Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

).( taisinpa tippua korkealta tällä kertaa. Tämän aamuinen testi haaleampi kuin eilinen :'( eli taitaapa kemiallinen olla kyseessä, menkkojenhan kuuluisi alkaa vasta huomenna. Kyllä mä sanon ettei tätä ihan oikeasti jaksa, ja jos ja kun tämä lähtee vuotamaan siihen jää meidän kolmannen yritys. Mun pää ei oikeasti vaan kestä. Juoksen vessassa koko ajan katsomassa vuodanko, eilen en uskaltanut kahvakuulassa tehdä mitään liikkeitä, kun pelkäsin niin paljon. Tiedän, joo, että hcg tuplaantuu joka toinen päivä eli ei saisi testata joka aamu, mutta silti, ei pitäisi noin haaleaa tulla ja aamupissasta.
 
Keskiviikko 11.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Sussu -72..39v...KM 3/12...................................... ....KP 2/24-27
heidukka..26v....KM 3/12...................................... .....KP 4/28
Sachie..20v.......KKM 3/12...................................... ...KP 17/32
miuku9..21v......TM 2/12...................................... .....KP 23/26-28
kodehu..28v......KM 4/11, 8/11...................................KP 27/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 30/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.................KP 36/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 43/28-30

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 5/28-30
Suerte..34 v......KKM 3/12...................................... ..KP 8/29
MiNalo..27v.......KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 9/32
Quu..35v...........KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12.........KP 11/28-32
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 22/27
tiiru..................KM 11/11...................................... ..KP 31/?
meadow............KM 10/11...................................... .KP 40/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 53/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ..KP ?
cannes..34v.......KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Zoobles..............TM 1/12...................................... ..KP 2/27
Suerte..34v..........KKM 3/12....................................KP 7/29
Sirel....................KM 3/12...................................... KP 10/?
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 19/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 28/30-33
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 27/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11...........................KP 31/30
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.....................................KP 37/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12....KP 57/30-33

HAAVEISSA VIIDES

Lynette..25v......KM 3/12...................................... .........KP 12/?
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 18/30
piuu..30v...........KU 3/12...................................... .........KP 24/28
miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 35/28

PLUSSANNEET 2012:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
kaikki tsemppi malttamattomalle:hug:
Mulla kp 28/29 hermo piukeena, että alkaako vuoto sitten kuitenkin, km kierrossa se plussa pysyi vaan sen n. 5 pvää ennen ku meni kesken... Tänään pitäs saada testejä postissa, et pääsen aiemman haamuni varmistamaan. Ovisdigitestillä sain pikahymynaaman edellisenä päivänä.. mut se nyt taas ei välttämättä raskaudesta kerro..eli vähän matalat mielet täällä...
Ja miten se meneekin niin, että ystäväpiirissä juuri nyt kaikki kertoo oottavansa vauvaa, mutta oikeesti sain positiivista energiaa, kun pääsiäisen aikaan meillä vierailivat 2,5kk 3 kk ja10 kk vauvat :)
 
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille<3<3!! :)

Täällä kp 24/26-28.
Kauhuissani oon alkanu jo ravaamaan vessassa: "joko ne nyt alko, no entäs nyt?":D
Ihan sellanen olo on mahassa. On vähän toiveet laskenu kun maha oireet alkaa enemmän ja enemmän muistuttamaa PMS-oireita. Luulempa että se täti sieltä pian tulee kyläilemään..
Mutta aika näyttää. Huomenissa tai perjantaina varmaankin testailen jos vielä tarvetta on. Silloin olisi dpo 11-13.
 
Quu
Paljon onnea plussista Wandii ja P12:flower:! Ja kovasti tarrasukkia matkaan!

Adora, mäkin kommentoin vielä tota hcg:n laskua, mulla kahdessa spontaanissa laski nopeasti, parissa lääkkeillä ja toisessa kaavintaa vaatineessa hitaammin, yhdessä jäi selväksi plussaksi kahdeksi kuukaudeksi, tiputteli koko sen ajan, mut eivät ottaneet mua sairaalaan kontrolliinkaan, kun ei ollut tulehdusoireita. Sit onneks tuli kunnollisempi vuoto ja sen jälkeen oli negaa. Tosi hyvä jos pääset veritestiin, sit varmastikin myös ottavat sut kontrolliin, jos vielä on koholla.

Malttamaton, tsemppiä, toivotaan kuitenkin vielä viivalle vahvistumista!

Ja kun näemmä unohdin aiemmin, tervetuloa Zoobles ja Miuku9, ja samalla pahoittelut tänne joutumisesta :hug:

Piuulle toivotaan hyviä uutisia tänään!

Iitu85:hug:, voimia raskaisiin päiviin, toivottavasti helpottaa kun LA on takana ja uusi yritys edessä. On ne mustia päiviä, itse en olis viimeisestä just siks halunnut tarkkaa päivää tietääkään, mut tokihan se selvis kun ehti niinkin pitkälle (rv15).

Tsemppiä piinailijoille ja uusia plussia odotellaan=)
 
Toivottavasti kaikki saadut Plussat pysyvät! Tsemppiä!


Täällä tosiaan kp 27/24-27, mutta selkeät ovisoireet (+ovisplussa) olivatkin vasta lauantaina...kp 23. Odotettavissa on siis hmm.. 37 pvän kierto? Sitä jännitellen :heart:
Mulla on jotenkin hirveen rauhallinen ja odottava fiilis. dpo 4.
 
malttamaton :hug: Elä vielä luovuta.. Oliko testi ihan sama millä ekanan plussasit? Miula kemiallisessa sain 2 eritestiin haamun mutta digi sanoi "EI raskaana" siule digi kuiteski sano että raskaana 1-2 .
Itehän haamuilin vaan liuskoilla ja digi sano samaa ku siula. ultrassakin olen jo käynyt ja kyllä siellä eläämää on. Elä tee testiä enää ja jos teet ni tee vaikka lauantaina :heart:
 
Paljon onnea kaikille plussanneille ja malttamattomalle erityistsempitykset, toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin :hug:

(.) mä vähän uumoilen, että olisi ollut kemiallinen raskaus. Oireet olivat todella vahvat dpo 7 alkaen ja aivan samanlaiset kuin aiemmissa raskauksissa. Lauantaina oli todella kovat alaselkä ja -vatsakivut, välillä ihan supisteli. Vuoto oli todella runsasta kudospaloineen 2 päivää ja sen jälkeen vain tuhruili pari päivää. Yleensä vuodan 4-5 päivää enkä mitenkään runsaasti, eikä yleensä ole pahempia kipuiluja. Ja tulihan se itkukin maanantaina, kun rivien välistä päättelin vauvauutisia tuttavapariskunnalta. Ei tule meille vauvaa tänä vuonna, ei. Mutta toivo elää edelleen, että josko vielä jonain päivänä, sillä jaksaa vielä yrittää.
 
malttamaton oon kyllä rontin kans samoilla linjoilla. Nyt vaan kroppa täyteen droppia ja me kaikki täällä pidetään sulle peukkuja! Mulla sitä paitsi on aamupissasta aina tullu haaleempi viiva ku päivä. En sitte tiiä mistä se johtuu..
 
Kiitoksia tuestanne!!! Nyt on taas isketty Klexane masuun. Mä olen oikeasti aina niin pessimistinen kaiken suhteen, ei sitten pety niin kauheasti ja nyt jotenkin, kun se viiva oli niin vahva dpo 12, oireet niin vahvat ja lääkitykset mukana tarpeeksi ajoissa ym niin jotenkin menin ihan sekaisen toivosta, siitä että tällä kertaa onnistuisi. Mies koko ajan sanoi ettei nyt innostuta vielä, mutta itsellä oli niin hyvä fiilis, että jaksoin uskoa ja luottaa. No, nyt ei auta muuta kuin odotella...
 
malttamaton, ei voi muuta sanoa kuin että jos tuo nyt on kemiallinen niin maailmassa ei oo kyllä MITÄÄN oikeudenmukaisuutta :( Mutta älä luovuta vielä, viiva oli tosiaan niin vahva ja diginkin tulos selkeä, että kaikki voi mennä ihan hyvinkin!! Mä niin pidän peukkuja :hug:

ON: täällä ei mitään suurempia oireiluja, tissit kipeät ja mahassa tuntuu jotain muljailuja ajoittain, mutta taitaa olla ihan normaalia loppukierron toimintaa. Vähän turhauttavaa, mutta onneksi ens viikolla ultra ja sitten alkanee taas piikittelyt ivf:ään, jos kaikki on ultrassa kuten olla pitää.
 
No niin,tää on niin tätä.just ku pompin tunteroinen sitten ilosta että haamuni on tummentunu=ei tarvi väännellä ja käännellä tikkua,soitin Hcg-testin tulokset N-E-G-A.No tietenki löysin netistä lohdutusta,keskusteluja siitä että veritestin luotettavuus varhaisessa vaiheessa ei ole varma ymsyms,mutta olettasin että mun kohdalla ovisoireitten mukaan ois dpo14 vähintään,kp 24/28. mutta eiköhän se oo game over nyt ja taida minäkään enää jaksaa ressata uusia kiertoja...(tyhmänä päivittelen piinailijoitten oireet-ketjussa)
 
Viimeksi muokattu:
malttamaton minä en suostu uskomaan, että sulla olis kemiallisesta kyse! :D mulla kun on niitä ollut monen monta kertaa enkä silloin kertaakaan ole saanut noin vahvaa viivaa! varsinkaan noilla dpo:illa! älähän lannistu, sinä todellakin olet ras-kaa-na kunnes toisin todistetaan! :heart: Todennäköisesti sulla oli laimeempi näyte siihen tämänpäiväiseen testiin. Minä olen aina saanut illalla vahvemmat viivat kuin aamulla testiin kuin testiin..
piuulle pahoittelut veritestin tuloksesta! :hug: älä sinäkään vaivu epätoivoon! Sikäli mikäli tilanne on nyt se, ettet ole raskaana uudestaan, niin kyllä se into uudelleen yrittämiseen vielä löytyy! :) Niiiiiiiin monta kertaa olen itsekin päättänyt, että nyt saa luvan riittää ja usko meinaa loppua....mutta kyllä se niin on, että haluan toista pienoista niin valtavan paljon, etten anna itselleni lupaa luopua ajatuksesta. Typeristä keskenmenoista huolimatta.
 
Mä kans täällä peukutan viivojen vahvistumista malttamattomalle:hug: Tämmösen kyssärin heittäsin tähän väliin, että millaiset muiden ekat menkat keskenmenon jälkeen on olleet? Mulla nää on ihan järkyttävän runsaat: / Sidettä saa vaihtaa ihan vähän väliä ja jotenkin ihan heikottaa. Pitänee alkaa syödä rautaa lisänä. No mutta pääasia on että ne menkat nyt tuli ja siis neljä viikkoa km:sta eli aika pian. Ja nyt kohti ovista :D
 
sussu-72 mullahan oli kans menkat viime viikon ja oli toooosi tosi runsaat! Sidettä piti vaihtaa parin tunnin välein. Eli lienee ihan normaalia, että vuotoa tulee paljon. Itsellä ainakin tuntu siltä, että hyvä et tulee kaikki mitä ikinä on tullakseen ja kohtu puhdistuu..:)

muoks. ja siis kyseessä oli ihan ensimmäiset kuukautiset km:n jälkeen, 4 viikkoa tyhjennyksestä alkoi mullakin..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sussu-72
iitu85: :hug: jaksamista ja iloisia ajatuksia sinne, aika siihen auttaa ja se, että avoimesti vaan kerrot surustasi läheisille. Mulla olisi ollut LA elokuussa ja ystävälläni on myös, aika rankkaa seurata vierestä ja miettiä, että nyt mullakin olis jo ihana kumpu tuossa :( Mutta ei auta, itseään siinä vaan ruoskii kun tällaisia miettii, nokka kohti taivasta ja katse eteenpäin vaan! :)

malttamaton: älä vielä luovuta, olet raskaana niin kauan, kun raskaustesti niin kertoo! Että Klexanea kehiin vaan :)

piuu: pahoittelut veritestistä, ihan epäreilulta kyllä nyt kuulostaa jos toi pitää paikkaansa :(

Paljon onnea plussanneille, IHANAA!! :flower:

).( menkkoja ei sitten vieläkään kuulu ja ihmettelen nyt, että mikä mun kiertoa vaivaa?! Olen aina ollut säännöllinen, kierto 28-30pv, ei ikinä tuon yli. Nyt sitten viime ajat mennee kokoajan yli 30pv. Ikäkö tässä nyt vaivaa vai mikä?! Eli nyt kp 32/28-30, eikä menkkojavaan kuulu. Ja ei, en todellakaan tee enää testiä, ei ole yhtään raskaana oleva olo. Mietin nyt, että kuinka pitkään voi odotella ennen kuin voi hakeutua lekurille...? Stressaan nyt jotenkin ihan liikaa koko yrittämistä, kun halusin sen pienen ikäeron lapsille, että se tässä varmaan takana on :( Mistä löytäis tähän nyt sen rentouden??
 
Viimeksi muokattu:
mä oon taas keksiny uusia teorioita oviksen ajankohdasta,miksi pitää kiusata itseensä,eli kp19 paperiin jäänyt mini haaleenvaaleen punainen vuto ois nyt ollutki oviksen jälkeistä vuotoa ja tänään jäänyt runsaan liman seassa ollut veriviiru ois ollut kiinittymistä.Ihan ku mussa ois kaks puolta,toinen ei vaan usko että ei ollakkaan raskaana vaikka toinen kuuli tänään puhelimessa:veritesti NEGA! mut en ymmärrä miten eilen rfsu testiin (jossa lukee että voidaan tehdä jo varhaisessa vaiheessa jopa viikkoa ennen kuukautisten alkua) tuli haamujenhaamu,tänä aamuna tehty eri rfsu testi näkyvämpi kuin aikaisemmat "mukanäkemäni" haamut! MÄ SEKOON! tänään siis kp24/yleensä 28,nyt tiiä sitte onko KU-laittanu kierron sekasi. Naurattaa välillä oma jääräpäisyys kun tunne siitä että on raskaana ei latistunu siihen veritestin tulokseen. Muuten ei kyllä enää naurata yhtään :'( mistä nää rintojen arkuus ym oireet voi johtua,monta ketjua löysin joissa kotitesti näyttäny plussaa mutta veritesti ei.Ja jotenki käsitin että niitä ois kahenlaisia tapoja,sellanen joka ilmoittaa positiivisen tuloksen jos hormonitaso on 50 tai yli,ja toinen joka ilmoittaa tarkan määrän tasosta.JOS näin on niin mistä tiiän kumpi mulle tehty?
 
Viimeksi muokattu:
piuu En ole ihan varma, mutta mun mielestä tulos on nega jos arvo on alle 5. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja epäilen että sulle tehty tämä "pika"HCG jos ei sulle ole kerrottu lukemaa.
 
Viimeksi muokattu:
mame31 ONNEA :) ja sitten puhutaan taas minusta tietenkin... soitin sinne iltapäivystäjälle joka sanoi että Hcg oli ollut alle 2 :/ MUTTA miten voin eilen apteekin testillä verikokeen jälkeen saada selvän punertavan ohuen viivan apteekin testiin,se ei vaan käy mun järkeen! ja siinä en ainakaan näe omiani kun miehenikin sen näki. jospa sitä huomenna haaskais taas rahaa ja ostas sen digitestin...
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 12.4.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Sussu -72..39v...KM 3/12...................................... ....KP 3/24-27
heidukka..26v....KM 3/12...................................... .....KP 5/28
Sachie..20v.......KKM 3/12...................................... ...KP 18/32
miuku9..21v......TM 2/12...................................... .....KP 24/26-28
kodehu..28v......KM 4/11, 8/11...................................KP 28/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 31/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.................KP 37/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 44/28-30

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 6/28-30
Suerte..34 v......KKM 3/12...................................... ..KP 9/29
MiNalo..27v.......KKM 6/11, KKM 3/12........................KP 10/32
Quu..35v...........KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12.........KP 12/28-32
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 23/27
tiiru..................KM 11/11...................................... ..KP 32/?
meadow............KM 10/11...................................... .KP 41/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 54/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ..KP ?
cannes..34v.......KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

Zoobles..............TM 1/12...................................... ..KP 3/27
Suerte..34v..........KKM 3/12....................................KP 8/29
Sirel....................KM 3/12...................................... KP 11/?
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 20/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP 29/30-33
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP 28/24-27
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11...........................KP 32/30
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.....................................KP 38/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12....KP 58/30-33

HAAVEISSA VIIDES

Lynette..25v......KM 3/12...................................... .........KP 13/?
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 19/30
piuu..30v...........KU 3/12...................................... .........KP 25/28
miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 36/28

PLUSSANNEET 2012:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
piuu: Tiedän tuon pettymyksen tunteen. Mä tein syyskuisen km:n jälkeen testin 5 viikkoa km:n jälkeen ja kun siihen tuli haamu, olin ihan innoissaan. Kävin apteekissa ostamassa toista testiä ja selitin tilannetta, niin hyvä etten tinttassut äpteekintätiä, kun erehtyi sanomaan ääneen, että luultavasti on vanhasta raskaudesta. Positiivista on ainakin, että tuohcg on neutraali eli alle 5, joten nyt sun kroppa pääsee ovuloimaan. Jospa nuo sun raskausoireet onkin ovisoireita?!

mame31: onnea uudesta digi tuloksesta! Mullahan on tänään vasta dpo 14, joten en uskalla digillä testata uudestaan. Odottelen viikonloppuun tai alkuviikkoon.

).( tänään menkkojen siis piti/pitäisi alkaa mitä en kyllä usko, koska olo on niin raskaana oleva, kun vaan voi: palelee, lämmöt koholla, repäisykipuja, maha turvonnut, nännit arat, nenä tukossa, flunssa niin kuin joka ikinen kerta alkuraskaudessa, ärtyneisyys...Vitsi, kun olisin tyytynyt niihin kolmatta testiin enkä olisi tehnyt neljättä. Kuinka hölmö ihminen voi olla?! 1. haamu tuli päiväpissassa 30 min pidätyksellä, 2. vahvatesti oli silloin klo 5 aamuyöstä, digitesti päiväpissasta ilman pidätyksiä ja se 4. aamuvirtsasta eli kyllä sen olisi pitänyt olla vahvin, kun pissakin oli ihan tummaa. Voiko dippausaika vaikuttaa, koska se oli yhyempi tuossa viimeisessä testissä ja jotenkin se testi imi virtsaa hitaammin, kun muistan miettineeni että toimiikohan tämä testi ollenkaan, kun ei alkanut kostumaan heti. Mies on sitä mieltä, että turha murehtia, kun on sitä mieltä että liuskatestit voi näyttää mitä sattuu vahvuuksia ja luottaa miehenä tietysti digitestiin kun kallioon. Voi kun itsekin osaisi olla noin positiivinen... Kävin eilen ostaa apteekin oman testin ja se ajattelin tehdä parin päivän sisään. Tietysti jos miettii, niin mitä useampi raskaus niin sitä enemmän mahdollisuuksia eli kun kuitenkin on jo 7. raskaus niin eipä tuo olisi ihme jos siihen yksi kemiallinen mahtuisi, tuntuisi kyllä jotenkin niin väärältä. Jos jotain positiivista haetaan, niin hematoomasta ei ole ollut merkkejä. Molemmissa edellisissä raskauksissa, se on vuotanut 1. kerran jo dpo 12 kun olen sitä aina menkoiksi luullut. Tänään olisi ollut laskettu aika raskauteen missä sykkeet loppui rv 10 syyskuussa.
 

Yhteistyössä