mullakin tää kierto ollut aika välinpitämätön. Toki hyödynnettiin oletettu ovis. Mutta en jaksanut alkaa tikuttaan ja sattumoisin vaan huomasin yks päivä, että voisi olla ovis oireita.
Ja joo olen mä niitä aamulämpöjä mitannu, mutta se menee tossa omalla painollaan ja päivän aikana oon taas vallan unohtanu nekin.
Oon nyt kyllä uppoutunut niin muihin juttuihin.
Kunnes nyt yks päivä tajusin, että ollaan jo yli kp20.
Mukavaa välillä tämmönen kierto missä ajatukset on onnistunut samaan muualle, kun vaan jatkuvaan yrittämiseen.
Nyt vasta eilen ja tänään oon vähän alkanut jännäämään, että mitenköhän käy.
Tänään tosiaan taitaa olla kp 25, viime kierto oli 26pv eli sunnuntaille-maanantaille flo ennustaa menkkoja. Itse oletan, että maanantaina alkais, viimeistään tiistaina
Aamulämmöt edelleen korkealla 36.6-36.8. Näistä tosiaan huono vielä sanoa mitään, kun on eka kierto kun mittailen.
Ja nytkun ei niin kauheesti oo ehtiny pohtiin mitään mahdollisia oireita, niin niitä ei myöskään ole. Ainoastaan väsymystä, jota on aina ennen menkkojakin. Mutta nyt ei ole myöskään tullut runsasta valkovuotoa niinkuin yleensä kierron loppuvaiheessa mulla tulee.
Eli näissä tunnelmissa mä nyt piinailen viikonlopun, onneksi on viikonlopuksi tiedossa reissu lasten kanssa hyvän ystäväni luo, niin saa ajatukset edelleen suunnattua muihin juttuihin
Alkuviikolla sitten testiä, jos viikonloppuna ei täti kurvaa kylään..
Mukavaa viikonloppua teille
Ja
@Salty lle paljon tsemppiä tulevaan, todella kurjaa jos taas meni kesken