Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Täällä puhdas nega tehty juuri apteekin biocard raskaustestillä, piti odottaa 5 min tulosta- onko tää siis joku ei herkkä testi?

Tässä sitä kai itselleen yrittää vaan toistaa että joku toinen testi näyttäisi jotain.
Tää on kurjaa :'(

Ei kai auta kun vaan tätiä odottaa jota ei näy ei kuulu.. ja päivistä ei tosiaan näköjään tietoakaan!!
 
neljäskö sinullehan tuli aikaisemmin haamu, mikä testi sinulla silloin oli?

Ku mullla itsellä on noita tosi herkkiä testejä joku 10 jotain. Perjantaina tein ni sitä sai tosissaan tihrustaa ja nyt tänä aamunen sama testi ni on väriä mut ei mitenkään vahvasti. Jos testaisin apteekintestillä ni ei varmaan näkyis vielä mitään. Ku edellinen raskaus meni nii et tein 4 testiä joihinki tuli valossa tihrustaessa haalean haalea viiva ja ekoihin ei mitään, viiminen oli sitte se viikkonäytöllinen joka ilmotti raskaana 1-2 viikkoa. Ihmetytti itsellä et miten muka ei tuu heti kunnon viivat ku neljästä aikaisemmasta lapsesta on tullut, mut kait ne nuo hormoonit hyrrää erilailla.

Joulukuun keskeytyneen jälkeen tuli 3 menkat ja nyt sitten tärppäs :)
Minut voi lisätä plussanneiden listaan, käyn vielä täällä kuiten lukemassa kuulumisia ja siirryn tonne odottajiin sitten ku viikkonäytöllinen on testattu.

Plussapuhureita kaikille:heart:
 
Neljäskö Ihan epistä jos ei viivoja näy eikä tätiä kuulu! Kuka huijaa ja ketä?

Mulla oli hcg reilut 2 viikkoa sitten 21, mutta edelleenkään ei mitään tapahdu kropassa. pariin ovistikkuun olen pissinut ja ihan puhtaita negoja nekin! PRKL, mä haluun jo mun oman kroppani kiertoni takaisin ja vähän äkkiä! Pitäslöhän varmuuden vuoks törsätä yks raskaustesti, että vieläkö siihen piirtyy viivaa? Aika uskomatonta jos vielä olis hcg:t koholla kun kävin siinä kaavinnasakin ja setehtiin skopian kautta jotta varmasti saataisiin kaikki pois ja mahdollisimman hellävaraisesti.
Ukon perkulekin lähtee toukokuun alkupuolella moottoripyörä reissulle eurooppaan ja jostain syystä sillä ei ihan ymmärrys riittänyt mun valitteluille jos sen reissun ajaksi sattuu just NE päivät :saint: Mutta kuten sanottu, kuulun ihmiseen "mullenytkaikkijamieluitenvieläjustheti"!
 
Tää oli apteekista ostettu biocard testi, oletan että ei kauhean herkkä kun 5 min piti tulosta odottaa : /
Pe apteekin testillä (sellainen vaaleansininen, nimeä en muista) tuli heti testiin jotakin.. Saattoi olla apteekin oma-nimellä.
Ei se auta kun odottaa, tulisi täti perkules sitten paikalle niin pääsisi suunnittelemaan tammikuuta..

Muoks: piti vielä sanoa että testiajan jälkeen, noin 15 min testissä näkyi haalea toinen viiva. Tosin sitähän ei niin saa tulkita, mutta mitäpä sitä ei tekisi mielenrauhan vuoksi..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä lomilta palattu ja arki taas alkanut. Mutta teki kyllä hyvää olla viikko ihan muissa maisemissa ja unohtaa tämä vauvahomma kokonaan.
Huomenna on aika taas sinne lapsettomuusklinikalle ja katotaan, et mikä on seuraava siirto. Kohta 1.5v menny edellisestä plussasta ja tosissaan ollaan yritetty. Mieskin jo sano, et alkaa tämä pakko seksi melko puulle maistumaan.. Juu- ihan samaa mieltä.
KP5 menossa ja 3. clomikierto alussa.
 
Kertokaas mikä on PARAS RASKAUSTESTI teidän mielestä? Sellainen, johon ei tule mitään viivanpaikkoja ja muuta epämääräistä. Digitaalinen tietysti, mut ihan tollainen tavallinen olisi nyt kyseessä.
Alkanu nämä ihmetastit ärsyttämään, kun ihme viivoja ja viivanpaikkoja pukkaa.
 
Hei! Listalla haluan minäkin pysyä, vaikka sitten taustailijoissa kun kirjoittelen tuolla toisessa ketjussa enemmän. Tätäkin kuitenkin luen päivittäin ja olen hengessä mukana!

Tillu - Mun mielestä paras testi on Apteekin oma, siihen en ole koskaan epäselviä haamuja tai viivanpaikkoja saanut (siis silloin kun ei ole ollut aihettakaan).

Plussatuulia kaikille!
 
mur-mur

ei ollut tuollainen testi, oli 1kpl keltaisen sävyinen apteekista ostettuna. oletan ettei ole herkkä ja tuo linkittämäsi ketju auttoi omalla tapaa. olin jotenkin alusta asti sitä mieltä että se testi oli ihan susi : /

pakko se on odottaa vaan ja hommata se sinikuorinen apteekin oma testi tai sitten sellainen kalliimpi vaaleanpunaisen värinen, nimeä en muista.

Tosin mietin että tuosta kolmannesta lapsesta testasin juuri sinä päivä kun piti menkat alkaa ja sain hyvin haalean testin. koska menkkoja ei tullut, oletin raskaana olevani ja siitä 9kk päästä saatiin ihana käärö :)

En mä ihan kokonaan ole toivoa heittänyt vaikka sillä puolella mieli kyllä vähän on :whistle: vain tädin tulo todistaa toisin.
 
tosta parhaasta testistä... Mä olen ite tykännyt siitä clear bluen tavallisesta (ei viikkonäytöllisestä) siihen tullu mulla molemmilla plussa kerroilla selvä viiva suunilleen samalla sekunnilla kun on pissiin osunut... Vaikka aika kallis se kyllä on jos usein testaa.

Minkälaisia "kikkoja" teillä on käytössä raskaaksitulon "nopeuttamisessa"?
(mietin vaan että olenko ite ns hihhuli) :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
EllaMaria ja tanjuska tervetuloa mukaan minunkin puolesta :wave: Pahoittelut molemmille kokemuksistanne :hug: Viime aikoina tullut kovin monta teitä tänne palstailemaan, joilla raskauden keskeytys tai km myöhäisillä viikoilla. Hiljaiseksi vetää :| Kovasti pikaista uutta plussaa puhaltelen teille kaikille :whistle:

ONNEA äitix4 tätäkin kautta vielä!!

kultakimpale pidän peukkuja, että nivuksen jomottelu tietäisi sulle plussaa db!

tillu kyllä sillä maisemanvaihdoksella on ihmeellinen vaikutus! Toivottavasti saatte huomiselta lääkärikäynniltä sellaiset eväät, että 9kk kestoista raskautumista ei voi estää ensi kierrossa mikään ;)

Parhaimmasta r-testistä oli puhetta. Mun ääni menee ehdottomasti apteekin omalle ja Pregcheckin puikkotestille. Sama testi ilmeisesti kyseessä, ainakin valmistaja sama ja ulkonäkökin eroaa vain korkin värillä. On näyttänyt mulle plussaa jo 3 päivää ennen olettetua tädin tuloa, eikä mitään viivanpaikkoja/turhia viivoja.

Mua jännittää jo ensi viikko ja perjantai, kun on ne km-tutkimukset! En edes tiedä tarkkaan miksi... Tillu etkös sä ollut käynyt miehesi kanssa niissä tutkimuksissa julkisella, jotka tehdään väh. 3:n perättäisen km:n jälkeen? Mitä sielä tapahtui? Oliko muuta kuin verikokeita? Esim. ultrausta? Mua vähän ahistaa se, että jos ne meinaa tehdä jonkun normi gynetutkimuksen/ultran siinä samalla :ashamed: Ei siinä itsessään mitään, oonhan mä gynellä ravannu viimeisen vuoden aikana levittelemässä jalkoja tämän tästä. Mutta ahistaa se, että jos mies on siinä mukana. Tai lähinnä se tilanne. Siis haluan sen ehdottomasti esim. np-ultraan sitten tulevaisuuessa mukaan ja tehdäänhän sekin kai alakautta, mutta siinä on pääkohteena se vauva, en minä. Ymmärtääkö kukaan, mitä tarkoitan vai mietinkö vain liikoja :D
 
Viimeksi muokattu:
Juu käytiin tutkimuksissa ja kaikki katottiinkin.
Verikokeita ainakin oli ihan hirveesti. Muistaakseni 10 putkee otettiin. Sit niitä kaikkia ei voinu kerralla ottaa, ku osa oli ihan kierron alussa yms. Sit se SPR:n paketti otettiin , missä näkyy onko tukostaipumusta- tuloksissa meni muistaakseni useempi viikko. Ja piti olla ennen sitä 3kk ainakin viimeisestä km, että tulos luotettava.
Ultrasivat kyllä ja jotaki ihme ainetta ruiskuttivat kohtuun, et saivat tosi tarkasti katottua. Sillo ei ollu mies mukana, mut viimeksi siellä yksityisellä ultrasivat taas ja mies oli messissä- (mies)lääkäri sille vielä selitti kaikki mitä sieltä löyty. Ei se musta mitenkää kauheeta ollu.
Toivottavasti tosissaan huomenna löytyy apuja tähän hommaan.
 
MAANANTAI 4.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 5/26-30
KatieSadie...............KM 02/11.............................KP 8/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 9/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 11/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 13/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 16/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 22/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 29/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Too-ticki..............KM 05/08, 03/11...........................KP 7/28?
Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 14/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 14/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 15/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 22/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 22/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 56/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
tanjuska<3..........KM 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 23/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 31/28-30
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 50/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 24/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 11/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4



 
äiti x4, Onnittelut plussasta! :heart: äidiksi haaveileva ja neljäskö myös varovaiset Onnittelut!

viena, ei ole täällä mitään erityisiä tuntemuksia, ihan perusnegakierrolta tuntuu. Tosin testien mukaan ovis oli vasta perjantaina, joten nyt olisi vasta dpo 3.
 
moikka! eikö kukaan teistä stressaannu tästä yrityksestä? ite oon ihan panta kireenä koko aika ku on sellanen olo et ei tästä tule yhtikäs mitään.. järkyttävää. kp13 tosiaan menossa ja ihme vihlontaa ollut alavatsassa. ovistestit ei oo ilmotellut mulle yhtään mitään. hermo riekaleina, niinkuin aina :/
 
äiti x4 Onnea plussasta!

Varovaiset onnittelut myös äidiksi haaveileva ja neljäskö Kyllä ne viivaset vahvistuu! :)

mur-mur Hyvältä kuullostaa siellä!! Peukutan kovasti! Mulla oli lämmöt 37,4 ekassa tärpissä ja alaselkää,lonkkia ja nivusia jomotteli. :)

Tillu Tsempitykset huomiselle!!

Kultakimpale Peukut sinne! Hyvältä kuullostaa! :)


Joku kyseli parasta r-testiä. Olen aikojen saatossa testannu vaikka millä ja kaikissa ollu luotettava tulos -nega : / Mutta siis niissä kahdessa testasin Pregchekillä ja mä kyllä tykkään siitä. Samaten pregchekin ovistestit on myös luotettavia. Vähiten kyllä luotan davidin ovis -ja raskaustesteihin. Toki CB:n viikkonäytöllinen on hyvä,mutta joskus kerroinkin että luotan enempi näihin normaaleihiin viiva-tikkuihin. Niistä kun näkee viivan vahvistumisen perusteella hormonin nousun,niinkun jokainen tietää sen.. :saint:

Imoen Mehän mennään melkein samoilla dpo:lla,mulla kaiketi nyt dpo 3-4.


Ois kyllä niin ihana synttärilahja jos saisin plussan vajaan kahden viikon päästä :heart: Siitäpä päästäisiin ihanaan joululahjaan jos pikkuruinen ois matkassa, katoin jo LA:n ja 24.12. 2011 ois..:ashamed:
En kyllä ole ihan satavarma tosta oviksen ajankohdasta. Kp 11 ultrassa lääkäri totesi,että ovis kahden päivän sisään. Ultra oli viime keskiviikkona. Tuolloin samana päivänä nännit kipeyty ja ovat nyt tosi arat. Torstaina tuntu kovaa painetta ja yhdyntä tuntui ikävälle alamahalla. Mutta ehkä vasta pe oli tasavahvat viivat testissä,mutten muista että ois ihan kamalan voimmakaita nippailuja ollu edes.. Toivottavasti oon kuitenkin ovuloinu,kun viimekierrossa en ollu. Perjantaina pitäskin mennä prog. kokeeseen. Masentavaa kyllä sit,jos lääkäri soittelee sitten etten olekaan ovuloinu.
Sit en kyllä luota enää pregchekin ovistesteihinkään!:stick:
 
Apteekin oma testi odottaa kaapissa huomista aamua.
jos sekin nega (jolla perjantaina sain haamujen haamun) niin siirryn suosiolla tammikuuta odottamaan.
Edelleen täti hukassa, mahaa juilii ja tää oksetus on jotain outoa kyllä.
Joten huomisille vielä toivoni annan, sitten luovutan :ashamed:

Olen tänään ehtinyt lukemaan tuulimunasta ja kohdun ulkoisesta, kaikkea sitä lukeekin kun ei vaan halua tosi asiaa myöntää että oireista huolimatta saattaa jouluvauva jäädä saamatta!
Parempaa huomista päivää minulle ja muillekin jotka mahdollisesti piinailevat testien kanssa :kiss:
 
Onnittelut plussista/haamuista! :flower:

Me ei enää maltettu odottaa vaan mentiin tänään varhaisultraan. rv oli n. 5+6 ja :heart: jo jumpsutti! Toki nyt uskoo olevansa raskaana, mut kyl silti vielä paljon jännittää!!! Kovasti toivomme että tällä kertaa kaikki menisi hyvin!!!!!

+++++++++++tuulia ja :hug: jokaiselle!
 
Huomenta kaikille, voitte arvata mun tunnetilan tästä kuvasta.


:heart::heart::heart:
(anteeksi huono kuva, kamera vetelee viimeisiä tai asetukset pyllyllään)

Eli samalla apteekin testillä tehty kuin perjantaina haamun.
Eilistä biocard testiä EN voi suositella kenellekään!!!

Voi, turhaan eilistä murehdin kun olisin voinut heti tehdä tällä testillä ja tietää että jouluvauvaa tässä odotellaan :xmas:
Anteeksi omanapaisuuteni, tää on vaan NIIN ihana tunne vaikka toisaalta hyvin pelottava.

Kiitos teille kahtaville kuumeilijoille, ilman teitä olisin varmasti vaipunut jonnekin todella syvälle.
Te olette ainoita olleet jolle olen voinut tuntojani kertoa ja piinailla ovista/plussaa.
Tämä palsta tulee olemaan vielä muutama viikon ainakin ainut joka tietää raskaudesta, sen verran keskenmenot on satuttaneet. OLETTE TÄRKEITÄ JOKAINEN :hug: :heart:
 
Neljäskö wohoo!! Tuossa on jo ihan selkeesti kaks viivaa :) Onnea hurjasti:flower:

Mariel ihana kuulla, että sydän sykkii jo:heart:

Syysmyrsky meillä on vasta yk2, niin ei vielä pahempaa stressiä. Oon kyllä ajatellu, että stressi alkaa varmasti kasvamaan ellei plussaa parin kkn sisällä näy. Heti km jälkeen oli ihan älytön tarve saada heti uusi plussa ja se stressasi vähän, mutta äkkiä tasaantui mieli :). Mistä luulet, että sun stressi johtuu?

ON: Digi hymyili mulle eilen, eli tänään dpo 0. Ihme meininkiä mun kropassa, kun tosiaan jo la tuli tasavahvat liuskaa... Noh, nyt on kyllä tehty talletuksia oikein olan takaa, ettei pitäs olla ainakaan siitä kiinni:D
 

Yhteistyössä