keskenmenoko taas?

Sain jälleen tuomioksi keskenmenon. tosin jo toisen kerran lääkäri ei mitenkään ottanut kantaa sen kummemmin mihinkään koska raskaus oli vasta alussa, n. 5rv. Selitin vain oireita ja totescet ehkä on ehkä ei. nyt kuitenkin ihmetyttää tuo täysin kirkas lima jota tulee aina vessassa käynnin yhteydessä. edellisen km jälkeen ei mitää tuollaista ollut. olisko siis pienintäkän mahdollisuutta ettei olisikaan mennyt kesken? Oon niin pirun tietämätön ja tuntuu ettei lääkäristä yms oo mitää apua kun ei tutkinut.. :(
 
Moi,
Ootko käynyt kätilöopistossa?sielä on hyvät lääkärit ja kätilöt, jotka hyvin auttaa ja selittää. Mä oon itse käynyt viime tiistaina, kun oli verenvuodot niinkuin kuukautiset ja on edelleen, olen rv 8. Kävin ultrassa ja gyne sanoi siinä, että kohdunontelo on tyhjä. On kahta mahdollisuutta, joko hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin tai se tuulimunaraskaus, eli keskenmeno. Hän sanoi myös, että hän näkee jotain, muttei tiedä mikä se on. Ehdotti, että annetaan viikko aikaa ja tehdään uudelleen sama juttu, eli ultra ja katsotaan silloin. Toivottavasti mitä hän näki se oli sikiö.
Voimia sinulle. Jos on kirkas lima, luulisin se on normaalia, koska raskauden aikana tulee enemmän sitä valkovuotoa. Mutta ehdottaisin, että soittaisit neuvolaan ja puhut asiasta. Jos kauheesti kauhistuttaa ja epäilyttää, voit mennä varhaisultraan yksityiselle (jos sulla on varaa).
Voimia ja tsemppiä sinulle
 
miksi lääkäri diagnisoi keskenmenon? kipuja? vuotoja?
mulla ei näkynyt rv 5+6 kun ruskuaispussi,sekin oli vaikeaa löytää vaikka oli huippuvehkeet yksityisellä.jos on huonommat vehkeet niin näy välttis mitään..rv 6+3 ei edelleen muuta kun pussi ja ehkä sikiöaihetta..ei sykettä.. vasta 7+5 löytyi viikkoja vastaava alkio ja syke. jos asia paljon häiritsee,pyydä hcg kokeet!
 

Yhteistyössä