@Shalley juu ja jos niitä tissejä tarpeeksi monta päivää ennen menkkojen alkua puristelee ja painelee, ne jopa alkavat oikeesti aristaa
@mira.flower mullahan ei ole yhdessäkään kkm vuotoa ole ollut, kun keskenmeno on todettu. Ensimmäisellä kerralla halusin luottaa siihen, että ei kerta vuoda mitään, niin kaikki on hyvin. Olinkin alitajuntaisista epäilyistäni huolimatta yllättynyt, että keskenmeno voi tapahtua ilman elokuvamaista verentuloa yhtäkkiä litratolkulla.. Kaikissa kkm mulla sikiö on kuollut 1-3 vk aikasemmin kohtuun.
Mutta kahdessa ekassa oireet loppuivat kuin seinään näin käydessä. Ekassa rv 11. Mutta oletin sen silloin johtuvan siitä, että viikkoja oli jo tuo 11 ja sillon sanotaan, että toisilla alkaa helpottaa.
Toisella kerralla vk 9 ja tällöin osasin alkaa tätä heti epäillä. Nyt viimeisessä oli tosiaan ehtinyt kulua vauvan kuolemasta vasta muutama päivä-max. 1vk, niin en ollut tätä huomannut..
Mutta siis tarkoitukseni ei ole pelotella mä uskoisin sulla kaiken olevan edelleen kunnossa, koska oireet kuitenkin jatkuu vaikkakin vaihtelevana.
Mulla ei enää ollu mitään oireta, ne loppui tosiaan ihan yhtäkkiä.
Ja pelottavaa aikaa tämä alku on, dopleria suosittelen kans. Ite oon saanu kuulumaan rv9 lähtien sillä. Riippuen missä istukka sijaitsee.. ja neuvolassa kuuntelevat yleensä joku 12vk eteenpäin vasta..
Mutta on se oma pieni käärö kaiken sen panikoinnin arvoista