keskenmenoko

Kävin lääkärissä ja lääkäri epäili vuodon perusteella keskenmenoa. Voiko lääkäri olla väärässä, sillä vuotoa tuli sunnuntaina ja maanantaina, minkä jälkeen vuoto on loppunut. Voisinkohan siis edelleen olla raskaana? Vai tuleeko vuoto näin myöhässä, olin viikoilla 6. Kokemuksia kaivataan. Aiempi keskenmeno viikolla 10, jolloin vuosin 5 viikkoa. Pitäiskö käydä labroissa tai ultrassa, epävarmuus ja toivottomuus on inhottavaa!
 
En osaa sanoa onko sinulla keskenmeno. Katsoiko lääkäri ultralla?

Kun mä odotin kuopustamme niin vuoto alkoi viikolla 11+1. Tätä ennen olin siis jo kaksi keskenmenoa kokenut ja olin varma että nyt meni tämäkin kesken. Menin polille ja lääkäri totesi ultratessa että siellä se sikiö on edelleen ja sydän lyö hyvin. Sanoi vaan että nyt kotiin ja jalat ristiin ja toivotaan ettei tule ulos.
Sitä vuotoa kesti yhteensä viisi viikkoa joka jatkui ruskeana paksuna vuotona. Ultrassa juoksin vähän väliä mielenrauhani säilyttämiseksi.
Nyt vuodosta huolimatta meillä on 1½v. tyttö joka sitten lopulta viihtyikin masussa niin hyvin että syntyi vasta rv 41+5 =)

Voimia sinulle :hug: <br><br>
 
Karhuemo

Minulla kolme keskenmenoa ja kolme lasta...........

Ensimmäinen viikolla 14, toinen 12, ja kolmas viikolla 6...........

Kaikki alkoivat ihan samalla lailla, aamusta kova vatsakipu ja pientä veristä vuotoa.......

Eka ja toka kaavinnassa narkoosissa ja kolmas, tuli ulos sairaalassa....
vessakäynnin yhteydessä.................

Monet puhuu että, voi olla veristä pientä vuotoa raskauden alussa, mutta minulla ei ole näiden kolmen saamani lapsen kohdalla yhdelläkään rask,alussa mitään vuotoa............

toivon mukaan sinulla kaikki on hyvin.

:heart:
 

Yhteistyössä