Keskenmenoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eräs"

Vieras
Mulla oli kuukautiset myöhässä vajaan viikon. Kun ne alkoi, oli vuoto hirveän runsasta (ei side riittänyt alkupäivinä) ja mukana ihme hyytymiä paljon enemmän kuin normaalisti. Lisäksi yhden yön menkkojen alkupuolella oli ihan järkyttävät vatsakivut, jälkeenpäin mietin, että tulivat "aaltoillen", kuten supistukset. Nyt vuodan jo kymmenettä päivää, normisti noin 6-8. Nyt mieleen juolahti, että olisiko voinut olla keskenmeno, meillä ei siis ehkäisyä käytössä. Ja jos oli, tarvitseeko asiaa jotenkin ottaa huomioon, vai antaako vaan olla ja mennä omalla painollaan? Testiä en missään vaihessa ole tehnyt.

Kuulostaa ainankin siltä että keskenmeno tullut. Jos oma olosi ei radikaalisti tuosta huonommaksi muutu, niin ei tarvitse "ottaa huomioon", ja jos raskautuminen kerran toiveissa niin se voi periaatteessa olla jo seuraavassa kierrossa mahdollista.

Ei tarvitse ottaa huomioon, raskausmateriaalia ei tuossa vaiheessa ole juuri ollenkaan, joten vuotosi runsauden perusteella kaikki on kyllä tullut ulos. Pahoitteluni varhaisesta keskenmenosta.

Juu, niitähän tulee. Oishan se ollu kiva et ois matkassa pysyny. Mut sehän vaan kertoo sen, että kaikki ei ollu alkiolla kunnossa. Eikös se oo muistaakseni tosi korkea prosentti ( oisko ollu peräti puolet) mikä alkavista raskauksista päätyy kesken, ilman että sitä edes huomataan. Eihän tässä sit auta, kun lähteä miestä houkuttelemaan makkarin puolelle tuossa kunhan vuodot loppuu... :)

Mulle tuli keskenmeno reilun viikon päästä menkkojen poisjäämisestä ja melko normaalit menkat ne oli, hieman runsaammat vaan. Tulin uudelleen raskaaksi muutaman viikon kuluttua :)

Joo, tutulta kuulostaa. Pari tuollaista "raskautta" olen kokenut. Molemmista olin ehtinyt testata hailakan plussan - paljon hailakamman kuin muissa, hyvin päättyneissä raskauksissa.

Yhteistyössä