keskenmenoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri-miina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri-miina

Vieras
Eilen alkoi niukka ruskeahko vuoto ja vähän tuli myös punaista, alavatsakipuja ja painon tunnetta alavatsalla.
Viikkoja noin 6
olen melkein varma että kesken meni mutta kun luin noista vuodoista ja kivuista niin tuli vähän sellainen olo että kyllä näköjään noita ihmeitäkin tapahtuu.
Ja raskaus jatkuu!

Menen perjantain ultraan ja sillon sitten näkee onko keskenmeno tapahtunut mutta kyllä pelottaa :'(
Paljonko sitä vuotoa kuuluu tulla jos on keskenmeno? Mulla on aika vähän tullut.Ja kauvanko raskaus oireet kestävät keskenmenon tapahtuttua?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 10:29 siiri-miina kirjoitti:
Eilen alkoi niukka ruskeahko vuoto ja vähän tuli myös punaista, alavatsakipuja ja painon tunnetta alavatsalla.
Viikkoja noin 6
olen melkein varma että kesken meni mutta kun luin noista vuodoista ja kivuista niin tuli vähän sellainen olo että kyllä näköjään noita ihmeitäkin tapahtuu.
Ja raskaus jatkuu!

Menen perjantain ultraan ja sillon sitten näkee onko keskenmeno tapahtunut mutta kyllä pelottaa :'(
Paljonko sitä vuotoa kuuluu tulla jos on keskenmeno? Mulla on aika vähän tullut.Ja kauvanko raskaus oireet kestävät keskenmenon tapahtuttua?
:hug: Täällä toinen kohtalotoveri joka on menossa iltapäivällä lääkäriin.Alaselkä on ollut ihmeen kipeä ja päätä on särkenyt kaks päivää ja outo olo on ollut.NMullakin on tullut ruskeaa vuoto tosi paljon ja hyytymiäkin siinä oli.Tänään sitten huomasin aamulla että oli vuotanut kirkasta verta ja soitin heti lääkäriin.Mullakin on viikkoja saman verran.

Heippa
Voi sinua, voimia lääkäri reissuun!
Voitko kertoa miten sulla meni? Mua jännitt'ää todella paljon se perjantainen ultra.Ajattele olin jo tilannut ajan viikko sitten ja nyt menenkin eri syystä sinne katsomaan onko enään mitään kohdussa :'( Niin ne asiat muuttuu ihan vaan yhdessä hetkessä :'(
Mulla on kans tehnyt pahaa eilen ja tänään ollut heikko olo.Pahaa ei ole enen tehnyt mutta heikottanut kyllä on?!Mistähän sekin johtuu.
Voimia

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 10:47 siiri-miina kirjoitti:
Heippa
Voi sinua, voimia lääkäri reissuun!
Voitko kertoa miten sulla meni? Mua jännitt'ää todella paljon se perjantainen ultra.Ajattele olin jo tilannut ajan viikko sitten ja nyt menenkin eri syystä sinne katsomaan onko enään mitään kohdussa :'( Niin ne asiat muuttuu ihan vaan yhdessä hetkessä :'(
Mulla on kans tehnyt pahaa eilen ja tänään ollut heikko olo.Pahaa ei ole enen tehnyt mutta heikottanut kyllä on?!Mistähän sekin johtuu.
Voimia
Kerron sulle sitten lääkärikuulumiset. :hug:

Nehän voi olla kuitenni ihan normaalia homma.. nuo vuodot ja kivut..

Minulla se tarkoitti keskeytymistä :'( toivoisin että teillä tilanne olisi toinen =) todella!

mitään kaavintaa ei tarvinnu eikä kemiallista kun se tapahtui niin alkuraskaudesta viikoilla n.5-6 viime viikon ma näkyi vielä pussukka kohdussa mutta pe sitä ei enää ollut ja vuotoa oli sillä välillä ihan kunnolla jo tullut ja viikonloppuna se oli tod. runsasta.. mutta kohtu tyhjentyi näin itsestään ja mitään "teennäistä" ei tarttenut tehdä vaan luonto hoiti sen homman itsestään.

Odottelen innolla että kroppa ovuloisi että voisi "käynnistellä kilpauinteja" urakalla :D
miehellä ei varmaan asiaan ole mittään sanottavaa :x

Terveisiä lääkäristä. :ashamed: Lääkäri ennakoi että ois alkava keskenmeno,muuta ei osannut sanoa.Eli jos alkaa runsaasti vuotaa ja tulee kipuja niin lääkäriin uudestaan.Ja parin viikon päästä ultrataan jos ei tapahdu muutoksia.Inhottavaa elää epätoivon vallassa. :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 13:44 vakkari harmaana nyt kirjoitti:
Terveisiä lääkäristä. :ashamed: Lääkäri ennakoi että ois alkava keskenmeno,muuta ei osannut sanoa.Eli jos alkaa runsaasti vuotaa ja tulee kipuja niin lääkäriin uudestaan.Ja parin viikon päästä ultrataan jos ei tapahdu muutoksia.Inhottavaa elää epätoivon vallassa. :'(

:hug:

Vakkarille: vai niin lääkäri sanoi huh huh..parinkin viikkoa pitää odotella uutta ultraa.Aikas pitkä aika olla epätietoisuudessa :\|
Mutta aika sen näyttää miten käy! Toivon sulle voimia odotella tulevaa.
Onko sulla koko ajan vuotoa?
Entä kipuja?

Eipä auta kuin odotella tuossa vaiheessa. Kyseessä voi olla keskenmeno tai raskaus voi jatkua. Molemmista löytyy omakohtaista kokemusta tuolta ajankohdalta. Tuossa vaiheessa lääkärit ei voi tehdä mitään, paitsi tietysti kaavinnan, jos sen vaatii.

niinhän se. itellä alkoi vuoto rv8
viimein ultra rv 10 syke ja alkio näkyi, mutta oletettua pienenpi.
vuoto jatkui
odottelua rv12 asti jossa tarkistus ultra sitten ei enää mitään näkynytkään..
kaavinta.

noin alussa kun siitä ei tosiaan tiedä pysyykö se alkio siellä vai ei, ei läkäri tosiaan voi sitä pysymistä millään avittaa. kaapia voi mutta aina on se pieni mahdollisuus että raskaus jatkuu normaalisti

voimia teille.

:hug: Paljon voimia sinulle. Tuo sun tilanteesi kuulostaa ihan samalta kuin mitä mulle tapahtui viime syksynä. Mulla alkoi viikolla 9+jotain ruskea vuoto, josta Kättärillä ja neuvolassa sanottiin, että jos ei ole kipuja, niin sitten kaikki voi olla ihan hyvin. Vuotoa kesti kolme viikkoa, kipuja ei ollut yhtään ja sitten ensimmäisessä ultrassa rv13+? todettiin,että meidän pikkuinen oli kuollut. Vauveli oli ollut kuolleena noin 4 viikkoa. Eli mun kohdallani tuo vuoto oli merkki siitä, että vauvamme oli luopunut elämästään. :'( Onneksi olin varautunut pahimpaan, jotenkin tiesin ultraan mennessäni, että kaikki ei ole hyvin. Rankkaa se kuitenkin oli, mutta uutinen ei ainakaan tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta. Vauvamme kuoli 7.10.04 ja tuli lopullisesti ulos 3.11.04 :'(

keskenmeno se oli ja kohtu on tyhjentynyt /tyhjentymässä.

Onneksi tapahtui näin alussa niin sen ymmärtää paremmin tai en tiedä?!

Kuukautisten jälkeen saa aloittaa yrittämisen taas.

Jotenkin tuntuu niin turhauttavalta olo.

Mutta elämä jatkuu :\|

:hug: sinulle siirihiiri.Oletko ollut kipeä kovasti?mulla loppu silloin vuoto kun kävin lääkärissä,mutta eilen ja viimeyönä vuoti jonkin aikaa kirkasta verta ja taas loppui kun seinään.En kestä kun ei tiedä mikä on,mutta pelkään että mullakin tulee keskenmeno. :'(

Yhteistyössä