Ja taas viestiä, mutta tämän jälkeen valmistautumaan yöunille
@Tiha Voimia!
Täällä jo vastailtiinkin kysymyksiisi. Mulla meni kesken 6+ viikolla, mutta alkoi vuotaa vasta 4 viikkoa/kuukautta myöhemmin. Sain paljon lappuja, mutta nyt oon jo jemmannut ne jonnekin. Mutta pääpiirteissään muistan kyllä kaiken.
Ensimmäinen gyne sanoi, että saa yrittää heti odottelematta menkkoja, mutta niin kauan kuin km-vuoto kestää ei saanut olla yhdynnässä. Km-vuoto kesti mulla reilun kaksi viikkoa, niin siinähän se ovis taisi mennä. Kehotettiin myös tekemään 3 viikkoa tuosta keskenmenovuodon alusta kotiraskaustesti. Menkat tuli 29 päivän "kierrolla", kun mun normaalikierto on 25 pv.
Muistelisin muuten, että lapuissani mainittiin että ne ohjeet pätee alle 8 viikkoa kestäneisiin raskauksiin. Olisiko ero ollut sitten tyhjennyksen hoitamisessa vai jälkiseurannassa vai missä? Laput sain siis Hesasta, km:n hoito vaihtelee eri paikoissa. Ristiriitaisia ohjeita sain minäkin
@kalabaliikki Onnea vielä raskautumisesta ja onnea myös jatkoon! Poistin sinut listalta, kuten toivoit. Olen itsekin välillä hieman vainoharhainen, ja välillä muistutan itseäni, etten niin tarkkaan kerro asioitani. Onneksi satun asumaan Helsingissä, niin ehkä mun tunnistaminen on vaikeampaa. Ja meidän vauvahaaveista tietää vain aika lailla läheisimmät ihmiset vain.
@hill4 Sori, olisi ollut kova homma etsiä tietoja. En tiedä kuinka kauaksi olisi pitänyt klikkailla. Mutta kiva, että laitoit itse tiedot. Varmaan tulit siitä ajatelleeksi, kuinka kauan km:sta on.
Mä oon lähinnä yrittänyt unohtaa kaikki päivämäärät, mutta se ei tule onnistumaan. Sitä en onneksi tarkkaan tiedä kuinka pitkällä raskaus olisi, jos olisi jatkunut.. ja sitä en rupea kyllä mistään laskemaankaan.
Vielä lopuksi omaanapaa, vaikka tuo kello on jo ihan liian paljon. Kamalan pitkäksi venähti taas tämäkin viesti.
Täällä on ovisaika meneillään. Sain eilen ne melkein tasavahvat ja ihmettelin sitä hieman. Tänä aamuna tein tämän päivän testit ja nyt se testiviiva olikin vahvempi kuin kontrolliviiva. Ja nyt alkuillasta olin tuntevani jotain kipua vasemmalla puolella. Yleensä en ole kipuja huomannut ja ennen yrityksiähän en ole edes hoksannut kiinnittää niihin huomiota.
Eikös vaikuttaisi siltä, että ovis oli nyt illalla? eka tallettelu onkin "hoidettu", ehkä vielä toinen huomenna...