keskenmeno?!

kun keskenmenoni alkoi soitin keskussairaalan päivystykseen ja siellä sanoivat että ehdottomasti tarkistamaan tilanne!!! (tiesin siis jo että kyseessä tuulimuna) kannattaa mennä!! onhan niitäkin tarinoita että luullaan jeskenmenoksi mutta loppujenlopuksi harmitonta vuotoa ja tuloksena terve lapsi! :saint:

olin siis tays:issa km päivänä ja viisi päivää sen jälkeen tarkistuksessa, kannattaa mennä!!

olin menkkojen mukaan 10+5, mutta luulen että viikkoja oli vähemmän, kun niin epäsäännöllinen kierto. sitähän ei ultrassakaan osattu sanoa kun tuulimuasta kyse :'(

onko vuotosi ollut kirkasta verta, onko siinä ollut hyytymiä???ei kannata luovuttaa, jos ei ole varmitettu ultralla, joskus vuoto voi olla ihan harmitontakin! tietysti jos kivut ovat kovat niin luultavimmin keskenmeno, kyllä ne kivut mulla ainakin oli tosi kovat!! kannattaa mennä tarkistuttamaan tilanne ensi viikolla, tulehdusriskin takia myös! jos vuoto alkaa olemaan kovin pahan hajuista tai kuume nousee, niin suitpäit sairaalaan, silloin on kohtutulehdus iskenyt!!

toivotaan nyt parasta :saint:

itte tein testin ja tuli positiivinen,sen jälkee soitin neuvolaan ni sit varattii eka ultraan aika ja sit neuvola aika,kävin ultrassa ni täti sano et joo on tääl alkua mut sydän ei lyö :'( siin meinas vähä pää levetä...
Ja oli vielä juhannuksen aika,ja juhannuksen jäläkee pääsin vasta sairaalaan :'( ja tämä tapahtui 2005,sen jälkee ei oo mitn tapahtunu vaik yritykset on kovat meillä... :'( :'( kannattaa käyä tarkistuttaa tilanne!!

soitin kätilöopistolle ja sielä sanoivat että ei tarvits mennä ultraan... oireet ovat samat kuin keskenmenossa sanoivat että jos kivut ja vuoto jatkuvat vielä pitkään niin sitten täytyy ottaa yhteyttä lääkäriin tai mennä suoraan kättärille. mutta olivat sitä mieltä että keskenmeno tämä on ja seuranta riittää

:hug: Olen pahoillani, keskenmenoa ei toivoisi kenellekkään.
Itsellä takana keskenmeno helmikuussa ja pikku hiljaa alkaa elämä voittaa, vaikka suru onkin vielä vahvana sydämessä. Toisina päivinä on helpompaa...toisina vaikeampaa.
Jaksamista toivotellen;

-Meritähti-

Yhteistyössä