Varovaiset onnittelut
@kookospieni Mun mielestä näytti, että tämän päiväisessä väriä oli siellä ylhäällä, mutta alhaalla ei. Eilisessä väri oli tasaisempi, mutta todella haalea. Varmaan kännykkä ja aijaa vei värit? Eiköhän se vahvistu. Minä luin jostain englanninkielisestä jutusta, että kolmen päivän välein hormonin määrä tuplaantuisi, joten ei peräkkäisinä päivinä juurikaan taida eroa nähdä. Viikonloppuna uutta testiä, sanoisin minäkin
Voihan harmi,
@Bea.S ! Oli niin lupaavia oireita. Ehkä se vielä plussaksi muuttuu. Kuinka varma oot oviksen ajankohdasta? Entä oliko se herkkä testi?
Ja sitten
@hill4 ja samalla omanapa, sun tilannehan kuulostaa hyvältä. Mitä hormonia olet syönyt? Mä kävin eilen (kp2) gynellä, ja huomenna käyn verikokeessa, missä tutkitaan fsh-taso. Kysyin, että voiko tuo arvo muuttua eri kierroissa, mutta kuulemma se on aina sama. Mulla lähetteessä lukee, että tuo pitää ottaa kierron 3.-5. päivä. Jos tuo arvo on ok, voidaan jatkella vuoden loppuun asti yrittämistä, ja sitten tutkitaan enemmän.
Mulla limakalvon paksuus oli (vain) 3 mm, mutta kuukautisethan oli jo alkaneet ja sanoi, että normaali se olisi. Ultratessa kaikki näytti normaalilta. Kolme pientä myoomaa oli, mutta sanoi, että eivät vaikuta raskautumiseen. Suurin niistä oli 16 mm. Pikkusen meinaa jännittää tuon verikokeen tulos, tietenkin.
Ultrakuvat saan vielä kotiin, ilmeisesti postitse.