**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Menkat alkoivat eilen!! Olen niin onnellinen. Kiertokin oli sen normaalin 29 pöivää, jota se oli ennen keskenmenoakin. Tänään eletään siis kp 2. Tästä se yritys nyt sitten varsinaisesti alkaa.

Eli Rosuliina kp2
 
Maanantai 13.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 5/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 16/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 25/27-30
miss_piggy__31v___KKM _2/13_____________________KP 11/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 10/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 18/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 44/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 29/25-31
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 17/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 3/30
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 28/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 28/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 22/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 7/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 11/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 13/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 18/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 16/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 3/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 11/25-26

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 14
kukkurukuu dpo 14


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Minä täällä pitkästä aikaa. Olen yrittänyt pitää vauva ajatykset muualla hetken aikaa. Kovasti kyllä yritystä on ollut oviksen aikaan. Tänään iski kauhea masis kun tajusin että on äitienpäivä ja oma äiti on kuollut ja itse en ole vielä äiti :( oltiin virlä illalla yhdesqsä tapahtumaasa jossa oli lavalla oiken tyrkkypaikalka nainen raskausmahansa kanssa. Itkuhan siinä itsellä pääsi.

Täällä puhuttiin siitä kuinka ärayttää muiden puheet vauvoista ja kun vauvamahoja on kaikkialla! Voin yhtyä siihen. Mä oon jotenki ollu niin loppu, että siksikin tahdoin ajatella välillä jotain muuta enkä edes täällä käynyt. Mies on ollut auvan ihana ja jotenkin tosi huolehtivainen viime viikkoina. Jaksanut nousta tekemään aamupalaa, ja jos itse olen aamuvuorossa ja mies iltavuorossa on hän tehnyt ruan valmiiksi minullekkin :) ja kiittänyt olen monellakin tavalla :)

Nyt olis vielä vajaa pari viikkoa niin saisi tehdä TAAS testin... jos ei pahat päivät ala.
 
Rosuliina onnea tädin visiitistä.

Voiko keskenmenovuoto kestää vain pari päivää? Mullavaikuttais vuoto loppuneen. Eilen verta kyllä valui niin paljon, että tuskin sinne enempää sitä mahtuukaan. Olisikin näin helppo juttu. Pitääkö varmuudeksi soittaa lääkäriin?
 
Uusille tervetuloa, ja pahoittelut, että olette tälle palstalle joutuneet.

Rosuliinalle onnea punaisesta vieraasta -sitä samaa täällä odotellaan:D

Luulen, että mulla oli torstaina joku ihmekauhuovulaatio -aivan järkky alavatsakipu, oli pakko ottaa särkylääkettä ja heittäytyä pitkäkseen. Oltiin mökillä, eikä ollut testejä mukana, mutta eilen iltapäivällä testiin vielä tuli aika vahva viiva. Toivottavasti o-vieras tulee myös uudessa kierrossa, jolloin sitä voisi jo hyödyntää. Kiusaus oli jo nytkin, mutta kun lääkäri käski odottaa yhdet menkat, ja jos en niin tekisi ja olisi tullut tärppi ja sitten tapahtuisi jotain, niin mulla ei ehkä pää kestäis. Jos, jos, jos..kyllä tää elämä on yhtä spekulointia ja odottelua nykyään.

katrinainen, varmaan vuodon kesto on yksilöllistä, mutta jos askarruttaa, niin soita ja kysy ihmeessä. Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys kkm:n jälkeen ja vuoto kesti n. vkon, mutta aika maltillista vuotelua oli mulla.
 
Tuhruttelua kesti kaksi päivää. Huomiselle sain ultran. Vasemmalla puolella tuntuu viiltävää kipuilua. Mietin että voiko kysta aiheuttaa vuotoa?
Kiitos kaikille stemppauksesta! Mieli maassa menty koko viikonloppu ja pelolla veskissä käyty. Toisaalta erittäin voimakkaat raskausoireet kertoisi että raskaus jatkuu (jatkuvaa väsymystä ja etovaa oloa+oksentelua)
Mutta tietty voihan olla että sikiön kehitys pysähtynyt, mutta istukka jatkaa vielä kasvamistaan ja pitää HCG:tä yllä?
 
miss_piggy
Mulla on jotain ihme närästystä ollu nyt eilis-illasta asti, yöllä en oikein saanu nukuttua ja mitään en oo pahemmin pystyny syömään, töihin pitäis vielä mennä muutamaks tunniks... Siis maha ei oo kipeä silleen että olis mikään noro tulossa, mutta tuossa rintalastan alapuolella välillä kuplii ja möyryää ja närästää ihan kunnolla. En tiä johtuuko sitte siitä ku tuli nyt vkloppuna syötyä täytekakkua ja muuta, ja ku oon kuitenki sille vhh-dieetillä ollu niin olikohan sitte mun mahalle vähän liian kova koitos.
 
Täälläkin vatsaa vääntää, alkoi eilen ja tänään jatkunut voimakkaana. Pari rennietä auttoi hetken mutta nyt taas etoo roimasti. Ei kovin normaalia minulle... Aiemmat raskaudet ennen keskenmenoa oli yhtä yökötystä, ekassa hyvin menneessä ei ollut pahoinvointia. Heikkoa hailuraa tulee r-testiin, mutta en saa oikein kuvaan ja pelkään että Pregnyl vielä kummittelee testissä vaikka ei periaatteessa enää pitäisi (tänä iltana 10 pv täynnä minkä Pregnyl 5000:n pitäisi näkyä). Huomenaamulla uutta testiä, hui. Tänään dpo 9, heräsin jo klo 4.50 eikä uni enää tullut, testasin jo aamuviideltä :D Nm. normaalisti maailman aamu-unisin
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
mamuska7 Mulle kävi niin, että istukka jatko toimintaa ja vaava kuoli. Oksensin viellä tyhjennyspäivänäkin. En halua pelotella... Huomenna sulla on onneks ultra, niin saat tietää heti! Tsemppiä sinne ja toivotaan, että oli jotain ihan muuta! :hug:
Eleonoora86 Mullakin otti äitienpäivä NIIIIIN koville! En yhtään tajunnu kuinka pahasti se voikin ottaa... Sit mua rupes ärsyttään kaikkien tilapäivitykset fasessakin "mikä äitienpäivä tää tämmönen on, kun saa ite keittää omat kahvit". Teki mieli kirjottaa jokaiseen, että "sä voit sentään juhlia sellasta!!!!" Ja jotain ilkeetä perään... No mut selvisin loukkaamatta ketään. Ehkä ens vuonna on mun vuoro....?

Omaa napaa: Menkkojen piti alkaa tänään... Ei näy, ei kuulu, ei oireile... Testit negoja... Mietin, että voiskohan tupakkalakko vaikuttaa? Voiko se siirtää menkkojen alkua? Tietääkö kukaan? Ovisplussa on kuitenkin bongattu 16päivää sitten...???
 
Mamuska7 minulla oli juuri tuollaista tuhruttelya kahdessa onnistuneesta raskaudessa. Tässä joka meni kesken tuli vaaleanpunaista vuotoa ja verta viiruina ja kiihtyi vuorokaudessa oikeaksi veritulvaksi. Kaikki sinulla varmasti hyvin!
 
Ei plussaa ovistestissä, mutta tuloillaan on! Normaalit keskikierron oireet pukkaa siis päälle ja ihan tärppifiilis jatkuvasti. Plus että panettaa niin paljon, että mulla on pakko olla ovis tuloillaan :LOL:

En malta odottaa! Enää alle kolme viikkoa niin pääsee testailemaan, whoo!
 
Tiistai 14.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 6/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 17/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 26/27-30
miss_piggy__31v___KKM _2/13_____________________KP 12/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 11/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 19/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 45/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 1/30
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 18/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 4/30
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?
Minnah88____KU 2/13, KEM 5/13____________________KP 1/28-30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 1/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 29/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 23/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 8/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 12/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 14/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 19/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 17/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 4/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 12/25-26

***PIINAILIJAT*** :popcorn:




TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Taru81
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
mamuska Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että saisit hyviä uutisia ultrasta huomenna! :) Ja aivan varmasti saatkin! Tuo tuhruilu ei todellakaan kuulosta mitenkään huolestuttavalta. Tsemppiä ultraan! Ja tulehan kertomaan sitten meillekin mitä siellä näkyi! :heart:

alien_1 Jännittävä tilanne sulla siellä päällä! Toivotaan, että se plussa sieltä tulla pärähtää! :)

Fujin Oireet sulla ainakin viittaa vahvasti ovikseen! ;) :D Talletteluintoa sinne! Ja sitten jaksamista piinailuun! :p

).( Mulla on taasen vähän masis fiilikset..Raskaustesti haamuili tässä kierrossa(kin) dpo 8-10 ja sen jälkeen häipyi pois. :( Tätioireita ollut jo ilmassa ja huomennahan se paukaisee paikalle kipuineen kaikkineen! :mad: Minä alan olla jo niiiiiin täynnä näitä kaiken maailman hipaisuja ja kiinnittymisyrityksiä ja kemiallisia! MINÄ HALUAN VAUVAN! :'( :headwall:
 
Heips,

Mulla on alkanut kutiamaan ulkosynnyttimet. Kutina alkoi eilen, mutta se on edelleen siedettävää. Minulla on ollut hiiva joskus vuosia vuosia sitten. Hiivatulehdus tuli siis ensimmäisenä mieleen. Ostin tänään apteekista sen suun kautta otettavan tabletin, katsotaan auttaako se.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?


En voi olla ajattelematta, etteikö tällä olisi jotain tekemistä km:n kanssa. Siis, että tämä on seurausta siitä. Toivottavasti menee nopeasti ohi, ettei vaikuta tämän kuun yrittämiseen. Ovulaation metsästys alkaa nimittäin ensi viikolla!
 
Miut voisi päiviittää listoille, kun nyt ensimmäinen vuotopäivä KU:n jälkeen. Tänään siis kp1. Vielä apteekin omassa viiva, kun dpo11, mutta ei auta ei. Näin vaihtui piinapäivät tädin tuloon. Eikun uutta kiertoa kohti.

Minnah88____KU 2/13, KEM 5/13_____________________KP 1/28-30, ja ensimmäinen olis yrityksessään
 
Viimeksi muokattu:
Rosuliina: Hiiva on alkuraskaudes melkein enemmän sääntö kuin poikkeus. Limakalvot on kovilla myöskin niistä raskaushormoneista. Joten, harmi että tässä vaiheessa se sitten sinulle tuli :( Kehosi on joutunut koville, joten voi olla että se nyt sen vuoksi tuli. Ulkosynnyttimiin se canesten voide on oikein loistava :) Itselläkin noita tabletteja on ollut, mutta jotenkin kuvittelen et se tehoaa paremmin sisälle :D Mut se on mun omaa mielikuvaa..


ON: Voi sanonko mikä!! Minalo ei oo paljoa kuvia tullu laitettua, koska niiin selkeetä negaa! Mä oon niin turhautunu!! En oo koskaan hurahtanu näin toivottomasti testaileen! Aamulla, päivällä ja pitäähän sitä vielä iltapisustakin kokeilla!! nyt on dpo jotain 11-13 joten kai täs on vaan menkkoja alettava oottelemaan!!! Tänään pyyhiettäes tulikin minimaalinen juurisilmin havaittavis jotain vaaleenpunasta.. Joten.. Tätiä ootelles! Ensimmäisen kerran tässä kuumeillessa, nega on tuntunu niin pahalta!! Tekis mieli huutaa koko maailmalle HV! No jos jotain positiivista!! Niin nyt on ensimmäinen kerta ennen menkkoja kun vatutus on tajuttoman suuri ja leuka kukkii kauniisti!! Joten, nyt luultavasti voi kuvitella, että hormonit normalisoituu!! Onkin ollut tähän asti menkkojen aikana niin iloinen ja seesteinen että olihan se outoa!!!
 
Minnah88 Samoissa mennään! Eli tänään kp 1. Tsemppiä meille kummallekin seuraavaan kiertoon!

Pölö- Mä niiiiiin tiedän ton tunteen! Mulla toi testailu on vähän rauhoittaunut näiden kolmen keskenmenneen raskauden myötä. Sitä kun tuntee kroppansa ja tietää, että milloin sen selvemmän viivan pitäisi jo näkyä..Niin tiedän heti kun haamulaiset ei vahvistukaan et ei tuu mitään. Ja sit osaan lopettaa testailut ja keskittyä odottelemaan tädin tuloa. Niin valitettavaa kuin se onkin!
 

Yhteistyössä