Mulla on aina silloin tällöin tuota ovulaatiovuotoa Ensimmäisiä kertoja kun niitä tuli, niin säikähdin tietysti ja aattelin että joku kohdunkaulan syöpä kuitenkin... Kävin sit yksityisellä gynellä, joka otti klamydiatestin ja katteli paikat ja totesi ne erittäin siisteiksi. Ja klamydiatesti puhdas. Arveli, että kohdunkaula voi olla herkkä, kun aikoinaan tehty loop-hoito.
Nuo välivuodot oli enemmän semmosta tuhrua, koskaan ei sidettä tai pikkuhousunsuojaa tarvinnu. Pyyhkiessä vaan rusehtavaa limaa ja joskus jopa kirkasta verta ja nää kesti 2-3 päivää.
Gyne ei mulle mitään puhunu ovulaatiovuodoista vaan ite etin netistä tietoa ja huokaisin helpostuksesta, että semmonen on tosiaan ihan normaalia
Täällä reilu viikko km-vuodon loppumisesta. Ovulaatiota odotellessa...
Nuo välivuodot oli enemmän semmosta tuhrua, koskaan ei sidettä tai pikkuhousunsuojaa tarvinnu. Pyyhkiessä vaan rusehtavaa limaa ja joskus jopa kirkasta verta ja nää kesti 2-3 päivää.
Gyne ei mulle mitään puhunu ovulaatiovuodoista vaan ite etin netistä tietoa ja huokaisin helpostuksesta, että semmonen on tosiaan ihan normaalia
Täällä reilu viikko km-vuodon loppumisesta. Ovulaatiota odotellessa...