Keskenmenoko? (Kuva)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minun on nyt pakko avautua tästä, koska tietämättömyys repii minua sisältä.

Noin vuosi sitten minulla oli kuukautiset hiukan myöhässä, ehkä n.4 päivää (En muista enää tarkalleen, mutta testiä en ehtinyt tekemään, enkä jälkikäteenkään älynnyt testata).

Sitten kävikin niin että menkat alkoi, tai niin luulin. Olin vessassa ja aloin pyyhkimään, ja paperiin jäi tuo "lihaisan" näköinen pieni köntti. Koostumus oli parhaiten selitettynä tiiviin ja "lihaisan" oloinen, ja siinä oli kiinni pieni häntä. Kooltaan se oli ehkä pientä hernettä vastaava.
Menkat jatkui muuten normaalisti, mutta oli runsaat ja vuodossa oli mielestäni aika paljon hyytymiä.

Meillä ei ollut ehkäisyä, mutta raskautumisessa on ollut ongelmia.

Tuon jälkeen olen ollut hyvin varma, että kyseessä oli tosi varhainen keskenmeno. Kuvittelenko vain? Haukkukaa hulluksi, mutta olen halunnut säilyttää tuon kuvan, koska tapahtuma on porautunut mieleeni syvälle. Harmittaa kun en tajunnut koettaa tehdä testiä vielä vuodon alkamisen jälkeen, jotenkin sitä oli aika häkeltynyt tuosta näystä, ja tuli heti olo että se oli alkio.

Alla kuva (ei verinen).

https://aijaa.com/AasEUL
 
Näyttää alkiolta. Olen pahoillani. Sen kehityksessä meni jokin vikaan niin siitä ei tullut lasta. Mulla tuli kanssa aikoinaan vastaava suihkussa ja oli se vähän pelottavaa, en kyllä olisi silloin vielä halunnut lapsia että parempi niin.
 
vierailija
Näyttää alkiolta. Olen pahoillani. Sen kehityksessä meni jokin vikaan niin siitä ei tullut lasta. Mulla tuli kanssa aikoinaan vastaava suihkussa ja oli se vähän pelottavaa, en kyllä olisi silloin vielä halunnut lapsia että parempi niin.
Näinhän siinä varmaan kävi. Onneksi sain tietyllä tavalla helpotusta näistä teidän vastauksista, koska nyt en enää ajattele että olisin vaan kuvitellut kaiken. Toisista ehkä ylireagoin, mutta koen ihan todellista surua tästä asiasta, koska ollaan jo pitkään haluttu saada lapsi. Toisaalta sitten taas tämä antoi hivenen toivoa, sillä selkeästi hedelmöittyminen on ainakin jo kertaalleen tapahtunut.
 
vierailija
Näinhän siinä varmaan kävi. Onneksi sain tietyllä tavalla helpotusta näistä teidän vastauksista, koska nyt en enää ajattele että olisin vaan kuvitellut kaiken. Toisista ehkä ylireagoin, mutta koen ihan todellista surua tästä asiasta, koska ollaan jo pitkään haluttu saada lapsi. Toisaalta sitten taas tämä antoi hivenen toivoa, sillä selkeästi hedelmöittyminen on ainakin jo kertaalleen tapahtunut.
Sulla on täysi oikeus surra. Ja vaikka et ollut varma surun kohteesta, et olitko raskaana, niin se lapsettomuuskin on surun kohde.
Lapsen saaminen voi olla pitkä ja tuskainen tie, toivotan teille paljon onnea yritykseen.
Jos olette muuten vuoden yrittäneet, niin teillä voi olla mahdollisuus lapsettomuushoitoihin. Joka tapauksessa suosittelen, että käytte asian huolellisesti läpi puolison kanssa. Jos lasta ei nimittäin kuulu, niin olisitte sitten kahdestaan. Silloin on hyvä, mitä enemmän ymmärrätte toistenne tunteita ja käytöstä.
 

Yhteistyössä