@Karvakorvat me saatiin yhtä kätilöä lukuunottamatta hyvää ja myötätuntoista vastaanottoa.
Toki muuten homma ei ihan mennyt putkeen kaikilta osin..
Tää yks kätilö oli vähän törppö. Menin siis omasta neuvolasta lähetteellä heti tayssiin synnytyspäivystykseen.
Ja hän ensin katsoi lapusta,että mut oli lähetetty sinne kuumeen takia. Ja sitä siinä ihmetteli.
Ja jouduin sitten korjaamaan,että keskenmenon vuoksi. No hän sitä alkoi epäilemään, katsoi isoa mahaani ja tokaisi että jos ei mitään oireita ole,niin tuskin se sitä on,että olis sen huomannut.
No sanoin, että lääkäri ei saanut sydänääniä kuulumaan ja siksi olen täällä.
Pääsin sitten lääkärille joka totesi saman, ettei sydänääniä enää kuulu.
Ja käski lähettää mut kotiin. Sain sen esilääkityksen minkä kaikki kkm saaneet saa ja mut lähetettiin kotiin!!! Kysyin heti, että oikeestiko kotiin ja vasta ylihuomenna takaisin osastolle..
Näin kuulemma toimitaan aina, eikä poikkeuksia tehdä.
No siitä kuuden tunnin päästä olin takaisin siellä ambulanssilla, kun vuosin niin paljon verta, ettei mikään enää auttanut kotona ja sikiö lähti itsestään syntymään..
Mutta olen parilta kaverilta kuullut, jotka ovat saaneet km rv 6-8 että kohtelu on aika tylyä ja vähättelevää vaikka mielestäni se on ihan sama missä vaiheessa sen kokee, kivut voi olla pienistä viikoista huolimatta tosi kovat.
Itsellänikin ensimmäisessä kkm kivut oli rv 12 kovemmat, kun mitä nyt rv 19.
@Marjusk kyllä tää vauva projekti välillä tarvii vähän mielikuvitusta tuolla makuuhuoneen puolella.
Tuosta tuli mieleeni, että meillä on viimeiset 12 vuotta tehty vauvoja
toki niitä on tullutkin muutama tänä aikana, mutta siis esikoinen täyttää juuri 10 ja häntä aikanaan tehtiin pari vuotta.
@tylleröinen_21 mikä siellä on tilanne?