut yltyi sietämättömäksi ja verta alkoi tulla nii että kohta vaipat tarvii. Pari piikkiä takapuoleen nii hieman helpotti nuo kivut, kokeet otettu ja tuloksia ootellen, samaten gynen tutkimus pitäis pian tehdä. Yhtäkkiä veti sellaset kivut ja krampit päälle että ei voinu kun itkee ja kieriä sängyllä sikiöasennossa. Katsotaan mikä tuomio tulee mutta tälläset poltot/kivut oon kokenu kerran sillon kun lääkkeellinen tyhjennys tehtiin, että kyl toi kohtu ny jostain syystä on kiukkunen meikäläiselle :/ eikai tässä voi kun kärsii ja odottaa. Jos ei muuta nii synnytyspelko tästä ainakin jää päälle.
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä pelkojen kanssa! Varsinkin Niwhai. Ei siinä auta kuin odotella ja toivoa parasta :)

Rosuliina, pahoittelut ulkoisesta, hyvä kun vaikuttaa tilanne rauhoittuvan itsestään. Hurjaa kun ulkomailla jouduit sairaalaan.

Tervetuloa uudet, pahoittelut kovasti teille keskenmenosta.

ON: minulle voi päivittää kp7. Ensikäyntiin nyt kaksi viikkoa. Kävin tänään juttelemassa terapiassa ja jostain syystä kun kerroin uusimmasta km:sta terapeutti rupesi jankkaamaan testaamisestani (?). Kerroin että olen yleensä saanut haamun dpo 9-11 tienoilla. Nyt olin saanut plussan dpo14 ja viikko tästä oli viiva vielä vahvistunut kunnes vuoto alkoi. Tämän kerrottuani terapeutti jäi jotenkin lukkoon siitä miten ei kannattaisi testata liian ajoissa jaadajaada. Mitä väliä jollain testaamisella on enää kun raskaus päättyi jo? Ihan kun olisin niin yksinkertainen etten tajua raskausoireista muutenkin että jotain yritystä siellä on, nyt oli kovat tissikivut, alavatsajomotukset ja etovaa oloa. Tai kun vuoto alkaa niin järkyttävät kivut ja runsas vuoto sekä riekaleet eivät kertoisi että joku siellä yritti taas tarttua? Se plussa testissäkö vaan asian tekee todeksi? Loukkaannuin kyllä tosissani. Ihan kuin tässä nyt ei ole ihan tarpeeksi jo muutenkin kestettävää. Onneksi oli viimeinen kerta tämän terapeutin kanssa. Minulta kun luottamus kerran menee niin sitä ei tahdo saada takaisin. Ihan kuin hänellä olisi ollut joku henkilökohtainen rasituksen aihe minun tekemisistäni mitä jäi jauhamaan. Kumpaahan sitä tuolla on yritetty auttaa...

Nyt testissä näkyy enää hyvin haalea haamu joten eiköhän se negaksi kohtsillään muutu, on siis tyhjentynyt hyvin itsekseen. Hienoa oli huomata että ollaan miehen kanssa kuitenkin yhtä mieltä et yritystä jatketaan vastoinkäymisistä huolimatta. Saatiin hyvin puhuttua pettymyksestä ja purettua yhdessä surua. Toivotaan että osaisivat jotenkin auttaa naispolilla, ei nämä tunnu itsestään oikein onnistuvan... Jotenkin olen sisuuntunut että käydään sitten vaikka kymmenen läpi jos vaan onnistunut siellä odottaa. Kuka sitä nyt sitten on takaamassa että onnistutaan, eipä kukaan.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Keskiviikko 18.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 44/28-37
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 14/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 12/43
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 30/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 8/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 34/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 7/30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 7/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 7/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13____________________KP 23/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 16/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?
Tyntti___22v____KKM 9/13_________________________KP ?/?
bumbis___25v____KKM 7/13________________________KP 4/28-29



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 7/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 7/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 10/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 14/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 22/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 20/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 37/28-35



Mariah33 dpo 0




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Joosukka Ompa mukavaa kuulla sustakin välillä. Eilen just aattelin listaa päivittäessäni et lienetköhän saanut ilouutisia! Toivotaan että näin käy! :) :heart: Hatunnosto sulle jos pystyt odottamaan testaamisen kanssa noinkin pitkään! Itse en pystyisi jos menkat on jo myöhässä! ;)

evaparadise Voiiii, sulla noi vastoinkäymiset vain jatkuu..:( Tsemppiä sinne! Toivottavasti kipujen syy selviää!

alien_1 No ompas ollut kummallinen istunto sulla. Mitä ihmettä se sille terapeutille oikein kuuluu, milloin ja kuinka monesti sinä testaat!? Ja juuri niin kuin sanoit, mitä väliä sillä muka on lopputuleman kannalta. Sama lopputulos eli keskenmeno siinä on kysymyksessä, vaikkei olisi testannut lainkaan. Oot kyllä loukkaantunut ihan syystäkin! Mutta hyvä, että lippu on korkealla kaikesta huolimatta ja yritys teillä jatkuu. Toivon niin teille sitä onnellista, loppuun asti kestävää odotusta. Jaksamista! :heart:

Oma napa Nyt on gynellä käyty..Ja kaikki on hienosti!!!! :) :) :) Oli kyllä melkoinen helpotus kuulla ja nähdä, että kohdussa ja munasarjoissa kaikki oli kunnossa. Tai no, oikeassa munasarjassa (mistä endometriooma poistettiin helmikuussa) oli näkyvissä jokin pieni 1 cm:n kokoinen "juttu"..lääkäri sanoi ettei se näytä kapseloituneelta, joten ei ainakaan tässä vaiheessa vaadi mitään toimenpiteitä. Sitä jäädään siis seuraamaan. Ja molemmissa munasarjoissa oli nähtävissä munarakkuloita. Vasen munasarja oli täysin siisti, samoin kohtu. Lääkäri oli oikein empaattinen ja ihana..kuten muistelinkin parin vuoden takaisen käynnin perusteella. Keskustelltiin paljon tästä meidän 3 vuoden taipaleesta, keskenmenoista ja yrittämisen vaikeudesta. Hän vain kehoitti minua yrittämään olla stressaamati ja uskoi váhvasti siihen, että kyllä se raskaus vielä saa alkunsa. Etenkin tuo jotenkin huojensi mun mieltä ihan hirveästi..loi itsellekin uutta uskoa siihen, että me joskus vielä onnistutaan. Ja uskon myös, että nyt stressikin helpottaa, kun ei tarvitse miettiö et onko mussa jotain vialla vaiko ei. On ihan uudesti syntynyt fiilis, kun on aloittanut napsimaan sitä foolihappoa ja sun muita. Pitkästä aikaa on seesteinen olo. :) Jospa tämä joku päivä palkittaisiin maailman ihanimmalla, rakkaimmalla ja toivotuimmalla pikku nyytillä! :heart:

Niin ja siitä käynnin hinnastahan mun piti vielä puhua..Eli yllätyin erittäin positiivisesti, kun lääkäri ei ottanutkaan maksua muuta kuin pelkästä vastaanottokäynnistä. Se oli 90e eli Kela-korvauksen jälkeen maksettavaa jäi 85.55e. Vaikka siis teki perusteellisen ultrauksen, ei perinyt siitä mitään! Papa-koe olisi maksanut n. 50 euroa, mutta se jätettiin vielä ottamatta kun edellinen otettu 2011. Lääkäri sanoi, että ens vuonna olisi hyvä sekin sitten ottaa. :)
 
Mulle vois päivittää tänään dpo0 ja laittaa piinailemaan... ;) Eilen oli kaks viivaa, tosin tämä toinen haaleampana kuin toinen, mutta äsken kun testasin niin ei ollut enää toisesta viivasta tietoakaan, joten laitetaan se eilinen ovispluspäiväksi. :) Tuntemukset on ollut ainakin sen mukaiset että ovulaatio on nyt! :)

Nyt saakin sit taas alkaa jännäillä! :D

++++++++++++ :whistle: kaikille!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin
Itkee pillitän ja katson Elämä lapselle konserttia.. Miten jotain voi haluta niin kovin? Miten jotain voi pelätä niin paljon? Miten jotain voi surra niin loputtomasti? Milloinhan olis vuoro ilon kyyneleiden ja onnen.. Vois unohtaa surun, katkeruuden, vihan, ja pelon?

Ihanaa että tänne plussiakin tulee! Luo toivoa itsellekkin että joskus se on meillekkin tarkoitettu.. Vielä kun niin suuri onni potkaisisi, että se kestäisi 9kk:den ajan, ja sen jälkeen saisi nauttia täysin rinnoin elämästä.. Vaan eihän se niin ole. Sen jälkeen on uudet pelot ja surut..
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Yhteisesti pahoittelut kaikille vastoinkäymisiä kohdanneille ja onnittelut hyviä uutisia saaneille :) Joka päivä käyn monta kertaa täällä lukemassa, ei vain ole oikein ehtinyt kommentoimaan..

Mä kävin niissä kilpparikokeissa ja näyttäis, että tulee vajaatoimintadiagnoosi tänne. Tsh oli 2.42 ja tv4 10.29. Maanantaina meen käymään vielä vastaanotolla kuulemassa tuomion, mutta mitä olen googletellut ja tuttuja konsultoinut niin siltä näyttäis.. Tietty mietityttää, että oisko se km jäänyt väliin, jos olis jo ollut lääkitys käytössä..vaan tiedä näistä.

Toinen juttu on sitte nää "menkat"..huoh. Kierto oli tosiaan nyt viimeks sen 23pv ja oli oikeastaan van 1 kunnollinen vuotopäivä ja sitte muut päivät vuorotellen kirkasta verta ja välillä taas ruskeeta tuhrua ja välillä ei mitään. Nyt kestänyt 7 päivää jo. Tuntuu olevan kyllä yleisiä kaikenmaailman vuotohäiriöt km:n jälkeen (niinku täälläkin huomannut), mutta on kyllä niiiin turhauttavaa!
 
Huomenna pitäis hoitaa enkelin hautaus asiat.. pyysin miestä selvittämään ne, tuntuu etten itse siihen kykene.

Pahoittelut vastoinkäymisten johdosta niiden kohdanneille! Elämä tuntuu olevan niin kovin epäreilua monille...

En tiedä, uskallanko kuitenkaan yrittää toista lasta, ainakaan vielä. Ajatus toisesta tuntu päivän selvältä, mutta nyt on ajatus raskaus ajasta alkanut ahdistaa... mietin jo ehkäisy vaihtoehtoja. Miten voikaan olla näin hankalaa... :(
 
Tyhmä tyhmä tyhmä tyhmä.. Hätähousu...

Jotain siihen piirtyi, ja selvästihän tuo näkyy livenä, mutta kun kännykällä ei meinaa saada vangittua kuvaan.. :/
Miks sitä piti mennä testaamaan? Taas sitä viivojen kyttäystä, ja kun ei vahvistu, niin ei.. Mitään hiphei huutoja tuo viiva ei saa aikaiseksi.. :stick:
 
tyntti Vaikka kroppa selviäisi menetyksestä kuinka nopeesti, niin mieli laahaa perässä ja paljon. Maaliviivalle ei ole toivoakaan päästä saamaan iakaan mielen ja kropan kanssa :/ ja ajatukset yrittämisestä saattaa heittää puolen minuutin välein, sen suhteen että haluaako enää yrittää. Ajan kanssa se sitten tasoittuu. :hug:

Minnah88 Käsitinkö oikein, että tää on toinen testi muutaman päivän välillä, eikä viiva oo vahvistunut? Hailakan viivan näin itsekkin, kun vähän näyttöä käänsi. Mä pidän peukkuja :)

).( Mä en oo yhtään sinut sen kanssa, että oon erittäin todennäköisesti raskaana. Ja tämä on se syy, miksi en vielä suostu edes testaamaan. Mulla ei oo ollenkaan raskaana oleva olo. Mä en edes käsitä miten pessimistinen sitä voi olla sen suhteen, että raskaus ois alkanut ja kaikki menisi hyvin. On vaan sellainen olo, että jos nyt testaan liian aikaisin, niin sieltä tulee kohta sitten isku vasten kasvoja..
 
Fujin erittäin todennäköisesti olenkin, mutta en halua kirota katrkerasti, kun se näyttää plussaa vaan olla enempi onnellinen..joten yritän nyt sopeutua ajatukseen. Sillä mua inhottaa suunnattomasti se, että mua vaan stressaa keskenmenon pelko ja tuntuu, että mä keksin kaikkea mahdollista negatiivista siitä, jos olen raskaana. Jotta jos huonosti käy, niin voin olla vaan "huh, onneks" enkä palasina.

Mutta kuitenkin...sitten mietin, että löytyyköhän tallinasta jotain kivoja vauvan tavaroita, joita suomesta ei, kun sellainen reissukin on tiedossa tai kivoja mammavaatteita..tai :D

Mutta kun tää ei vielä ole konkreettista niin en voi hulehtia siitä, että jos kaikki ei mene ok. Ihana tää ihmisen psyyke..
 
Joosukka ensimmäinen testi tämä on. Viime viikolla?! testasin haamun, eli todennäköisen oviksen kun juili ja nippaili.. Mikä lie päähänpisto tuo testaaminen olikaan tänä aamuna, kun niin vannotin etten testaa ennenkuin kierto on niiiin pitkällä ettei ole muuta mahdollisuutta kuin plussata, mut hätäpöksy niin ei malta..
Mut huomenna en aio testata, vasta sunnuntaina tai maanantaina ellei vuoto ala ennen sitä... Joopa joo xD
 
Minnah88 mulla on ainakin todistettavasti RT reagoinnut ovikseen. Tosin kyseessä oli RFSU:n testi. Voisin kettuillakseni testata sillä, sitten kun koen olevani henkisesti siinä kunnossa, että uskallaan pissiä minkään näköiseen tikkuun.. :/ antaa varmaan negan :D ko on niin luotettava :D
 
Täällä ollaan edelleen keskussairaalassa, päivystyksestä siirrettiin naistentautipolille. Tääl mä kiroon elämääni ja näitä helvetin kipuja ja mysteerivuotoja joihin toistaseks ei oo löytynyt syytä. Eikö se keskenmeno ollu tarpeeks?! Eikö sen jälkeen olis vaan saanu alottaa uuden yrityksen? Mä voisin periaatteessa olla jo raskaana mutta kivut ja vuotelut miten sattuu puhuu kyl sen puolesta että kroppa on aivan sekaisin eikö todellakaan valmis/kykenevä raskauteen. Kirves on syvällä kaivossa. Toivon vaan että mut saatais nyt kuntoon, tää on niin turhauttavaa, mun piti olla nuori ja terve... :(
 
Viimeksi muokattu:
Voimia evaparadise!!

Täällä hcg laskenut 160:een. Seuraava kontrolli maanantaina. Nyt tosiaan odoteltava tämän vuodon loppumisen jälkeen yhdet menkat ja sit saa yrittää taas. Ellei sit tuu mitään tulehduksia tms.

Täällä mies ei oikein ymmärtänyt kun sain eilen itkukohtauksen. Vaikka itselläkin on positiivinen fiilis tulevaisuuden suhteen, niin kyllä tää oli paha takaisku.
 
Huhhuh kotona ollaan! Muutamia uutisia tuli tutkimusten jälkeen.. kohdussa yksi myooma jolle ei tällä hetkellä tarvitse tehdä mitään. Sitten sen yhtäkkisen kamalan vatsakramppailut syy: oikeassa munasarjassa ollut kysta joka räjähtänyt, aiheuttanut akuutin kivun ja verenvuodon, verta vuotanut myös vatsaonteloon mikä aiheuttaa lisää kipua. Mutta sain myös iloisia uutisia, munarakkuloita näkyy ja kohdun limakalvo yhtä pientä myoomaa lukuunottamatta siisti. JAJAJAJAJA vasemmalla munasarjassa iso pian irtoamassa oleva munarakkula eli lääkärin mukaan petihommiin sopiva aika on käsillä. Kroppa toimii siis vauvantekokoneena normaalisti lääkärin mielestä, se oli huojentavaa. Nyt lepoa ja tarvittaessa kipulääkettä ja mikäli kivut sallii niin pitänee houkutella mies pitkästä aikaa lakanoiden väliin ;)

Kiitos tsempeistä, nyt mieli parempi kun kaikki selvisi ja vuotokin tyrehdytettiin lääkkeillä. Tästä ei voi nousta kun ylöspäin, eli sinnepäin mennään pikkuhiljaa. Vastoinkäymisten kanssa voittoon, niin sen vaan täytyy mennä! :wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä