Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Tipetsu, post: 23893937, member: 57172"]</p><p>Moikat taustalta...! En palaile listoille,tulin vaan onnittelemaan <strong>Sanmaria</strong>. Onnea kovasti!!</p><p><strong></strong></p><p><strong>Sonskulle</strong> pahoittelut. Onpa kumma juttu? :O :hug:</p><p></p><p>Pakko ikäänkuin kirjata omia tuntoja ja fiiliksiä tänne..<u>Jos kukaan ei pahastu..?</u></p><p>Siis ei tämä vauva-haave mihinkään katoa vaikka listoilla ei oiskaan,mutta jotenkin tämäkin listailu on osa tätä projektia,eikä tästä pääse irti...</p><p></p><p>Mulla siis alko menkat 16.4. Sit söin clomit kp 3-7. Kävin kontrolliultrassa kp 13,jossa todettiin mun ovuloineen ja sainkin vahvat viivat ovistestiin kp 11..Sain luget tueksi,jotka alotin kp 15.</p><p>Kp 24 alkoi tuhru ja lopetin luget,toivoen ettei kierto veny. Erittäin herkällä nega kp 25.</p><p></p><p>Tuhrua kesti kp 35 asti,kunnes siis kp 35 havaitsin punaista. Luulin että menkat alkaa..</p><p>Noh,"menkat" oli ohi 1,5 pvässä,normaalin 4pvän sijaan. Vuoto todella niukkaa.</p><p>Tuhru ennen vuotoo oli beigeä ja paksua. Välillä sitä tuli todella paljon. Se sitten kuivui ja oli lopulta mustaa ennenkuin alkoi punakka vuoto.</p><p>Kun "menkat" loppui tuhrua kesti 5pvää ollen mustaa ja selviä kuivuneita limakalvon riekaleita.</p><p>Kp 7 (tai kp 19 tai kp 41..) kipeyty rinnat ja nännit. Verisuonet pinnassa ja nännit ja nännipihat tummuneet. Pystyisin syömään mitä vaan ja miten paljon vaan..Janottaa ja vessattaa...</p><p></p><p>Mitäpä lie??? Tuo kp 7 (eli tänään on tuon mukaan kp 12) ois sen mukaan laskettu,kun alkoi punainen vuoto,la 21.5.2011.</p><p>Kp 19 ois (eli tänään ois tuon mukaan kp 23) laskettuna siitä kun tuhru alkoi, ti 10.5. Ja tuo kp 41 ois siitä kun oli kunnolliset menkat,eli 16.4. laskettuna. Sorry kun hieman epäselvää,mutta niin tuntuu olevan kroppakin.</p><p></p><p>Testasin siis kp 30 (tuhrua oli tullut 7pvää..) negan illalla 1,5h pidättelyn jälkeen apteekin omalla..Olin sitten polille yhteydessä kp 34 kun ihmettelin että missä menkat kun testissä nega ja luget olin lopettanu 10pvää aiemmin..Käskivät mennä mittauttaa Hcg:n,mutta luulin menkkojen alkaneen kun tuo punertava vuoto alkoi.. En siis käyny sit mittauttaa sitä.</p><p>Mies kyllä on sitä mieltä,kun tissit nyt niin turvonneet että olen raskaana,koska alamasuki kummasti kasvanut..Olisinhan varmaan jossain rv 7+ jos oiskin olleet vale-menkat..</p><p>Lämmöt oli koholla 3,5 viikkoo,eli 37,1-37,3.. Nyt olleet normaalit,mutta kun punertava vuoto alkoi,oli lämmöt vielä koholla.. </p><p>Mummollani oli 6 menkat kun odotti äitiäni,tietämättä siis olevansa raskaana..</p><p></p><p>Eli olen ovuloinu,mutta kroppa sekasin kuin seinäkello,ehkä lugeista sitten??</p><p>Nyt siis ei oo kierrosta mitään tietoo,valkkista tulee vaikka muille jakaa ja kp 12 tai 24 ja tissit turvonneet ja kipeet...Huoh!! Tuo tissien kipeytyminen 27.5. ei oikeen sovi mihinkään kohtaan normaaliin kiertoon verrattuna. </p><p>:headwall:</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Tipetsu, post: 23893937, member: 57172"] Moikat taustalta...! En palaile listoille,tulin vaan onnittelemaan [B]Sanmaria[/B]. Onnea kovasti!! [B] Sonskulle[/B] pahoittelut. Onpa kumma juttu? :O :hug: Pakko ikäänkuin kirjata omia tuntoja ja fiiliksiä tänne..[U]Jos kukaan ei pahastu..?[/U] Siis ei tämä vauva-haave mihinkään katoa vaikka listoilla ei oiskaan,mutta jotenkin tämäkin listailu on osa tätä projektia,eikä tästä pääse irti... Mulla siis alko menkat 16.4. Sit söin clomit kp 3-7. Kävin kontrolliultrassa kp 13,jossa todettiin mun ovuloineen ja sainkin vahvat viivat ovistestiin kp 11..Sain luget tueksi,jotka alotin kp 15. Kp 24 alkoi tuhru ja lopetin luget,toivoen ettei kierto veny. Erittäin herkällä nega kp 25. Tuhrua kesti kp 35 asti,kunnes siis kp 35 havaitsin punaista. Luulin että menkat alkaa.. Noh,"menkat" oli ohi 1,5 pvässä,normaalin 4pvän sijaan. Vuoto todella niukkaa. Tuhru ennen vuotoo oli beigeä ja paksua. Välillä sitä tuli todella paljon. Se sitten kuivui ja oli lopulta mustaa ennenkuin alkoi punakka vuoto. Kun "menkat" loppui tuhrua kesti 5pvää ollen mustaa ja selviä kuivuneita limakalvon riekaleita. Kp 7 (tai kp 19 tai kp 41..) kipeyty rinnat ja nännit. Verisuonet pinnassa ja nännit ja nännipihat tummuneet. Pystyisin syömään mitä vaan ja miten paljon vaan..Janottaa ja vessattaa... Mitäpä lie??? Tuo kp 7 (eli tänään on tuon mukaan kp 12) ois sen mukaan laskettu,kun alkoi punainen vuoto,la 21.5.2011. Kp 19 ois (eli tänään ois tuon mukaan kp 23) laskettuna siitä kun tuhru alkoi, ti 10.5. Ja tuo kp 41 ois siitä kun oli kunnolliset menkat,eli 16.4. laskettuna. Sorry kun hieman epäselvää,mutta niin tuntuu olevan kroppakin. Testasin siis kp 30 (tuhrua oli tullut 7pvää..) negan illalla 1,5h pidättelyn jälkeen apteekin omalla..Olin sitten polille yhteydessä kp 34 kun ihmettelin että missä menkat kun testissä nega ja luget olin lopettanu 10pvää aiemmin..Käskivät mennä mittauttaa Hcg:n,mutta luulin menkkojen alkaneen kun tuo punertava vuoto alkoi.. En siis käyny sit mittauttaa sitä. Mies kyllä on sitä mieltä,kun tissit nyt niin turvonneet että olen raskaana,koska alamasuki kummasti kasvanut..Olisinhan varmaan jossain rv 7+ jos oiskin olleet vale-menkat.. Lämmöt oli koholla 3,5 viikkoo,eli 37,1-37,3.. Nyt olleet normaalit,mutta kun punertava vuoto alkoi,oli lämmöt vielä koholla.. Mummollani oli 6 menkat kun odotti äitiäni,tietämättä siis olevansa raskaana.. Eli olen ovuloinu,mutta kroppa sekasin kuin seinäkello,ehkä lugeista sitten?? Nyt siis ei oo kierrosta mitään tietoo,valkkista tulee vaikka muille jakaa ja kp 12 tai 24 ja tissit turvonneet ja kipeet...Huoh!! Tuo tissien kipeytyminen 27.5. ei oikeen sovi mihinkään kohtaan normaaliin kiertoon verrattuna. :headwall: [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ISÄ?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Kansalaisena haluaisin tietää, että onko kaikilla meillä lupa valehdella niin paljon kuin vain haluaa?
1 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
SDP:n Lindtman nosti esiin MTV:n uutisoiman hallituksen erikoisen kasvutoimilistan: "Aivan käsittämätöntä sekoilua"
24 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Turun hovioikeus – Valtakunnan korkeinta poliisiviranomaista edustava virkamies pakoili oikeutta
34 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
"Epäily: Pyöräilijä heitti spermaa ihmisten päälle Helsingin arvoalueella. Tapauksesta on kirjattu rikosilmoitus torstaina."
Tänään 18:48
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Miss Universum-kisojen jatkot täällä
Tänään 18:48
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Miehet: Kännäämällä, oksentamalla ja kusemalla yht. kämppäänne, käymällä jatkuvasti vieraissa. Näin saatte miss Suomi -tason naisen. Älkää rehkikö
Tänään 18:44
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Marenkien pakkaus myyntiä varten
Tänään 17:47
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Jutta Urpilainen: Huoli heräsi.
Tänään 16:35
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
SAK haluaa panna ostovoimakäyrän nousuun 10% palkankorotus kahden vuoden aikana
Started by vierailija
Keskiviikko klo 15:38
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 858
Aihe vapaa
4.
Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Started by vierailija
Torstai klo 10:36
Luettu: 840
Aihe vapaa
5.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
Started by vierailija
Torstai klo 07:32
Luettu: 775
Aihe vapaa
6.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
Sunnuntai klo 09:33
Luettu: 680
Aihe vapaa
7.
Lesbo-erotiikka kirjailija Amanda Pendolin synnytti ex-pm Sanna Marinin ollessaan vain 11 v ikäinen! 😱
Started by vierailija
Torstai klo 08:12
Luettu: 676
Aihe vapaa
8.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 651
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Kansalaisena haluaisin tietää, että onko kaikilla meillä lupa valehdella niin paljon kuin vain haluaa?
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
SDP:n Lindtman nosti esiin MTV:n uutisoiman hallituksen erikoisen kasvutoimilistan: "Aivan käsittämätöntä sekoilua"
24 min sitten
Aihe vapaa
4.
Miss Universum-kisojen jatkot täällä
33 min sitten
Aihe vapaa
5.
Turun hovioikeus – Valtakunnan korkeinta poliisiviranomaista edustava virkamies pakoili oikeutta
34 min sitten
Aihe vapaa
6.
Oliko Bobrikovin murhannut Jevgeni jo eläissään Eugen vai muuttuiko tämä vasta post mortum?
50 min sitten
Aihe vapaa
7.
Miehet: Kännäämällä, oksentamalla ja kusemalla yht. kämppäänne, käymällä jatkuvasti vieraissa. Näin saatte miss Suomi -tason naisen. Älkää rehkikö
54 min sitten
Aihe vapaa
8.
Perjantain tiskoteekki!
56 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä
Bottom