Keskenmeno

Niin siinä sitten kävi. Sain keskenmenon itsenäisyyspäivänä, viikkoja ehti tulla 9+4. Sairaalasta pääsin kotiin torstaina ja nyt pitäisi huomenna mennä töihin. Tänään on ollut taas vähän raskaampi päivä, huomenna toivottavasti jo vähän helpompi.

Lääkäri sanoi, että minun iässäni joka kolmas raskaus päättyy keskenmenoon. Sanoi myös, että olkaamme onnellisia siitä, että meillä on kaksi tervettä lasta ja mahdollisuus vielä saada uusi vauva.

Olemme kiitollisia ja onnellisia lapsistamme, mutta siitä huolimatta suru on suuri ja syvä.

Voimia ja jaksamista kaikille muille saman kokeneille.
 
emo
minä olen saanut jo useampia peräkkäin.olen jo ajat sitten haudannut sen vuoksi vauvatoiveet.mutta todellakin saa olla kiitollisia jo saaduista lapsista.minulla on neljä lasta ja arvostus on kasvanut heitä kohtaan näiden takapakkien myötä!paljon voimia sinulle.nautitaan näistä pienokaisista täysillä jotka ovat ainutlaatuisia aarteita!
 
joo...onhan see aina surulinen homma. jotekin menehta aina jotain. itellä ollut 1x keskenmeno. nyt 3 vuota myhöemin pyöri see pääsä..vaikk täälä pyöi 1v tyttökin. olen itkenyt..ja mietinyt mutta luojan kiitos syntyi nyt lapsi. ja oikea aika..ja tavalla unohtin sen jutun mitä tapahtui aika sitten.

aika mene..mutta..see suru mene ohi!! :hug:
aina tule itkunen olo kun käyn täällä kattomassa..että taas ollut jokulla keskenmeno.
toivon parasta!
:hug:
 
ättä harmaana
:hug: Voimia kaikille keskenmenon saaneille.

Itselleni on tullut tapa ajatella, että meillä on 4 lasta (2 keskenmenoa, 2v, rv16). En sitä muille puhu, mutta itsekseni lasken myös keskenmenneet raskaudet omiksi lapsiksi. Niin paljon muistan heitä ja olisin halunnut heidät.
Tämä on minulle uusi tapa ajatella. Tuli vasta tänä syksynä.
 

Yhteistyössä